Skocz do zawartości
gabrysz

Zerwana linka otwierania maski.

Rekomendowane odpowiedzi

No tak masz rację nie zauważyłem ,tak to ten nr etki,jeszcze raz dzięki za porady.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mierzej28

siema mam pytanko mam taki sam problem jak opisujecie wyjalem ten znaczek i nic zamek obudowany zadnego dostepu do linki zeby ja pociagnac probowalem wszystkich sposobow ktore radziliscie i nadal maska zamknieta jak cholere otwozyc???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a u mnie tak uszczelki trzymają(kleją), że po dłuższym czasie muszę dobrze się przysadzić żeby maskę podnieść a też myślałem, że to coś z linką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem o temacie a już jakoś od tygodnia jeżdżę z możliwością otwierania maski... ogólnie to jakoś 4 tygodnie nie szło jej otworzyć i w końcu odstawiłem auto rodzicom, oni po prostu przejeździli ileś tam warsztatów (4 albo 5) i po prostu wyszukali takich którzy już to otwierali. Generalnie to nikt nie wiedział jak się za to zabrać, ale w końcu znaleźli jakiś co już to przerabiali. Kosztowało to 10 zł (!) i 5 minut czasu wraz z zmontowaniem i naprawą. Nie wiadomo co się stało że nie szło maski otworzyć, ale po przesmarowaniu zamka teraz niby jest ok. Linkę wyszarpali najpierw nieco na siłę, potem koleś włożył rękę i ją wyjął z łącznika - nie wiem co zrobił dokładnie, ale wiedział co trzeba zrobić aby puściła. Potem otworzyli na siłę kombinerkami i zamek puścił. Powiedzieli też że linka mogła być źle zahaczona i że ktoś musiał tam grzebać i źle było to zmontowane(całkiem niedawno miałem zdemontowane zderzak i przednie lampy do wymiany żarówek, więc możliwe że to przez to).

 

 

 

Czyli rozwiązanie jest takie:

-wyjmujesz ten znak "VW" z grila

-próbujesz odhaczyć linkę z łącznika i patrzysz czy potem da się kombinerkami otworzyć maskę pociągając za linkę. U mnie to zadziałało.

Edytowane przez ru-dy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysztof1975

Prosze o pomoc przy wymianie linki w vw passat 2007.Linka została urwana w nieznanych okolicznosciach .Dokladnie chodzi mi o przeciagniecie linki od miejsca gdzie jest raczka do pociagania przez wewnetrzna czesc samochody i przez tunel az do połaczenia z druga częścia linki.Czy ktos ma pomysł jak to zrobic???? Moze ktos posiada jakis schemat???

Samochod jest wersji angielskiej iwszystko oczywiscie jest odwrotnie.Prosze o pomoc!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kris, przestudiuj ten wątek, trochę informacji w nim jest.

 

Schemat z Etki w załączniku.

linka.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było do mnie pytanie na priv jak zdjąć tą roczkę od otwierania maski i przy okazji napotkałem ciekawy link:

 

Jak zdjąć rączkę otwierania maski (od kolegów z forum Golfa):

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=282182

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w którym miejscu cięgło wypadło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, wiem ze ogrzewam temat ale i mnie dopadł ból nie możności otwarcia maski. Rączka odkąd pamiętam chodziła ciężko ale jakoś mi to nigdy nie przeszkadzało aż do wczoraj... pociągnąłem za nią i po dosyc slusznym oporze usłyszałem brzdek i koniec, maska się nie otwiera. Wyjelem wczoraj znaczek z grila i ta plastikowa osłonę spod samego zamka, jakiś mały element mi z niej wypadł,z tym ze wpadł do komory silnikowe i nie wiem co to bylo. Ciągnąć za rączkę słychać odgłosy z zamka. Co z tym fantem zrobic? Jak otworzyć to ustrojstwo teraz???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jak w tytule, jak zdemontować klamkę w kabinie od maski? Nie wiem jak wygląda zabezpieczenie, a lepiej zapytać niż urwać 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo

demontaż dźwigni maski.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za pomoc, z jakiego źródła masz taki dokładny opis, sam naprawiam? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I mnie ten problem dopadł

problem otwierania maski już usunięty grzebiąc w komorze silnika przestawiłem sobie taką dźwigienkę nad lewą lampą po stronie kierowcy i to był jedyny problem że maska nie podskakiwał po pociągnięciu dźwigni otwierania maski w kabinie

Edytowane przez pawelvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopadło i mnie. Zdechl akumulator, zabrałem go do domu wcześniej zamykając auto pilotem. Okazuje się, że grotem nie idzie golo otworzyć przez drzwi.

Zdjąłem znaczek ale nie wiem dalej co robić. Co to wygrzebać jeszcze i jak żeby dorwac się do tej linki? 

 

Plastik mały pod zamkiem też Zdjąłem ale jak włożyć tam rękę i Linke pociągnąc? 

IMG_20200517_123534.jpg

IMG_20200517_123548.jpg

 

Sprawa załatwiona inaczej. Pomógł ten filmik. Tyle, że u mnie linka była cała tylko akumulator poza autem

 

 

 

Edytowane przez pioters

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja  miałem problem z otwarciem maski, który polegał na tym, że linka gdzieś się zacięła w pancerzu.W efekcie urwałem klamkę.Kombinerkami linkę udało się szarpnąć.Po otwarciu maski,rozpiąłem obie linki na łączniku przy lewym reflektorze.Wstrzyknąłem w oba pancerze WD40, a po godzinie po kilka kropel oleju silnikowego.

Teraz klamka działa tak lekko jakby to był przycisk elektryczny:-)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podepnę się do tematu. Zamek się zaciął , nie chciał się zamknąć więc wyjąłem, namoczyłem przez noc i czyściłem na drugi dzień. Rdzy i syfu co niemiara. Dałem nowy smar wszystko działa jak złoto łącznie z czujnikiem ale chcę wymienić no nowy i nie mogę znaleźćz zamiennika a bardziej w jakim jeszcze modelu występuje ten sam 3AC823509D ponieważ identyczne według zdjęć kosztują ułamek tego co chcą za ten seryjny. Dzięki

Edytowane przez jakbli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Mecze się już drugi dzień z wymiana linki maski (ta dłuższą idącą od łączenia w komorze silnika do rączki w kabinie. Podczepilem nowa linke do starej w komorze silnika i ciągnę stara w kabinie kierowcy, doszło gdzieś do połowy podejrzewam do momentu gdzie jest ta gumowa uszczelka na pancerzu, i za Chiny nie chce iść dalej, nie mogę wyciągnąć starej linki. Zdjalem osłonę nadkola ale nic nie widać nie ma żadnego dojścia. Co trzeba zdjąć zrobić żeby wydłubać ta stara gumowa uszczelkę żeby to przeszło? Może jakaś inna porada?

Sprawa pilna. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zajrzał bym pod deskę po stronie kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności