zolnierz32 Zgłoś #41 Napisano 17 Stycznia 2010 Tak.Choć mówił mi dzisiaj znajomy ,że muszę go nadal odpowietrzać.Przed wymianą termostatu grzało na 5+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zolnierz32 Zgłoś #42 Napisano 16 Marca 2010 Wymieniłem nagrzewnice.Oczywiście wcześniej robiłem wszystko co było możliwe moim zdaniem tylko po to aby w końcu zaczęło grzać w autku.Po wymianie nagrzewnicy i złożeniu wszystkiego do kupy okazało się,że nadal NIE GRZEJE.Okazało się,że poprostu pompa wody(płynu chłodzącego)była uszkodzona.Dziwiło mnie to bardzo ponieważ pompa wody była wymieniona pół roku temu.Teraz już wiem dlaczego przy mrozach -15 po przejechaniu około 5 km łapał mi temeperature na wskażniku pod 110.A co do ogrzewania to teraz mogę swoim passacikiem jezdzić na krótki rękaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoshi2 Zgłoś #43 Napisano 16 Marca 2010 Witam. Podłączę się pod temat. Ja mam taki problem - przy nagrzanym silniku gdy auto jest w ruchu ( ok. 2tyś. obr. na min. ) z nawiewu leci mi gorące powietrze. Gdy stoję w miejscu np. na czerwonym świetle z nawiewu leci mi już tylko chłodne powietrze. Kiedyś bez względu na to czy auto jest w ruchu czy nie zawsze miałem gorący nawiew. Co może być problemem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
register Zgłoś #44 Napisano 16 Marca 2010 termostat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #45 Napisano 17 Marca 2010 termostat ? Nie Ja mam taki problem - przy nagrzanym silniku gdy auto jest w ruchu ( ok. 2tyś. obr. na min. ) z nawiewu leci mi gorące powietrze.Gdy stoję w miejscu np. na czerwonym świetle z nawiewu leci mi już tylko chłodne powietrze. Po pierwsze sprawdź poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym na zimnym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fokus1888 Zgłoś #46 Napisano 1 Kwietnia 2010 (edytowane) witam u mnie wystąpił następujący problem z ogrzewaniem jak samochód stoi w garażu to rano jest ok grzeje dobrze.a jak stoi na podwórku to dopóki nie zrobię z 20km droga krajowa to wogle nie grzeje ani nie chłodzi. jak myślicie co jest z ogrzewaniem silnik nagrzewa sie normalnie ---------- Post added at 08:54 ---------- Previous post was at 08:38 ---------- Edytowane 1 Kwietnia 2010 przez fokus1888 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zolnierz32 Zgłoś #47 Napisano 27 Kwietnia 2010 Witam.Czy to normalne,że gdy silnik się rozgrzeje to przewody układu chłodzenia robią się twarde?Nie są twarde jak kamień,ale twarde.Gdy silnik ostygnie przewody robią się miętkie.Dopytywałem różnych mechaników i twierdzą,że to normalne.Dodam jeszcze,że po uruchomieniu silnika przewody nie robią się twarde od razu(co podobno świadczyłoby o uszczelce pod głowicą) lecz dopiero gdy się nagrzeje.Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #48 Napisano 27 Kwietnia 2010 Czy to normalne,że gdy silnik się rozgrzeje to przewody układu chłodzenia robią się twarde? Tak, normalne. To jest układ zamknięty, ciśnieniowy, jest tam ok 1,2Atm więc nie mogą być miękkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neeg Zgłoś #49 Napisano 30 Maja 2010 Dziękuję "Heniutek" za wyczerpującą odpowiedż. Oto właśnie mi chodził praktykę. Odpowiadam teraz dla "lebow" i "tony-w" Panowie troszkę kultury. Proszę sobie poczytać czy taka odpowiedż jaką uzyskałem od "Heniutek" była na forum. Nie chcę nikogo krytykować, ale mało jest odpowiedzi w tym temacie wziętych z własnego doświadczenia . Ale teoria tez bardzo pomaga uzyskana na tym forum i proszę sie nie podpierać z góry założonym kłamstwem forumowicza zakładającego podobny post. Odpowiedż " Heniutek" poszła w ten sposób w niepamięć za waszą "fachowość" i znalazła sie w koszu. Mogą forumowicze wam tylko pogratulować!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #50 Napisano 30 Maja 2010 Panowie troszkę kultury. Jak nie umiesz odróżnić zgryźliwości od zwykłego banału to trudno.... Choć odpowiedź miałeś już podaną to jednak zajrzyj jeszcze TUTAJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #51 Napisano 30 Maja 2010 Odpowiadam teraz dla "lebow" i "tony-w (...)" Nie wiem o jakim braku kultury piszesz. Twój post poleciał do kosza gdyż nie zastosowałeś się do Regulaminu Forum Pkt.2.2 Tematów o ogrzewaniu jest mnóstwo, ale Ty koniecznie musiałeś założyć nowy... Namiętne unikanie WYSZUKIWARKI "nagradzane" jest punktami. Proszę sobie poczytać czy taka odpowiedż jaką uzyskałem od "Heniutek" była na forum. Ech.... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=34724&highlight=brak+obiegu Jak nie umiesz odróżnić zgryźliwości od zwykłego banału to trudno.... I wszystko w temacie.... EOT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaVo Zgłoś #52 Napisano 31 Sierpnia 2010 Ja mialem tak zeszlej zimy, ze auto w ogole nie grzalo do kabiny. Nic zrobic sie z zamarznietymi szybami nie dalo i w ogole masakra. Okazalo sie ze mi plyn chlodniczy gdzies uciekl i nie mialo co sie nagrzewac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sosen Zgłoś #53 Napisano 1 Września 2010 Witam, jestem nowym posiadaczem Passka b3 1,8 lpg ;D Lecz mam pewien dziwny problem z ogrzewaniem. Gdy silnik ma ok 75 stopni C ogrzewanie działa czuć ciepłe a nawet goracawe powietrze, lecz gdy temp przekroczy ok 95 stopni, ogrzewanie znika(wieje zimne powietrze)... I nie do końca jestem pewien czy to może termostat za wcześnie otwiera , czy może to przez pompe, odpowietrzałem już kilka razy i nic, nawet wyciągałęm nagrzewnice, czyściłem ją różnymi specyfikami . Mam nadzieje, że coś mi Panowie poradzicie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #54 Napisano 2 Września 2010 Witam. Problem mam taki. Ogrzewanie włącza mi się za pierwszym odpaleniem auta, po przejechaniu kilku km i wyłączeniu silnika , ogrzewanie przestaje działać. Raz zadziałało ale przy dużej prędkości 120km/h. W czym może tkwić problem. Z tego co się orientuję to termostat jest w dobrej kondycji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MisiekAsz Zgłoś #55 Napisano 30 Października 2010 U mnie jest tak samo! Prawym dochodzi a lewym wychodzi! Chyba tak jest OK! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luziki Zgłoś #56 Napisano 2 Listopada 2010 sprawdź drożność przewodów Pozdrawiak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hremik Zgłoś #57 Napisano 30 Listopada 2010 Witam. Panowie, miałem problem z ogrzewaniem ok 3 miesiące temu i po przekopaniu Forum postawiłem na płukanie nagrzewnicy - co pomogło. Choć jej wydajność była określona przez mechanika na ok 65% to muszę przyznać że nie było źle... Ale dziś zrobiłem trasę Gorzów-Szczecin i w połowie drogi zerkając na zegary zauważyłem że wskaźnik temp. pokazuje ok 95 stopni (wcześniej nie przekraczał ani razu 90-tki). A co najgorsze chwilę potem z nawiewów docierało już tylko chłodne powietrze ( czy to na ECON czy AUTO, czy LO czy HI). Jeszcze nigdy tak nie zmarzłem w aucie, całą drogę powrotną pokonałem w czapce i rękawiczkach a nogi to mi z zimna zdrętwiały. Proszę Was o wszelkie sugestie za które z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #58 Napisano 30 Listopada 2010 Witam. Panowie, miałem problem z ogrzewaniem ok 3 miesiące temu i po przekopaniu Forum postawiłem na płukanie nagrzewnicy - co pomogło. Choć jej wydajność była określona przez mechanika na ok 65% to muszę przyznać że nie było źle... Ale dziś zrobiłem trasę Gorzów-Szczecin i w połowie drogi zerkając na zegary zauważyłem że wskaźnik temp. pokazuje ok 95 stopni (wcześniej nie przekraczał ani razu 90-tki). A co najgorsze chwilę potem z nawiewów docierało już tylko chłodne powietrze ( czy to na ECON czy AUTO, czy LO czy HI). Jeszcze nigdy tak nie zmarzłem w aucie, całą drogę powrotną pokonałem w czapce i rękawiczkach a nogi to mi z zimna zdrętwiały. Proszę Was o wszelkie sugestie za które z góry dziękuję. sugestia jest krótka: http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarpolak Zgłoś #59 Napisano 4 Marca 2013 Panowie mam problem bez odpowiedzi. Wymieniał mi serwis nagrzewnice pół roku temu. Teraz mi w ogóle nie dmucha ciepłe powietrze. Przewody od strony maski jak samochód jest rozgrzany są bardzo ciepłe. Aczkolwiek jak ostatnio podemontowałem różne kanały dotarłem ręką do nagrzewnicy i od strony maski zalałem nagrzewnice wrzątkiem to była ciepła tak jak by u samej góry. W ogóle to działa mi nawiew tylko na 4. jak ręcznie stereuje klapką od cieła zimna to powietrze jest delikatnie tylko cieplejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #60 Napisano 4 Marca 2013 ak ręcznie stereuje klapką od cieła zimna to powietrze jest delikatnie tylko cieplejsze. a klapka cała czy dziurawa?? W ogóle to działa mi nawiew tylko na 4 z tego co pamiętam to musisz wymienić jeża.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach