Ma3y Zgłoś #1 Napisano 18 Lipca 2010 Witam Panowie muszę zmienić rozstaw śrub w swoim passku na 5x100. Jak wiadomo VR6 ma 5x100. I z tego powodu mam parę pytań. 1. Czy muszę zmieniać tez zwrotnice? 2. Z tego co się zorientowałem muszę mieć piasty od vr6 zaciski tarcze klocki. Dodam ze z tylu mam bębny coś jeszcze muszę zmieniać? 3. Czy piasta z ABS podejdzie za zwykłą piastę ponieważ mój nie ma ABSU a wiem ze na przykładzie piast 4x100 to różnią się tym wieńcem dziurkowanym co współpracuje z czujnikiem jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić. 4. Czy przeguby tez będę musiał mieć od VR6? Ogólnie najbardziej usatysfakcjonowała by mnie odpowiedz tego kto już robił taką konwersje w swoim samochodzie. Oczywiście wszystkie inne sugestie są też mile widziane Z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 18 Lipca 2010 to najtaniej wyjdzie ci kupić kompletny MCperson VR36+przegubyVR36 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #3 Napisano 18 Lipca 2010 (edytowane) 2. linki od bębnów nie podejdą do tarcz. Potrzebne będą czopy tylnej belki do zamocowania zacisku 3. piasty i bębny są te same do abs i bez, na nie zakłada się wieniec z ząbkami do absu. Zdejmujesz wieniec i po kłopocie. Poza tym nie było chyba vr6 bez absu 4. o ile dobrze pamiętam to tak, przegub zewnętrzny ma większy wieloklin Edytowane 18 Lipca 2010 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 19 Lipca 2010 Kresek chyba przerabiał ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #5 Napisano 19 Lipca 2010 Nie Kresek przerabiał ten temat, tylko MichalB3TD Uderz kolego do niego, On Ci pewnie naświetli sprawę.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #6 Napisano 23 Lipca 2010 Tak przerabiałem ten temat ;P Tylko ja kupiłem wszystko od VR6 Przeguby mają więcej frezów i więcej "zębów" w środku. Są tej samej długosci co zwykłe. Wahacze masz inne w VR6 bo inaczej swożeń jest przykręcany. Jak jakies pytania masz to pisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cymes3 Zgłoś #7 Napisano 23 Lipca 2010 (edytowane) Moze cos takiego? Mniej roboty. http://cgi.ebay.de/H-R-Lochkreisadapter-VW-Seat-Skod-4x100-5x100-402245571-/120502551669?cmd=ViewItem&pt=Rad_Reifenzubeh%C3%B6r&hash=item1c0e830475 Edytowane 23 Lipca 2010 przez cymes3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #8 Napisano 28 Listopada 2012 koledzy chciałem odświeżyć temat. Kupiłem komplet hamulców ( zaciski tarcze klocki piasty wachacze i takie tam pierdoły ) do przodu wszystko z b4 vr6 ale pytanie co z tyłem co mi potrzebne jest czy same tarcze wymienić od vr6 czy też muszę kupić czopy i kompletne zaciski czy różnią się zaciski na tył czy może podejdzie tarcza od vr6 pod moje zaciski . jeśli ktoś wie coś na ten temat to prosiłbym o konkretną podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #9 Napisano 28 Listopada 2012 Wszystkie paski z tarczami z tylu mialy takich zamych wymiarow, jedyna roznica jest taka ze vr6 i 16v mialy 5x100, a reszta 4x100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ucho13 Zgłoś #10 Napisano 28 Listopada 2012 16v chyba nie miały 5x100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #11 Napisano 29 Listopada 2012 (edytowane) ok czyli tarcza od vr6 5x100 a zaciski mogą zostać moje od 9A dobrze rozumiem. Chciałem dodać że zaciski są firmy ATE czyli muszę kupić tarcze 288mm czy ktoś wie coś na ten temat Edytowane 29 Listopada 2012 przez kamil vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #12 Napisano 29 Listopada 2012 16v ABF mialy 5x100. Mowimy caly czas o tarczach tylnych i wymiary ich sa takie same w wersji 4x100 jak i 5x100. wiec zaciski z 9A bada pasowac. Przod musisz miec wszystko z vr-a bo wszystko jest wieksze i innej konstrukcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #13 Napisano 29 Listopada 2012 jeżeli chodzi o 5 x 100 to jeszcze AFN miał taki rozstaw... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #14 Napisano 29 Listopada 2012 ok już wiem a teraz kminie z tyłem bo prawdopodobnie uda mi się podpasować tarcze 256mm wentylowane do tyłu i zaciski ale nie zapeszam. jak mi się uda to napisze co i jak żeby następni mieli łatwiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #15 Napisano 1 Grudnia 2012 Witam koledzy przerabiam nadal temat zmiany z 4x100 na 5x100. Mam już wszystko lecz nasuwa się następne pytanie chcę założyć kontrolkę hamulców czy ktoś wie jak mam podłączyć tą kontrolkę i gdzie czekam na info . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #16 Napisano 1 Grudnia 2012 Jeden zacisk kontrolki do plusa po zapłonie (15 - czarny lub czarno-bialy przy stacyjce), drugi do kontrolki w zegarach (chyba szaro-zielony kabel) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #17 Napisano 1 Grudnia 2012 czekam na info . poradzisz sobie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #18 Napisano 2 Grudnia 2012 (edytowane) raczej nie bo jestem w elektryce samochodowej tępy ale jak mam schemat to kolega sobie poradzi. a tak dla wszystkich to jeśli ktoś przerabia zaciski to zostawcie vr6 i g 60 bo ceny z kosmosu lepiej i taniej jest założyć zaciski z seata top sporta za parę złoty porównanie zielony seat a drugi vr6 2.9 b4 niejaki sportek z tarczą 288mm dodam żę tylne też pasują na strzała z tym żę trzeba dokupić reduktory do wężyków od płynu .Są dodępne na allegro Edytowane 2 Grudnia 2012 przez kamil vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #19 Napisano 31 Grudnia 2012 witam koledzy mam już komplet i chciałem brać się za przekładkę z 4x100 na 5x100 ale obiło mi sie o uszy że trzeba zamienić drążek stabilizatora od vr6 ? czy może ktoś wie coś na ten temat a może mój od 2.0 16v podejdzie pod wahacze z vr6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #20 Napisano 31 Grudnia 2012 Powinieneś mieć stabilizator 23mm (22,7mm) czyli identyczny jak w VR6. Z resztą ten cieńszy też pasuje w otwory, tylko wiadomo będzie "słabszy" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach