Frankoo Zgłoś #361 Napisano 12 Maja 2015 Chciałbym również dopytać które przewody będą pasować do połączenia licznika z climatronic'iem? te 000 979 018 czy te 0000 979 133 będą pasowały? No chyba że jeszcze jakieś inne.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #362 Napisano 16 Maja 2015 Tak więc na moje powyższe pytania odpowiem sobie sam.. Może przyda się innym. 1. 000 979 018 to numer katalogowy kabelków w które wypadałoby się wyposażyć. Najlepiej sztuk 4. 2. Wystarczy trzymać się powyżśzej instrukcji, a wszystko będzie śmigać. Ja dodam od siebie tyle, że chciałem by było to zrobione niczym jak z fabryki i ominąć jakiekolwiek lutowanie i zrobiłem tak: "upewnić się że jest połączenie między pin25 T32a licznika a pin1 T12 climy" - wystarczy złapać za miernik, ustawić na nim opcje sprawdzania ciągłości obwodu i jeśli usłyszymy sygnał to już nam odchodzi jakiekolwiek lutowanie czy ciągnięcie kabla "czujnik temp. należy podpiąć bezpośrednio do licznika pin26 T32b (normalnie jest wpięty pin8 T12 w climatroniku)" - czyli prosta sprawa. Wypiąć kabel z pinu 8. wtyczki T12 z climatronica. Rozciąć taśmę izolującą jak najdalej w głąb wiązki. Ponieważ po rozcięciu izolacji szmacianej kabel jest wciąż krótki by sięgnąć do wtyczki zielonej licznika, złączyłem szybkozłączką kabel wypięty z pinu 8. T12 z połówką jednego z czterech nabytych przewodów (000 979 018). Z wtyczki T32b (zielonej, licznika) wypiąć kabel który znajduje się w pinie 26. W miejsce tego kabelka wpiąć wcześniej zrobiony nasz kabel. Przewód który wyciągneliśmy z pinu26. zielonej wtyczki T32b - izolujemy. "połączyć pin8 T32b licznika z pinem2 T20 climy - computer data line połączyć pin9 T32b licznika z pinem3 T20 climy - computer data line" - ponieważ kabelki (000 979 018) są długości 30-40cm ja postanowiłem je przedłużyć o połowe długości każdego z nich. 2 kabelki (000 979 018) wpinamy w piny 8 i 9 T32b i przedłużamy łącząc je szybkozłączką z połówkami naszego ostatniego czwartego kabelka (000 979 018) który wcześniej przecinamy w pół. Przegłużone końcówki wpinamy w pin 2 i 3 wtyczki T20 climatronica. 3. Na sam koniec 3 nasze dorobione (doposażone) przewody we wtyczce T32b owijamy (jak oryginalne przewody) szmacianą taśmą izolującą. 4. Na koniec wymieniamy panel climatronica na wersję najnowszą czyli 3B1 907 044J Choć się powtórzyłem - myślę, że rozwiałem wszelkie wątpliwości jakie mogłyby się nasunąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekoo4 Zgłoś #363 Napisano 26 Lipca 2015 witam mam pytanie odnośnie wymiany licznika mam passata b5 1,9 tdi 1999r automat z tempomatem wskaznikiem spalania i wskaznikiem zmiany biegów wazki pasek u dołu licznika a chodzi mi o wymiane licznika na ten z czerwonym wyśfietlaczem czy jest to morzliwe i czy wystarczy wyjąc stary i wsadzić drugi bez zadnych problemów ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #364 Napisano 27 Lipca 2015 Jest możliwe ale też musi być od automatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #365 Napisano 28 Lipca 2015 Jest możliwe ale też musi być od automatu. Bzdury. Jeśli montowany licznik będzie z wyświetlaczem fis to nie ma znaczenie czy będzie od auta z skrzynią automatyczną czy też manualną,bo wszystko załatwia prawidłowe kodowanie licznika. Ważniejszy jest dobór odpowiedniego licznika do Twojego auta czyli odpowiednio licznik z szyną can lub bez can. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #366 Napisano 28 Lipca 2015 Ale są dostępne liczniki z pełnym FIS i od automatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekoo4 Zgłoś #367 Napisano 29 Lipca 2015 a jaka cene pan wola za ten licznik bo mój tez nie ma can a jeszcze jest problem z imobilajzerem czy bedzie wszystko działac - - - - - aktualizacja - - - - - Bzdury. Jeśli montowany licznik będzie z wyświetlaczem fis to nie ma znaczenie czy będzie od auta z skrzynią automatyczną czy też manualną,bo wszystko załatwia prawidłowe kodowanie licznika. Ważniejszy jest dobór odpowiedniego licznika do Twojego auta czyli odpowiednio licznik z szyną can lub bez can. a jakie pieniadze za ten licznik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jeżu Zgłoś #368 Napisano 31 Lipca 2015 a jak wyglada z aktywacja kontrolki drzwi i klapy bagaznika w liczniku 1/2 fis od 3bg w passku b5 ajm 2000 rok ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #369 Napisano 30 Sierpnia 2015 Napiszę tu żeby nie zakładać nowego tematu. Wczoraj wymieniłem licznik na FL który nabyłem od maly3310. Jest to wersja 847E. Podłączyłem zakodowałem kluczyki, bo nie było czasu ani warunków na kopiowanie immo z poprzedniego licznika. Mam kilka pytań, bo nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi: 1) W moim starym liczniku były trzy wtyczki. W FL zostaje mi czerwona na którą nie ma miejsca. Może mi wyjaśnić ktoś do czego ona służyła w starym liczniku? 2) Czy w liczniku z polifta jest ikonka od IMMO? Bo mi się nie zapala ani jak robię test ani przy przekręceniu kluczyka. Tylko jak nie był wkodowany to się wyświetlał komunikat na wyświetlaczu. 3) Czy księgowy wyświetla się tylko z monitem i potem gaśnie a na górze nie zostaje znak dystrybutora? W starym jak zmieniałem na manetce to na końcu był znowu. 4) Do informacji o otwartych drzwiach trzeba zmieniać moduł na poliftowy i podnośniki szyb? mimo że teraz zapala mi się jak otworzę maskę? 5) Czy konieczna jest powyższa procedura ciągnięcia tych przewodów z climatronika aby była temperatura na liczniku? Czy może są one w tej czerwone wtyczce co pozostała? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #370 Napisano 30 Sierpnia 2015 2) Czy w liczniku z polifta jest ikonka od IMMO? Jest. 3) Czy księgowy wyświetla się tylko z monitem i potem gaśnie a na górze nie zostaje znak dystrybutora? Tak. 4) Do informacji o otwartych drzwiach trzeba zmieniać moduł na poliftowy i podnośniki szyb? mimo że teraz zapala mi się jak otworzę maskę? Tak. 5) Czy konieczna jest powyższa procedura ciągnięcia tych przewodów z climatronika aby była temperatura na liczniku? Myślę,że ewentualnie możesz dołożyć drugi czujnik temperatury i wpiąć go w licznik. Czy może są one w tej czerwone wtyczce co pozostała? Nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #371 Napisano 31 Sierpnia 2015 1) W moim starym liczniku były trzy wtyczki. W FL zostaje mi czerwona na którą nie ma miejsca. Może mi wyjaśnić ktoś do czego ona służyła w starym liczniku? Do podłączenia radia/navi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #372 Napisano 4 Września 2015 Ech. Więc tak. Pin został z nowych zegarów a VIN przypisałem ręcznie, bo za chiny nie mogłem sprawić aby kanał 50 zadziałał Jak i kanał 00 też nie sprawiał aby zegary zaciągnęły VIN z auta automatycznie. Ikona Immo nie zaświeca się ani podczas testu w VCDS ani podczas przekręcenia kluczyka. Immo działa, bo jak wkładam drugi kluczyk nie zakodowany to auto gaśnie. Tak więc nie wiem co się dzieje. Stawiam na utrąconą diodę albo może jakiś inny pomysł. Auto jest z przed lifta a licznik z po. Dziś walczyłem z dwie godziny. Skończyło się na tym że edytowałem eprom po to aby wpisać własny VIN jak i sprawić welcome i podświetlanie zegarów. Pomysłów na brak ikony z kluczykiem Brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jeżu Zgłoś #373 Napisano 11 Października 2015 to jak z tymi kontrolkami od klapy bagaznika i otwarcia drzwi w b5 2000 rok ajm w staym liczniku nie dzialala mi kontrolka klapy i teraz mam licznik od 3bg i teraz nie wiem czy w kosce sa inne piny hmm moze ktos pomoz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu Zgłoś #374 Napisano 18 Października 2015 Witam, mam pytanie odnośnie tarczek. Czy ktoś przekładał same tarczki z FL do przedliftowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #375 Napisano 19 Października 2015 (edytowane) Jeżu to jakie Ty auto masz? Bo z tego co piszesz wnioskuję że masz przedlifta z licznikiem od polifta. Jak tak jest to musisz zmienić moduł komfortu i silniczki szyb na polifta. Jest temat 1j0 na 1c0. I w tym przypadku masz złe auto wpisane. Mistrzu byś musiał porównać czy kontrolki się pokrywają na tarczkach Edytowane 19 Października 2015 przez CULTUS3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ritter1991 Zgłoś #376 Napisano 1 Listopada 2015 Witam, kiedyś pisałem iż mam drobny problem po wymianie zegarów w mym B5 ze "zwykłych" na "FL-owskie". Na wyświetlaczu 1/2fis niepokazuje mi się temperatura zewnętrzna a na climatroniku tak. Ma ktoś pomysł jak ten problem rozwiązać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #377 Napisano 1 Listopada 2015 ritter1991 wszystko jest w tym temacie opisane tylko trzeba dokładnie przeczytać a na pewno znajdziesz odpowiedź na twoje pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ritter1991 Zgłoś #378 Napisano 1 Listopada 2015 jak na razie wyczytałem, że należy zrobić tak jak to opisywał Frankoo aczkolwiek niewiem czy ktoś już wcześniej próbował jego metody i czy jest skuteczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #379 Napisano 1 Listopada 2015 u mnie działa a też mam zamontowany licznik z po lifta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ritter1991 Zgłoś #380 Napisano 1 Listopada 2015 Długo Ci zajęło podłączanie kabelków? Mnie po prostu przeraża widok wiązki kabli przeróżnych kolorów więc wolałbym oddać w ręce kogoś kto się na tym zna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach