Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W poniedziałek wymieniłem szczęki tylne i zobaczyłem ze tył nie hamuje czemu??????

Czy były odpowietrzone cylinderki po wymianie szczęk?? Jeśli nie to odpowietrz je. Przy wymianie szczęk trzeba bardzo uważać żeby się cylinderki nie zapowietrzyły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzałem i nic to nie pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
korektora
a gdzie sie on tak dokładnie znajduje?? bo ja walcze z hamulcami juz dluzszy czas. wymieniłem juz zaciski z przodu, klocki, cylinderki z tyłu , cały płyn, zestaw naprawczy pompy. hamulce wrociły ale biora dopiero na samym dole. generalnie wyzej opisane objawy sa mi doskonale zdane a tego korektora nie sprawdzałem. a chetnie bym dokonał jego ogledzin :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a gdzie sie on tak dokładnie znajduje?? bo ja walcze z hamulcami juz dluzszy czas. wymieniłem juz zaciski z przodu, klocki, cylinderki z tyłu , cały płyn, zestaw naprawczy pompy. hamulce wrociły ale biora dopiero na samym dole. generalnie wyzej opisane objawy sa mi doskonale zdane a tego korektora nie sprawdzałem. a chetnie bym dokonał jego ogledzin :)
kolego korektor masz na tylnej belce. Jak nie znajdziesz to idź przewodem od lewego tylnego koła i na pewno dojdziesz. Korektory lubią się blokować i nie polecam zastąpienia go tzw. trójnikiem bo w zimie będziesz miał niespodziankę jak Cie tył zacznie wyprzedzać :) ja robiłem u siebie cały układ hamulcowy więc jakbyś mial problemy to pytaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam regulator naciągnięty że hamuje zawsze na (pełnym ) obciążeniu i nawet zimą nie ma problemu z blokowaniem tyłu ( mam bębny)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam także uszkodzony korektor siły hamowania.

Czy można go zregenerować naprawić? Czy pozostaje wymiana na nowy?

Korektor nie przepuszcza prawie wogóle płynu do zacisków z tyłu, hamuje tylko przód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wymienić na nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i powiem wam ze zrobiłem obejscie kokektora i problem całkowiecie zniknał :) hamulce działąja jak trzeba. nie ma problemu z nieprzewidzianym zachowaniem tyłu (bebny) jest ok dzieki wielkie ze podpowiedz z kolektorem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(...) kokektora (...) kolektorem

Korektor ;)

Teraz jak już wiesz że to korektor był winien, wsadź sprawny na jego miejsce-nie polecam jeździć bez tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie objawy występują no ale jeszcze układ nie odpowietrzony;/ i po odpięciu czujników ABS samych kostek świeci mi się kontrolka ABS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś wie czego kontrolka ABS się świeci?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś wie czego kontrolka ABS się świeci?

pod waga podepnij... pewnie któryś z czujników padł albo przewody dochodzące do niego przerwane

EDIT:

i po odpięciu czujników ABS samych kostek świeci mi się kontrolka ABS
ktoś wie czego kontrolka ABS się świeci?

jak kostki odpięte to widzi błąd i świeci...

Edytowane przez Qdlik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale jak mu syczy w trzech kołach po odkręceniu odpowietrznika (tak zrozumiałem) to układ ma powietrze, pozatym pompa abs moze być zapowietrzona jeśli najpierw pozbył sie starego płynu a potem wlewał nowy, moze źle odpowietrzasz? nawet jeśli pompa była by słaba to i tak na odkręconym odpowietrzniku że powinna pompować. Jeśli nawet już padła to za pare groszy kupuje sie nowe uszczelnienia (max 20zl) i sie je wymienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak kostki odpięte to widzi błąd i świeci...

kostki były odpięte tylko na czas wymiany tulei z tylu i potem podłączone na nowo. no ale po problemie gdyż jak się okazało trzeba było wyjechać na drogę i wcisnąć hamulec;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności