smalcerz Zgłoś #61 Napisano 27 Stycznia 2012 oj mnie tez czeka naprawa FRK,ale narazie jezdze ,mnie to wycie juz wkurza.ale te skrzynie to dziadostwo.vw sie nie popisal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #62 Napisano 27 Stycznia 2012 ja po problemie z FRK wymienilem na DQS z Audi A6 2,5TDI ma 5,6 dluzsze przelozenia dzieki czemu po chipie u Roberta z TUNE-UP jezdzi super..na trasie Sopot-Munchen 120-140km/h spalanie 5,3l a w miescie 6 bieg nie jest nadbiegiem i nie wrzucam 6 - czyli nie uzywam wogole 6tki 6 bieg tylko na trasie wbijam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beldo Zgłoś #63 Napisano 27 Stycznia 2012 ma 5,6 dluzsze przelozenia dzieki czemu po chipie u Roberta z TUNE-UP jezdzi super..na trasie Sopot-Munchen 120-140km/h spalanie 5,3l A kolego jesteś wstanie napisać jakie masz obroty przy danych prędkościach. Było by to bardzo pomocne:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #64 Napisano 27 Stycznia 2012 sa dluzsze..wierz mi na slowo...jak bede pamietal to sprawdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #65 Napisano 28 Stycznia 2012 A kolego jesteś wstanie napisać jakie masz obroty przy danych prędkościach. Było by to bardzo pomocne działa już szukajka, nie problem poszukać http://forum.vw-passat.pl/threads/91055-Pytanie-o-skrzynie-biegow-w-avf-ie?p=1101435&viewfull=1#post1101435 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pabloffw Zgłoś #66 Napisano 28 Stycznia 2012 witam wszystkich krotko i na temat muszę zdiac skrzynie w b5 2.0tdi 136 ps skrzynia 6 odkręciłem już pol osie łapy skrzyni poluzowałem wydech rozrusznik wykręcony górne śruby skręcające skrzynie z silnikiem wykręcone moje pytanie co jeszcze może odkręcić zanim odkręcę resztę śrub mocujących skrzynie z silnikiem jakaś rada ja sprawnie ja wyciągnąć dodam ze jestem w Niemczech i nie bardzo opłacało by mi się to tu robić z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieluś Zgłoś #67 Napisano 12 Kwietnia 2012 Odświeżam kotleta dzisiaj wymieniłem łożyska półosi i fakt były do wymiany, ale nie tylko one wiec w przyszłym tygodniu wymiana na wałku ataku i tu mam pytanie do ludzi w temacie, co poza łożyskami, uszczelkami, olejem mam wymienić żeby nie pominąć jakiejś pierdoły? dodam, ze żadnych innych objawów nie mam poza wyjącymi łożyskami. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieluś Zgłoś #68 Napisano 24 Kwietnia 2012 Własnie jestem po remoncie skrzyni i pewne następnym się przyda info iż duże łożysko które w aso kosztuje 800zł to te samo łożysko co FAG tylko w pudełku VW. Czyli płacimy ok 500zł za pudło VW, a łożysko mamy w obu te same. Tak więc jest tylko źle opisane w katalogu FAG, ale to są te same łożyska więc po co przepłacać Cała akcja łącznie z olejem uszczelkami skrzyni, oringami, deklem i łożyskami mech różnicowego kosztowało mnie ok 900zł + robocizna wiec tragedii nie ma, a można powiedzieć skrzynka nowa pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #69 Napisano 24 Kwietnia 2012 Własnie jestem po remoncie skrzyni i pewne następnym się przyda info iż duże łożysko które w aso kosztuje 800zł to te samo łożysko co FAG tylko w pudełku VW. Czyli płacimy ok 500zł za pudło VW, a łożysko mamy w obu te same. Tak więc jest tylko źle opisane w katalogu FAG, ale to są te same łożyska więc po co przepłacać Cała akcja łącznie z olejem uszczelkami skrzyni, oringami, deklem i łożyskami mech różnicowego kosztowało mnie ok 900zł + robocizna wiec tragedii nie ma, a można powiedzieć skrzynka nowa pozdro To dobra wiadomość dla tych którzy jeszcze tego nie przechodzili , Drugiego łożyska na ataku nie wymieniałeś? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieluś Zgłoś #70 Napisano 24 Kwietnia 2012 (edytowane) Oba na ataku oba na półosiach i jeszcze jakieś małe na wybieraku bo się rozwaliło. dorzucam foto pudełka tego dużego łożyska FAG z numerem dla następnych pokaranych Uploaded with ImageShack.us Dodam, że znajomy który robił skrzynie mówił, ze ściągnięte łożysko miało identyczne numery co te nowe Fag-owskie pozdro Edytowane 16 Czerwca 2012 przez cieluś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
westicepl Zgłoś #71 Napisano 21 Marca 2013 (edytowane) Identyczny problem przytrafił się i mojemu paszczurowi, powyżej 80 km/h metaliczny szum który im szybciej tym zmienia tylko tonację i jest coraz głośniejszy. Nie istotne czy auto na biegu czy wypuszczone na luzie, w dodatku przy zmianie na 5 i 6 bieg dodatkowo się wzmaga wspomniane żęrzenie. Biegi na chwilę obecną jeszcze wchodzą bez problemu. 22.04.13 jestem już po remoncie skrzyni kosztowało mnie suma sumarum częsci z robocizną = 2.800 pln. Ze szczegółów: wymianę 2 łożysk na wałku atakującym + 2 na półosi, o-ringu, pokrywę 01E301467, tuleję -12311429, tuleję -12311123, uszczelkę 01E301235, pierścień usczelnienia 012311113B, olej przekłądniowy 75w80, zimering mech różnicowego, zimering skrzyni biegów, zimmering p77183-01. oprócz tego miałem w stanie agonalnym wysprzęglik, dwumas ze sprzęgłem i jedną sprężynę do wymiany ale te koszty już pominę ( bo nie chcę sobie psuć humoru. Po regeneracji w skrzyni cisza jak makiem zasiał. Edytowane 17 Lutego 2015 przez westicepl nowe fakty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hary29 Zgłoś #72 Napisano 4 Czerwca 2013 Też wymieniłem z audi 2.5 tdi i bez żadnych problemów działa i nestem zadowolony bardziej jak z orginalnej z paska . ja po problemie z FRK wymienilem na DQS z Audi A6 2,5TDI ma 5,6 dluzsze przelozenia dzieki czemu po chipie u Roberta z TUNE-UP jezdzi super..na trasie Sopot-Munchen 120-140km/h spalanie 5,3l a w miescie 6 bieg nie jest nadbiegiem i nie wrzucam 6 - czyli nie uzywam wogole 6tki 6 bieg tylko na trasie wbijam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #73 Napisano 22 Września 2013 a do wymiany tych lozysk przy polosiach trzeba rozbieraz cala skrzynie czy mozna to zrobic od strony polosi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin0205 Zgłoś #74 Napisano 13 Października 2013 Witam wszystkich mam taki problem z skrzynia 5 biegów w moim pasku podczas hamowania silnikiem przy prędkości miedzy 90 a 110 km/h słychać wycie tylko i wyłącznie przy hamowaniu silnikiem przy jeździe na luzie jest cicho i przy przyśpieszaniu też jest cicho. Kiedy po nocy silnik jest zimny i skrzynia też jest zimna nie ma wycia. Po rozgrzaniu do 90 stopni zaczyna coraz bardziej wyć przy hamowaniu silnikiem. Czy ktoś miał z was taki problem ? czy to winny olej czy łożyska będą do wymiany. Pasek ma 148tyś km przebiegu udokumentowany Proszę o pomoc pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RaZER11 Zgłoś #75 Napisano 14 Października 2013 Witam mam pytanie zamieszczam tutaj filmik skrzyni biegów passat b5 1.9 AVF .Przy kręceniu półosia coś chrobota w skrzyni ,podobno w passatach b5 6biegowych są wadliwe łożyska na wałku atakującym, może być to uszkodzone łożysko tak jak na tym zdięciu http://imageshack.us/photo/my-images/121/img7934f.jpg/ pochodzi ono właśnie ze skrzyni passata .Proszę o jakieś wasze sugestie.pozd 100 odwiedziło i nikt nie może coś podpowiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falkonetti Zgłoś #76 Napisano 14 Października 2013 Witam wszystkich Forumowiczów, gdyż jest to pierwszy wpis na tym forum. Posiadam uszkodzoną skrzynię FRK passat 2003 1,9 130kM. Objaw w postaci szumu nasilającego się wraz z prędkością, niezależnego od biegu, wciśniętego sprzęgła itp. Prawdoipodobnie to nieszcz esne łożysko na wałku atakującym.. Po analizie wszystkich za i przeciw zdecydowałem się zamówić skrzynię po regeneracji w firmie Autoskrzynia z Bytomia Odrzańskiego - może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tą firmą? Niestety nie znalazłem opinii o tym zakładzie w sieci. Zdaję sobie sprawę, że ryzykuję, lecz podobne ryzyko to zakup używanej lub naprawa. Sam nie wiem. Zdam relację po wymianie jaki będzie efekt. Trzymajcie kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #77 Napisano 14 Października 2013 Miejscowi mechanicy twierdzą, że firma z bytomia dobrze robi skrzynie. Nic więcej o nich nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falkonetti Zgłoś #78 Napisano 21 Października 2013 Skrzynia przeszczepiona. Operacja udana. Wycie/szum ustąpiło. Trochę gorzej niż na poprzedniej skrzyni wchodzi wsteczny. Testuję nadal, mam nadzieję, że nic niepokojącego się nie pojawi w najbliższym czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chagi Zgłoś #79 Napisano 21 Października 2013 moze to tylko kwestia regulacji lewarka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #80 Napisano 21 Października 2013 Można wiedzieć ile wpakowaleś kasy na skrzynię ? Jaki kod skrzyni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach