Skocz do zawartości
Jamnik123

Natrysk wody na seryjny Intercooler

Rekomendowane odpowiedzi

litr 18zł, w hurcie jeszcze taniej wiec...

adams,

w takim aucie robiłbyś za rynnę od natrysku :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale w kombi obok zbiornika paliwa jest tyle miejsca że można dać pojemnik o pojemności ok 30 litrów więc to już coś no i by się nie nagrzewał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ale w kombi obok zbiornika paliwa jest tyle miejsca że można dać pojemnik o pojemności ok 30 litrów więc to już coś no i by się nie nagrzewał

 

No to zrób taki zbiornik, pojeździj troche na nim, dolewaj wody spirytusu, możesz nawet paliwo rakietowe lać na IC - podaj też koszta ile na to wydałeś i porównamy temperatury z normalnym FMIC-em, bo widze , że inaczej nie zrozumiecie (za przeproszeniem), że z "g***a tortu nie zrobisz" !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
litr 18zł, w hurcie jeszcze taniej wiec... :D

 

może sie za wschodnią granicą tankują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy dobrym pomyslem jest duzy fmic i rzezba na polaczenie go szeregowo z ori w nadkolu i dalej do dolotu seria?

Myslalem nad tym ze dozo sie miejsca marnuje bo fakt taki ze seryjny itc daje cos tam i nawet na sofcie zdaje egzamin, zas fmic polepsza troche...

Ale gdyby do ori dodac fmic a nie zamienic jeden na drogi...moglo by to zalatwiac wiele spraw:

-nie trzeba rzezbic gniazda na czujnik

-nie trzeba rur do dolotu

 

A jedynie:

 

-fmic

-laczka od tyrbo do fmic

-laczka fmic z ori itc

-moze jakis blow off;)

 

Wg mnie efekt:

 

-pierwsze chlodzenie dobre

-ponowne chlodzenie jeszcze lepiej

-wiecej powietrza w dolocie

-mniejsze koszta

-wieksza wydajnosc;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz tak zrobić, tyle że turbo będzie powiedzmy o te 100obr później wstawać, bo objętość układu zwiększy się i później zostanie w nim osiągnięte wymagane ciśnienie :)

 

Sprawdź też jak upchniesz rury przy SMIC-u, bo z tym może być troche roboty.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możesz tak zrobić, tyle że turbo będzie powiedzmy o te 100obr później wstawać, bo objętość układu zwiększy się i później zostanie w nim osiągnięte wymagane ciśnienie :)

 

Sprawdź też jak upchniesz rury przy SMIC-u, bo z tym może być troche roboty.

 

Pozdrawiam

no to straszna rzezba, ale jak wg ciebie, podwyszajac o te 100obrotow to tak po za tym efektywniejsze chlodzenie czy to juz tak wielkiej roznicy nie bedzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Audi A4 podwojny SMIC dziala tak samo jak duzy FMIC.

Slabsze 1.9 mialy tylko jeden SMIC ale kupujac potrzebne rurki i zlaczki nie ma problemu zeby zalozyc drugi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na forum ktos podlaczal fmica w szeregu i nawet foty robil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na forum ktos podlaczal fmica w szeregu i nawet foty robil.

a nie pamietasz co pozniej pisal...jaka wrazka, pozytywnie czy skoda roboty...

 

---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:23 ----------

 

W Audi A4 podwojny SMIC dziala tak samo jak duzy FMIC.

Slabsze 1.9 mialy tylko jeden SMIC ale kupujac potrzebne rurki i zlaczki nie ma problemu zeby zalozyc drugi.

no tak ale w tdi masz po prawej chlodnice paliwa wiec.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no tak ale w tdi masz po prawej chlodnice paliwa wiec.....

.... doczytaj albo sprawdź naocznie/namacalnie, że nie wszystkie mają ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.... doczytaj albo sprawdź naocznie/namacalnie, że nie wszystkie mają ;)

No chyba ze nie wszystkie, sugeruje sie moim...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy dobrym pomyslem jest duzy fmic i rzezba na polaczenie go szeregowo z ori w nadkolu i dalej do dolotu seria?

Myslalem nad tym ze dozo sie miejsca marnuje bo fakt taki ze seryjny itc daje cos tam i nawet na sofcie zdaje egzamin, zas fmic polepsza troche...

Ale gdyby do ori dodac fmic a nie zamienic jeden na drogi...moglo by to zalatwiac wiele spraw:

-nie trzeba rzezbic gniazda na czujnik

-nie trzeba rur do dolotu

 

A jedynie:

 

-fmic

-laczka od tyrbo do fmic

-laczka fmic z ori itc

-moze jakis blow off;)

 

Wg mnie efekt:

 

-pierwsze chlodzenie dobre

-ponowne chlodzenie jeszcze lepiej

-wiecej powietrza w dolocie

-mniejsze koszta

-wieksza wydajnosc;)

 

Gniazda na czujnik nie trzeba rzeźbić bo możesz się wpiąć w plastikową rurę w której jest czujnik. Chyba, że komuś zależy, aby ją zastąpić customową.

Blow off przy turbinie VNT nie ma racji bytu. Chyba, że chcesz mieć magiczne psss ;)

Zakłądając nawet małego fmic uzyskujesz spadek średniej temp w dolocie o połowę, a to juz jest nieźle. Zakładając dużego fmic zwiększasz sporo objętość dolotu, więc jak zostawisz smic to będzie jeszcze wieksza turbo dziura. Z małym fmicem może i by to miało racje bytu, ale z dużym-moim zdaniem przerost formy nad treścią. Fmic wystarczy w zupełności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gniazda na czujnik nie trzeba rzeźbić bo możesz się wpiąć w plastikową rurę w której jest czujnik. Chyba, że komuś zależy, aby ją zastąpić customową.

Blow off przy turbinie VNT nie ma racji bytu. Chyba, że chcesz mieć magiczne psss ;)

Zakłądając nawet małego fmic uzyskujesz spadek średniej temp w dolocie o połowę, a to juz jest nieźle. Zakładając dużego fmic zwiększasz sporo objętość dolotu, więc jak zostawisz smic to będzie jeszcze wieksza turbo dziura. Z małym fmicem może i by to miało racje bytu, ale z dużym-moim zdaniem przerost formy nad treścią. Fmic wystarczy w zupełności.

ok, dzieki za info, a co z tym blow off'em? Nie da sie tego jak mowisz ''magicznego'' pss zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche lipa... W 1.8T strzal powietrza mialem nie kiepski, gosc ktory kupowal go przez przypadek za wysoko poszedl na trojce i uslyszal....

Geba mu sie cieszyc od ucha do ucha zaczela i to bylo to... w tym momencie zostal sprzedany i nie bylo innej opcji.

A ten badziew to jak wypadajaca rura od itc brzmi.

I cos czuje ze moze zaklucac harakterystyke i turbo bedzie po kazdym psyknieciu o wiele pozniej wstawac.

Czymam racje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz rację. Identycznie psuło jazde w Twoim 1.8T.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz rację. Identycznie psuło jazde w Twoim 1.8T.

nie kumam?

Nie odczowalem zadnej dziory po psyknieciu.

Ale nie mowie ze jej nie bylo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak naprawdę różnicę czuć dopiero jak się wróci do serii :lol

 

(bez jaj...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak naprawdę różnicę czuć dopiero jak się wróci do serii :lol

 

(bez jaj...)

Otoz zamienialem raz ori raz ten blow of 2 dyszowy i nie bylo zmian we wstawaniu turbo czy innych parametrach (odczowalnych).

A generalnie trzeba bylo podciagac 3 tysiace i wiecej zeby psykalo, do 2800 nie otwieral sie podobnie jak ori.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności