mały1 Zgłoś #1 Napisano 7 Lipca 2010 Witam.Zabrałem się za regulację biegu wstecznego i pech chciał że przy próbie poluzowania śruby pękł mi ten plastik na końcu linki biegu wstecznego przez który przechodzi ta śruba regulacyjna.Numer tej części 1h0 711 260 i tu moje pytanie gdzie takie coś dostanę.Auto passat b4 94r silnik 1z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 7 Lipca 2010 spróbuj na alledrogo lub szroty lub normalne sklepy motoryzacyjne skoro masz nr części to powinny być zamienniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mały1 Zgłoś #3 Napisano 7 Lipca 2010 tak ale po wpisaniu tego numeru w etce nic takiego nie pokazuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 7 Lipca 2010 no bo etka ego nie rozpoznaje poszukaj inaczej tej części w etce np jako sterowanie skrzynia może tam to znajdziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #5 Napisano 7 Lipca 2010 Do dostania raczej tylko w aso lub na allegro. Rysunek mechanizmu zmiany biegów masz w ETCE w grupie 7 podgrupa 11, rysunek 711-24. Jeżeli się nie mylę to chodzi o część o numerze 1j0711256 (zabierak). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #6 Napisano 7 Lipca 2010 jakieś 60 zł w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #7 Napisano 7 Lipca 2010 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mały1 Zgłoś #8 Napisano 8 Lipca 2010 Przepraszam za żle sprecyzowany temat choć można go uznać za zamknięty.Faktycznie część dostępna tylko w aso 62zł choć myślałem że uda mi się taniej wyszarpać jeszcze raz sory i dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #9 Napisano 8 Lipca 2010 Ja się podepnę pod temat, tylko nieco z innej beczki. Czy w wybieraku biegów z przodu, w miejscu gdzie jest taki plastikowy korek, to czy w środku tej rurki powinien byc olej czy nie? Bo u mnie go nie ma. Czy w związku z tym moga biegi źle wchodzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #10 Napisano 8 Lipca 2010 czy w środku tej rurki powinien byc olej czy nie Nie powinno być tam oleju, ten plastikowy korek to jest odpowietrznik skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #11 Napisano 8 Lipca 2010 Dzięki Monter!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilos Zgłoś #12 Napisano 6 Kwietnia 2012 witam. odswieze troche temat a mianowicie mam problem z 'wbiciem' wstecznego. Dokladnie chodzi o to ze jak to w wiekszosci passkow lewarek trzeba wcisnac i na skrajnym lewym znajduje sie wsteczny. U mnie po wcisnieciu i probie zalaczenia wstecznego nastepuje jakis opor, jakby zęby nie pokrywaly sie, czynnosc musze powtorzyc kilka krotnie a czasem nawet odpuscic sprzeglo i sprobowac ponownie zalaczyc bieg wsteczny. Po zalaczeniu dziala on bez problemu. Czym moze to byc spowodowane?? Wybierak?? Dziekuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garinol Zgłoś #13 Napisano 7 Maja 2016 Temt nieco zamierzchły, akurat mam problem ze wstecznym, więc wcisnę się tu. Otóż - mam podobnie jak gość w 2012 powyżej, choć z pewnymi różnicami. U mnie wsteczny nie że wchodził opornie, to nie dało się go wrzucić bez policzenia zębatek. Nie wchodził wcale w sposób normalny. Lepiej było na wyłączopnym silniku - wchodził z oporem. Miewał jednak przebłyski i wchodził całkiem normalnie raz na kilka włączeń. Jestem już po własnoręcznej regulacji linek - Wsteczny wchodzi lepiej, Passat nie zgrzyta na mnie zębami. Jest jednak pewien opór przy wrzuceniu, pojawia się losowo, raz jest, raz go nie ma, za to jedynka ma wtedy opór (kwestia wyczucia). Reszta biegów wchodzi, też z pewnym symbolicznym oporem. Tu może jednak linki będę musiał jeszcze podregulować, po mojej ingerencji ich ustawienie jest inne niż było. Jest jednak pewno "ale". Już nie przy linkach, a przy lewarku. Jego mechanizm ma trzy problemy. Pęknięta sprężynka, której element wyłowiłem z pod mechanizmu dżwigni (na zdjęciu). Wyszczerbiony plastik na którym owa sprężynka jest umieszczona. Brak oryginalnej zawleczki, zamiast niej jest zakręcony drut miedziany. Mam zapytanie, czy to też ma znaczny wpływ na mój problem ze wstecznym i czy sprężynkę i ten plastik da się dostać w sklepie motoryzacyjnym. NIe wiem nawet, jak te części się nazywają, by zapytać o nie w sposób właściwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #14 Napisano 8 Maja 2016 Zestaw naprawczy wybieraka zmiany biegów. Kiedyś były dostępne w Inter carsie. Piszę z telefonu, jak włączę kompa to Co poszukam. Możesz też udać się na szrot i kupić cały lewarek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach