doliś Zgłoś #1 Napisano 30 Czerwca 2010 Witam! czy przewody biegnące od rozdzielni bezpieczników do pompy paliwa , mają po drodze jakieś kostki , na których mogą byc przerwy prądu?, problemem u mnie jest że raz mi pompe załącza , a czasami nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #2 Napisano 30 Czerwca 2010 Podmień przekaźnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacek7381 Zgłoś #3 Napisano 30 Czerwca 2010 mam takie pytanie...czy można wstawić pompe wtryskową od 1.6td do 1.9td. Oba silniki AAZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doliś Zgłoś #4 Napisano 30 Czerwca 2010 wymieniłem nawet dwa przekażniki, u kumpla na tych przekażnikach śmiga ok., więc napewno są dobre, wydaje mi się że może problem być na łączach jeżeli po drodze takowe są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #5 Napisano 30 Czerwca 2010 Oba silniki AAZ :hmm skoro oba silniki to AAZ, to muszą być 1,9. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doliś Zgłoś #6 Napisano 10 Lipca 2010 sprawdziłem i napięcie do pompy paliwa dochodzi w momencie gdy ona nbie pracuje, czy możliwe jest aby pompa jeżeli jest wadliwa raz działała a niekiedy nie?, raczej jeżeli jest walnięta to w ogóle by nie działała, miął ktoś z panów podobną sytuację? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #7 Napisano 10 Lipca 2010 Wszystko jest możliwe, sprawdzałeś czy napięcie jest cały czas, chodzi mi o to że np jak gdzieś jest niepewne połączenie to może zanikać prund, przykładowo na nierównościach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #8 Napisano 10 Lipca 2010 Zacierajaca sie pompa daje takie efekty,przynajmniej na poczatku,pozniej ,po jakims czasie nie daje zadnych efektow ,ale objawia sie tez to jej glosniejsza praca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianIpassat Zgłoś #9 Napisano 12 Lipca 2010 Witam dołaczam sie z pytaniem mam passata b3 1,8 PF 107 KM.Mam taki oto problem, nie działa mi pompa paliwa, doszłem do wniosku ze niedochodzi zasilanie do przekaznika nr.80.pompa działa, przekazniki, bezpieczniki wszystko ok.Gdzie szukac usterki, czy to uszkodzony czujnik Halla, słyszałem ze wtedy komp wariuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doliś Zgłoś #10 Napisano 12 Lipca 2010 cześć! adrian nie słuchaj tych głupot, czujnik halla to inna śpiewka, mi gadali tak samo ,poczym wymieniłem ten czujnik, zapłaciłem z robocizną 250zł. i guzik to dało problemy zostały takie same jak były przed wymianą, więc dla mnie to bzdura i naciąganie, zresztą ja zrezygnowałem z tych fachowców i staram sam znajdować usterki, i dopiero jak jestem pewny co padło to daje na warsztat. I właśnie ja mam podobny problem, może pompa się poprostu kończy, mam wstawiony zamiennik( 3 lata bujała). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianIpassat Zgłoś #11 Napisano 12 Lipca 2010 Przed chwila zamontowałem nowy, kompletny aparat zapłonowy i kable, kopułka, palec(oczywiście porzyczony ).Nic to nie dało.Ja moja pompę sprawdzałem tak na wyłaczonym zapłonie wyjmuje przekaznik nr 80 i zwieram kawałkiem drutu , pompa działa .Ktos miał cos podobnego, bo ja juz nie wiem .Odpada VAG bo nie mam złacza diagnostycznego . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doliś Zgłoś #12 Napisano 23 Sierpnia 2010 ja swój problem rozwiązałem, tzn. elektryk , grzebał 2,5 godz. i znalazł przerwę na kablu, urządzenia blokującego auto przed kradzieżą, trochę to kosztowało , ale najważniejsze że jeżdzi na lpg, i pb :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach