Skocz do zawartości
drcnk

Znikający płyn B6 TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Okzało się,że faktycznie niesplanowanie głowicy było przyczyną ubytku płynu chłodniczego.Głowica szczelna w 100%.Przy okazji wymieniliśmy parę innych rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik BMR, czy głowica od cbbb czy innego silnika będzie pasować? Chodzi mi o niby te poprawione głowice, proszę o nr części wg etki. Dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie będzie pasować , zupełnie inna budowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli zostaje włożyć taki sam syf? Który kod silnika mial najmocniejsza głowice? Można tu jakoś pokombinować?

Edytowane przez marcinL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pamiętam roczniki 2007+, miały ostatnią rewizję głowicy. Kiedyś, jak sam szukałem i czytałem o przypadłościach PD-ków, przeczytałem, że dość trwałe są zamienniki AMC (hiszpańskie chyba) ale nie wiem czy są dostępne jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mi również ubywał płyn ale w znikomych ilościach ok 300-500 ml na 1000 km. Wymieniałem rozrząd i zignorowałem sprawę bo mechanik stwierdził że to niedużo niestety po przejechanych 4000 km płynu zaczęło ubywać coraz więcej, ciśnienie w zbiorniczku było większe płyn uciekał a po odkręceniu korka wracał. Pech chciał że wracając znad morza zagotował się płyn, postój godzinny i zalanie płynu nic nie dało znowu zagotował się płyn. Z podróży wróciliśmy autem zastępczym a passat na lawecie.

Teraz szukam mechanika w Pruszkowie lub okolicach który podejmie się naprawy. Zna ktoś z forumowiczów? Może polecić dobrego mechanika który to zrobi?

Pozdrawiam i z góry dzięki za każdą pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pacjent to passat b6 BMR 2007. Zauważyłem że zaczęło powoli ubywać płynu chłodniczego. Dolałem do max i jeżdżę. Dzisiaj kupiłem tester CO2. Jeszcze nie zaglądałem czy są gdzieś wycieki ale nic widocznego nie ma. Nagrałem 2 filmiki odnośnie płynu.

[video=youtube;N1qAxlE-oP8]https://www.youtube.com/watch?v=N1qAxlE-oP8&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=qYfdRdKs1e4&feature=youtu.be

 

Mikropęknięcia a może chłodniczka egr ?

 

Dziwne bo czasami odkręcam korek na gorącym i nie ma bąbelków a czasami jakieś się pojawiają.

Edytowane przez brolypl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Mi również ubywał płyn ale w znikomych ilościach ok 300-500 ml na 1000 km. Wymieniałem rozrząd i zignorowałem sprawę bo mechanik stwierdził że to niedużo niestety po przejechanych 4000 km płynu zaczęło ubywać coraz więcej, ciśnienie w zbiorniczku było większe płyn uciekał a po odkręceniu korka wracał. Pech chciał że wracając znad morza zagotował się płyn, postój godzinny i zalanie płynu nic nie dało znowu zagotował się płyn. Z podróży wróciliśmy autem zastępczym a passat na lawecie.

Teraz szukam mechanika w Pruszkowie lub okolicach który podejmie się naprawy. Zna ktoś z forumowiczów? Może polecić dobrego mechanika który to zrobi?

Pozdrawiam i z góry dzięki za każdą pomoc.

 

Przy rozrządzie była pompa wody wymieniana. Bo zagotowanie to jedna oznaka uszkodzenia pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Była wymieniana, głowica już zdjęta po próbie okazało się że pęknięta. Teraz poszukuję głowicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie . pomocy ostatni wróciłem z trasy i na drugi dzień rano wkładam kłuczyć a tam błąd że nie ma płynu zaglądam pod maske rzeczywiście . i zauwarzyłem że cieknie koło tej rurki to jest koło alternatora nie wiem czy tam termostat jest czy co i idzie ona koło filtra oleju przy miarce do sprawdzania poziomu oliwy . powie mi ktoś jak to rozebrać i jak szukać tego po nazwie bo wpisuje i nie mogę znaleśc może ktoś mi pomóc.. bo jak sie nagrzeje nie cieknie nic ale zacznie sie schładzać to zaczyna kapać z tego miejsca. 

IMG_20180323_163702[1].jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności