porki Zgłoś #301 Napisano 17 Maja 2017 Znajomy stwierdził że jest to Uszczelka obudowy termostatu Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
porki Zgłoś #302 Napisano 17 Maja 2017 Chyba że jeszcze króciec wody Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
porki Zgłoś #303 Napisano 20 Maja 2017 Wymieniony króciec wody od głowicy + czujnik temperatury Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlos58 Zgłoś #304 Napisano 29 Maja 2017 Witam Cały czas miałem problem z uciekającym płynem, ostatnio dolewałem już ok 1litr tygodniowo, do tego co wyższe obroty łapał tryb serwisowy z błędami zarówno z EGR jak i TURBO. W weekend majowy wymieniłem zawór EGR i po przejechaniu od tego czasu ok 5000km odpukać nie uciekła ani kropelka płynu i nie załapał ani razu trybu serwisowego. Mam nadzieję, że problemy się skończą właśnie na tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #305 Napisano 29 Maja 2017 oby to było to, bo kolega miał salonowe A4 z 2.0tdi 170KM (MY2011) i przy przebiegu 60kkm! padła uszczelka pod głowicą... objaw ten sam, czyli znikający płyn tyle, że bez błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zolw.poz Zgłoś #306 Napisano 9 Czerwca 2017 Witam , potrzebuję pomocy wszystkie posty które znalazlem opisują ubytek lub wyciek płynu chłodniczego . Ja natomiast mam inny problem . Wczoraj bylem na doszczelnianiu wtrysków i pompy waqu . W dniu dzisiejszym zauważyłem ostro zabrudzony płyn chłodniczy na którym na wierzchu pojawia sie jasna piana . Na korku wlewu oleju nie mam ani ślady glutów olej czysty a uszczelke miałem robioną w zeszłym roku wiec nie wierze że to jest przyczyna ... proszę o rade co to może być i jak sobie z tym poradzić Dziekuje z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszplt Zgłoś #307 Napisano 9 Czerwca 2017 U mnie też ubywało płynu, okazało się że był walnięty oring na krućcu idący do nagrzewnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stary_nowyTDI Zgłoś #308 Napisano 13 Czerwca 2017 Witam.Mam problem,opiszę go szerzej.Jestem 630 km od domu...Podczas jazdy około 250 km od domu zapaliła mi się kontrolka ,że stan płynu jest za niski.Od razu zjechałem na najbliższy CPN i sprawdzam a tam ok. 2 cm od minimum...Więc odczekałem godzinkę żeby silnik ostygł i dolałem do poziomu minimum.Po kolejnych 350 kilometrach kontrolka,że płynu za mało...Przejechałem te 30 km do miejsca docelowego i znów płynu 2 cm. poniżej minimum. Samochód zakupiłem od prywatnego sprzedawcy z Niemiec (1 właściciela po przecierce prawą stroną ) z oryginalnym przebiegiem 242000 km. Przed wyjazdem wymieniałem kompletny rozrząd (chociaż niepotrzebnie bo 20000 km był wymieniony) + pompę wody + nowy płyn chłodniczy,Olej itp. Wymieniałem również czujnik temperatury spalin ,ten przed turbosprężarką. Przy okazji na VAG-u elektryk sprawdził mi poziom zapełnienia DPF-u (7,1 %) Sam nawet mówił , że niezły egzemplarz trafiłem... Auto normalnie przyspiesza nie łapie trybu awaryjnego,nie kopci,temperatura cały czas 90 stopni.Oleju też nie przybywa... Ale też wycieku nie ma nigdzie... Silnik 2.0 TDI 140 km BMP Produkcja 2007 20 kwiecień. Najgorsze jest to ,że jestem 630 km od domu a wrócić jakoś trzeba... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #309 Napisano 13 Czerwca 2017 Kup kilka baniek wody destylowanej i powoli się turlaj do domu. Co kilkadziesiąt km sprawdzaj stan płynu. Ja w podobnej sytuacji nie czekałem godzinę, bo silnik i tak na tyle nie ostygnie, tylko na uruchomionym powolutku dolewałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stary_nowyTDI Zgłoś #310 Napisano 16 Czerwca 2017 Kup kilka baniek wody destylowanej i powoli się turlaj do domu. Co kilkadziesiąt km sprawdzaj stan płynu.Ja w podobnej sytuacji nie czekałem godzinę, bo silnik i tak na tyle nie ostygnie, tylko na uruchomionym powolutku dolewałem. Już jestem przygotowany Woda + koncentrat G12 Dziwne bo pojeździłem trochę po "Trójmieście" 150 km nie przekraczając 100 km/h i płynu nie ubyło ani grama... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #311 Napisano 16 Czerwca 2017 (edytowane) na 99% cieknie z pompy wody. http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/PA/2006/460/R/1/121/121050#63 Edytowane 16 Czerwca 2017 przez prezesik18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stary_nowyTDI Zgłoś #312 Napisano 18 Czerwca 2017 Witam.Mam problem,opiszę go szerzej.Jestem 630 km od domu...Podczas jazdy około 250 km od domu zapaliła mi się kontrolka ,że stan płynu jest za niski.Od razu zjechałem na najbliższy CPN i sprawdzam a tam ok. 2 cm od minimum...Więc odczekałem godzinkę żeby silnik ostygł i dolałem do poziomu minimum.Po kolejnych 350 kilometrach kontrolka,że płynu za mało...Przejechałem te 30 km do miejsca docelowego i znów płynu 2 cm. poniżej minimum. Samochód zakupiłem od prywatnego sprzedawcy z Niemiec (1 właściciela po przecierce prawą stroną ) z oryginalnym przebiegiem 242000 km. Przed wyjazdem wymieniałem kompletny rozrząd (chociaż niepotrzebnie bo 20000 km był wymieniony) + pompę wody + nowy płyn chłodniczy,Olej itp. Wymieniałem również czujnik temperatury spalin ,ten przed turbosprężarką. Przy okazji na VAG-u elektryk sprawdził mi poziom zapełnienia DPF-u (7,1 %) Sam nawet mówił , że niezły egzemplarz trafiłem... Auto normalnie przyspiesza nie łapie trybu awaryjnego,nie kopci,temperatura cały czas 90 stopni.Oleju też nie przybywa... Ale też wycieku nie ma nigdzie... Silnik 2.0 TDI 140 km BMP Produkcja 2007 20 kwiecień. Najgorsze jest to ,że jestem 630 km od domu a wrócić jakoś trzeba... No i wróciłem do domu.Dolałem płynu przed wyjazdem pod oznaczenie MAX i po przejechaniu 630 kilometrów płynu dalej na MAX... Zastanawia mnie tylko jedna rzecz.Po odkręceniu korka wytarłem chusteczką korek i chusteczka jest "JASKRAWO ZIELONA" Czy to może coś oznaczać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #313 Napisano 19 Czerwca 2017 pojeździłem trochę po "Trójmieście" 150 km nie przekraczając 100 km/h i płynu nie ubyło ani grama...Przy delikatnej jeździe, w z obrotami silnika w okolicach 1800-2200, ubytki płynu były minimalne. Przy żwawszej jeździe płyn też żwawiej uciekał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stary_nowyTDI Zgłoś #314 Napisano 19 Czerwca 2017 Przy delikatnej jeździe, w z obrotami silnika w okolicach 1800-2200, ubytki płynu były minimalne. Przy żwawszej jeździe płyn też żwawiej uciekał W czwartek otwieramy PACJENTA Na pewno foto-relację wrzucę na forum. Głowica też jedzie na próbę szczelności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #315 Napisano 19 Czerwca 2017 typowa przypadłość np. w MINI to rozszczelniający się zbiorniczek lub cieknąca obudowa termostatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stary_nowyTDI Zgłoś #316 Napisano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Tak właśnie wygląda ta zielonkawa maź. Wrzucam na forum bo nigdzie się z czymś takim nie spotkałem. Cały wątek prześledzony... Edytowane 20 Czerwca 2017 przez stary_nowyTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #317 Napisano 20 Czerwca 2017 wygląda trochę jak efekt UPG... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stary_nowyTDI Zgłoś #318 Napisano 23 Czerwca 2017 Jaja wyszły jak cholera przy rozbieraniu głowicy... Uszczelka była niedawno robiona... Tylko jak była robiona...Głowica była nie planowana tylko Helmuty wyczyścili ją papierem ściernym...Masakra...Podczas zdejmowała nie stawiała żadnego oporu...Mnóstwo widocznych rys od papieru ściernego którymi płyn mógł się przedostawać do środka... Ogólnie uszczelka No Name. W poniedziałek jedzie na test szczelności... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #319 Napisano 23 Czerwca 2017 To uszczelka ELRING'a - nie tak znów chińczyk. Ale jeśli faktycznie widać rysy od papieru to można uznać to za drut... ciekawe jaki "niemiec" to robił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stary_nowyTDI Zgłoś #320 Napisano 23 Czerwca 2017 To uszczelka ELRING'a - nie tak znów chińczyk. Ale jeśli faktycznie widać rysy od papieru to można uznać to za drut... ciekawe jaki "niemiec" to robił. Doszliśmy do wniosku z mechanikiem ,że jednak polscy mechanicy mają większą wiedzę niż niemieccy,dlatego takie auta trafiają właśnie do naszego kraju. Mało tego na chłodnicy EGR ,która również była wymieniona były 2 rodzaje śrub Turbo również świeżo zregenerowane,w pompie oleju również grzebane.Turbo po regeneracji-wszędzie suchutko. Do 179000 km Helmut serwisował w ASO,sprawdzone w bazie danych, później tylko 3 wpisy w jakimś prywatnym warsztacie.Ostatni 236000 21,01.2017 sprawdzenie stanu płynu chłodniczego -36,7 C.Obecnie 245000 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach