stary_nowyTDI Zgłoś #321 Napisano 27 Czerwca 2017 Witam.Okzało się,że faktycznie niesplanowanie głowicy było przyczyną ubytku płynu chłodniczego.Głowica szczelna w 100%.Przy okazji wymieniliśmy parę innych rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #322 Napisano 23 Lipca 2017 Silnik BMR, czy głowica od cbbb czy innego silnika będzie pasować? Chodzi mi o niby te poprawione głowice, proszę o nr części wg etki. Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #323 Napisano 23 Lipca 2017 nie będzie pasować , zupełnie inna budowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #324 Napisano 23 Lipca 2017 (edytowane) Czyli zostaje włożyć taki sam syf? Który kod silnika mial najmocniejsza głowice? Można tu jakoś pokombinować? Edytowane 23 Lipca 2017 przez marcinL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #325 Napisano 23 Lipca 2017 Jak pamiętam roczniki 2007+, miały ostatnią rewizję głowicy. Kiedyś, jak sam szukałem i czytałem o przypadłościach PD-ków, przeczytałem, że dość trwałe są zamienniki AMC (hiszpańskie chyba) ale nie wiem czy są dostępne jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezary_ck Zgłoś #326 Napisano 22 Sierpnia 2017 Witam. Mi również ubywał płyn ale w znikomych ilościach ok 300-500 ml na 1000 km. Wymieniałem rozrząd i zignorowałem sprawę bo mechanik stwierdził że to niedużo niestety po przejechanych 4000 km płynu zaczęło ubywać coraz więcej, ciśnienie w zbiorniczku było większe płyn uciekał a po odkręceniu korka wracał. Pech chciał że wracając znad morza zagotował się płyn, postój godzinny i zalanie płynu nic nie dało znowu zagotował się płyn. Z podróży wróciliśmy autem zastępczym a passat na lawecie. Teraz szukam mechanika w Pruszkowie lub okolicach który podejmie się naprawy. Zna ktoś z forumowiczów? Może polecić dobrego mechanika który to zrobi? Pozdrawiam i z góry dzięki za każdą pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brolypl Zgłoś #327 Napisano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam Pacjent to passat b6 BMR 2007. Zauważyłem że zaczęło powoli ubywać płynu chłodniczego. Dolałem do max i jeżdżę. Dzisiaj kupiłem tester CO2. Jeszcze nie zaglądałem czy są gdzieś wycieki ale nic widocznego nie ma. Nagrałem 2 filmiki odnośnie płynu. [video=youtube;N1qAxlE-oP8]https://www.youtube.com/watch?v=N1qAxlE-oP8&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=qYfdRdKs1e4&feature=youtu.be Mikropęknięcia a może chłodniczka egr ? Dziwne bo czasami odkręcam korek na gorącym i nie ma bąbelków a czasami jakieś się pojawiają. Edytowane 4 Września 2017 przez brolypl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #328 Napisano 31 Sierpnia 2017 Witam.Mi również ubywał płyn ale w znikomych ilościach ok 300-500 ml na 1000 km. Wymieniałem rozrząd i zignorowałem sprawę bo mechanik stwierdził że to niedużo niestety po przejechanych 4000 km płynu zaczęło ubywać coraz więcej, ciśnienie w zbiorniczku było większe płyn uciekał a po odkręceniu korka wracał. Pech chciał że wracając znad morza zagotował się płyn, postój godzinny i zalanie płynu nic nie dało znowu zagotował się płyn. Z podróży wróciliśmy autem zastępczym a passat na lawecie. Teraz szukam mechanika w Pruszkowie lub okolicach który podejmie się naprawy. Zna ktoś z forumowiczów? Może polecić dobrego mechanika który to zrobi? Pozdrawiam i z góry dzięki za każdą pomoc. Przy rozrządzie była pompa wody wymieniana. Bo zagotowanie to jedna oznaka uszkodzenia pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezary_ck Zgłoś #329 Napisano 4 Września 2017 Była wymieniana, głowica już zdjęta po próbie okazało się że pęknięta. Teraz poszukuję głowicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianjest Zgłoś #330 Napisano 24 Marca 2018 Witam panowie . pomocy ostatni wróciłem z trasy i na drugi dzień rano wkładam kłuczyć a tam błąd że nie ma płynu zaglądam pod maske rzeczywiście . i zauwarzyłem że cieknie koło tej rurki to jest koło alternatora nie wiem czy tam termostat jest czy co i idzie ona koło filtra oleju przy miarce do sprawdzania poziomu oliwy . powie mi ktoś jak to rozebrać i jak szukać tego po nazwie bo wpisuje i nie mogę znaleśc może ktoś mi pomóc.. bo jak sie nagrzeje nie cieknie nic ale zacznie sie schładzać to zaczyna kapać z tego miejsca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach