jarucki Zgłoś #21 Napisano 20 Sierpnia 2010 litr 18zł, w hurcie jeszcze taniej wiec... adams, w takim aucie robiłbyś za rynnę od natrysku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #22 Napisano 20 Sierpnia 2010 no ale w kombi obok zbiornika paliwa jest tyle miejsca że można dać pojemnik o pojemności ok 30 litrów więc to już coś no i by się nie nagrzewał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #23 Napisano 20 Sierpnia 2010 no ale w kombi obok zbiornika paliwa jest tyle miejsca że można dać pojemnik o pojemności ok 30 litrów więc to już coś no i by się nie nagrzewał No to zrób taki zbiornik, pojeździj troche na nim, dolewaj wody spirytusu, możesz nawet paliwo rakietowe lać na IC - podaj też koszta ile na to wydałeś i porównamy temperatury z normalnym FMIC-em, bo widze , że inaczej nie zrozumiecie (za przeproszeniem), że z "g***a tortu nie zrobisz" ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernest_1978 Zgłoś #24 Napisano 29 Sierpnia 2010 litr 18zł, w hurcie jeszcze taniej wiec... może sie za wschodnią granicą tankują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #25 Napisano 23 Października 2010 A czy dobrym pomyslem jest duzy fmic i rzezba na polaczenie go szeregowo z ori w nadkolu i dalej do dolotu seria? Myslalem nad tym ze dozo sie miejsca marnuje bo fakt taki ze seryjny itc daje cos tam i nawet na sofcie zdaje egzamin, zas fmic polepsza troche... Ale gdyby do ori dodac fmic a nie zamienic jeden na drogi...moglo by to zalatwiac wiele spraw: -nie trzeba rzezbic gniazda na czujnik -nie trzeba rur do dolotu A jedynie: -fmic -laczka od tyrbo do fmic -laczka fmic z ori itc -moze jakis blow off;) Wg mnie efekt: -pierwsze chlodzenie dobre -ponowne chlodzenie jeszcze lepiej -wiecej powietrza w dolocie -mniejsze koszta -wieksza wydajnosc;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #26 Napisano 23 Października 2010 Możesz tak zrobić, tyle że turbo będzie powiedzmy o te 100obr później wstawać, bo objętość układu zwiększy się i później zostanie w nim osiągnięte wymagane ciśnienie Sprawdź też jak upchniesz rury przy SMIC-u, bo z tym może być troche roboty. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #27 Napisano 23 Października 2010 Możesz tak zrobić, tyle że turbo będzie powiedzmy o te 100obr później wstawać, bo objętość układu zwiększy się i później zostanie w nim osiągnięte wymagane ciśnienie Sprawdź też jak upchniesz rury przy SMIC-u, bo z tym może być troche roboty. Pozdrawiam no to straszna rzezba, ale jak wg ciebie, podwyszajac o te 100obrotow to tak po za tym efektywniejsze chlodzenie czy to juz tak wielkiej roznicy nie bedzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #28 Napisano 25 Października 2010 W Audi A4 podwojny SMIC dziala tak samo jak duzy FMIC. Slabsze 1.9 mialy tylko jeden SMIC ale kupujac potrzebne rurki i zlaczki nie ma problemu zeby zalozyc drugi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #29 Napisano 26 Października 2010 na forum ktos podlaczal fmica w szeregu i nawet foty robil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #30 Napisano 26 Października 2010 na forum ktos podlaczal fmica w szeregu i nawet foty robil. a nie pamietasz co pozniej pisal...jaka wrazka, pozytywnie czy skoda roboty... ---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:23 ---------- W Audi A4 podwojny SMIC dziala tak samo jak duzy FMIC.Slabsze 1.9 mialy tylko jeden SMIC ale kupujac potrzebne rurki i zlaczki nie ma problemu zeby zalozyc drugi. no tak ale w tdi masz po prawej chlodnice paliwa wiec..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #31 Napisano 27 Października 2010 no tak ale w tdi masz po prawej chlodnice paliwa wiec..... .... doczytaj albo sprawdź naocznie/namacalnie, że nie wszystkie mają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #32 Napisano 28 Października 2010 .... doczytaj albo sprawdź naocznie/namacalnie, że nie wszystkie mają No chyba ze nie wszystkie, sugeruje sie moim... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #33 Napisano 31 Października 2010 A czy dobrym pomyslem jest duzy fmic i rzezba na polaczenie go szeregowo z ori w nadkolu i dalej do dolotu seria?Myslalem nad tym ze dozo sie miejsca marnuje bo fakt taki ze seryjny itc daje cos tam i nawet na sofcie zdaje egzamin, zas fmic polepsza troche... Ale gdyby do ori dodac fmic a nie zamienic jeden na drogi...moglo by to zalatwiac wiele spraw: -nie trzeba rzezbic gniazda na czujnik -nie trzeba rur do dolotu A jedynie: -fmic -laczka od tyrbo do fmic -laczka fmic z ori itc -moze jakis blow off;) Wg mnie efekt: -pierwsze chlodzenie dobre -ponowne chlodzenie jeszcze lepiej -wiecej powietrza w dolocie -mniejsze koszta -wieksza wydajnosc;) Gniazda na czujnik nie trzeba rzeźbić bo możesz się wpiąć w plastikową rurę w której jest czujnik. Chyba, że komuś zależy, aby ją zastąpić customową. Blow off przy turbinie VNT nie ma racji bytu. Chyba, że chcesz mieć magiczne psss Zakłądając nawet małego fmic uzyskujesz spadek średniej temp w dolocie o połowę, a to juz jest nieźle. Zakładając dużego fmic zwiększasz sporo objętość dolotu, więc jak zostawisz smic to będzie jeszcze wieksza turbo dziura. Z małym fmicem może i by to miało racje bytu, ale z dużym-moim zdaniem przerost formy nad treścią. Fmic wystarczy w zupełności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #34 Napisano 31 Października 2010 Gniazda na czujnik nie trzeba rzeźbić bo możesz się wpiąć w plastikową rurę w której jest czujnik. Chyba, że komuś zależy, aby ją zastąpić customową.Blow off przy turbinie VNT nie ma racji bytu. Chyba, że chcesz mieć magiczne psss Zakłądając nawet małego fmic uzyskujesz spadek średniej temp w dolocie o połowę, a to juz jest nieźle. Zakładając dużego fmic zwiększasz sporo objętość dolotu, więc jak zostawisz smic to będzie jeszcze wieksza turbo dziura. Z małym fmicem może i by to miało racje bytu, ale z dużym-moim zdaniem przerost formy nad treścią. Fmic wystarczy w zupełności. ok, dzieki za info, a co z tym blow off'em? Nie da sie tego jak mowisz ''magicznego'' pss zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #35 Napisano 31 Października 2010 [ame] [/ame][ame]http://www.youtube.com/watch?v=fHmHqHbEV3Q&feature=related[/ame] Tu masz opisany taki zestaw: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=73326 A tu masz zestawy na ebayu: http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=blow+off+diesel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #36 Napisano 5 Listopada 2010 Troche lipa... W 1.8T strzal powietrza mialem nie kiepski, gosc ktory kupowal go przez przypadek za wysoko poszedl na trojce i uslyszal.... Geba mu sie cieszyc od ucha do ucha zaczela i to bylo to... w tym momencie zostal sprzedany i nie bylo innej opcji. A ten badziew to jak wypadajaca rura od itc brzmi. I cos czuje ze moze zaklucac harakterystyke i turbo bedzie po kazdym psyknieciu o wiele pozniej wstawac. Czymam racje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #37 Napisano 6 Listopada 2010 masz rację. Identycznie psuło jazde w Twoim 1.8T. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #38 Napisano 6 Listopada 2010 masz rację. Identycznie psuło jazde w Twoim 1.8T. nie kumam? Nie odczowalem zadnej dziory po psyknieciu. Ale nie mowie ze jej nie bylo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #39 Napisano 6 Listopada 2010 tak naprawdę różnicę czuć dopiero jak się wróci do serii (bez jaj...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #40 Napisano 6 Listopada 2010 tak naprawdę różnicę czuć dopiero jak się wróci do serii (bez jaj...) Otoz zamienialem raz ori raz ten blow of 2 dyszowy i nie bylo zmian we wstawaniu turbo czy innych parametrach (odczowalnych). A generalnie trzeba bylo podciagac 3 tysiace i wiecej zeby psykalo, do 2800 nie otwieral sie podobnie jak ori. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach