Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

czy przewody biegnące od rozdzielni bezpieczników do pompy paliwa , mają po drodze jakieś kostki , na których mogą byc przerwy prądu?, problemem u mnie jest że raz mi pompe załącza , a czasami nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jacek7381

mam takie pytanie...czy można wstawić pompe wtryskową od 1.6td do

1.9td. Oba silniki AAZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem nawet dwa przekażniki, u kumpla na tych przekażnikach śmiga ok., więc napewno są dobre, wydaje mi się że może problem być na łączach jeżeli po drodze takowe są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oba silniki AAZ

:hmm skoro oba silniki to AAZ, to muszą być 1,9.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem i napięcie do pompy paliwa dochodzi w momencie gdy ona nbie pracuje, czy możliwe jest aby pompa jeżeli jest wadliwa raz działała a niekiedy nie?, raczej jeżeli jest walnięta to w ogóle by nie działała, miął ktoś z panów podobną sytuację?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest możliwe, sprawdzałeś czy napięcie jest cały czas, chodzi mi o to że np jak gdzieś jest niepewne połączenie to może zanikać prund, przykładowo na nierównościach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacierajaca sie pompa daje takie efekty,przynajmniej na poczatku,pozniej ,po jakims czasie nie daje zadnych efektow :),ale objawia sie tez to jej glosniejsza praca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dołaczam sie z pytaniem mam passata b3 1,8 PF 107 KM.Mam taki oto problem, nie działa mi pompa paliwa, doszłem do wniosku ze niedochodzi zasilanie do przekaznika nr.80.pompa działa, przekazniki, bezpieczniki wszystko ok.Gdzie szukac usterki, czy to uszkodzony czujnik Halla, słyszałem ze wtedy komp wariuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć!

adrian nie słuchaj tych głupot, czujnik halla to inna śpiewka, mi gadali tak samo ,poczym wymieniłem ten czujnik, zapłaciłem z robocizną 250zł. i guzik to dało problemy zostały takie same jak były przed wymianą, więc dla mnie to bzdura i naciąganie, zresztą ja zrezygnowałem z tych fachowców i staram sam znajdować usterki, i dopiero jak jestem pewny co padło to daje na warsztat.

I właśnie ja mam podobny problem, może pompa się poprostu kończy, mam wstawiony zamiennik( 3 lata bujała).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwila zamontowałem nowy, kompletny aparat zapłonowy i kable, kopułka, palec(oczywiście porzyczony ).Nic to nie dało.Ja moja pompę sprawdzałem tak na wyłaczonym zapłonie wyjmuje przekaznik nr 80 i zwieram kawałkiem drutu , pompa działa .Ktos miał cos podobnego, bo ja juz nie wiem .Odpada VAG bo nie mam złacza diagnostycznego .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja swój problem rozwiązałem, tzn. elektryk , grzebał 2,5 godz. i znalazł przerwę na kablu, urządzenia blokującego auto przed kradzieżą, trochę to kosztowało , ale najważniejsze że jeżdzi na lpg, i pb :):dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności