gabrysz Report post #1 Posted June 26, 2010 Mam najprawdopodobniej zerwaną linkę do otwierania maski, jak mogę otworzyć maskę z zewnątrz? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kemot301 Report post #2 Posted June 27, 2010 Możesz próbować dostać się od spodu auta po zdjęciu osłony ( podnośnik mile widziany ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
pikopiko Report post #3 Posted June 27, 2010 W golfie II wyciągało się grilla (był na zatrzaskach) i już był dostęp. Tutaj grill jest jednak na śrubach, więc wszystko zależy od tego ile jesteś w stanie poświęcić . Spróbowałbym odkręcić wszystkie możliwe śruby od zderzaka i odchylić go od spodu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gabrysz Report post #4 Posted June 28, 2010 Jak by ktoś miał problem należy: Wyjąć znaczek, przez niego wygrzebać linkę (mi się zepsuł taki mechanizm który łączy linkę między rączką w kabinie a mechanizmem otwierania). Po wygrzebaniu linku pociągnąłem ją ręcznie i maska jak sezam - otworzyła się . Pozdrawiam Quote Share this post Link to post Share on other sites
zibi-r Report post #5 Posted June 29, 2010 Tam jak się orientuje są dwie linki , ale trzeba sprawdzić dokładnie bo ja w poczatkowym okresie uzywania B6 miałem to samo i w serwisie (!@#$%^&*() powiedzieli że linka zerwana , wymiana itp. ok. 600 złotych , a mój mechanik zrobił okazało się że tylko cięgło wypadło. Posiadam taką używaną linkę z zamkiem bo jak serwis powiedział to kupiłem używkę mogę odsprzedać . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ru-dy Report post #6 Posted June 13, 2011 a jak wyciągnąć ten znaczek "VW" ??? Spotkało mnie to samo, a w dodatku pada mi akumulator... zjechałem z trasy do domu, chce zobaczyć do tego aku a maski nie idzie otworzyć. Czy jak akumulator padnie do końca to da się w ogóle otworzyć auto z pilota ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
prezess7 Report post #7 Posted June 13, 2011 Czy jak akumulator padnie do końca to da się w ogóle otworzyć auto z pilota ? Nie da się, w tej sytuacji pozostaje otworzyć auto tradycyjnie przekręcając zamek w drzwiach. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ru-dy Report post #8 Posted June 14, 2011 (edited) niech ktoś opisze ja wyciągnąć ten znaczek VW z grila. Wczoraj ciągnąłem go do siebie, ale słyszałem tylko trzaski z grila i boje się to zrobić mocniej. To jest tylko zamocowane na zatrzaskach i da się to wyciągnąć bez zniszczeń? Trzeba tylko szarpnąć czy jest do tego jakaś procedura przekręcania itd ? Delikatnie tego wyjąć to nie idzie, zostaje mi tylko wyszarpanie tego na chama ale nie wiem z jakim skutkiem, bo kupno nowego grila nie za bardzo mi się uśmiecha. Kurka połączenie dwóch błahostek a taka lipa, w dodatku nie wiem czy ten mój grot w ogóle otwiera drzwi na padniętym akumulatorze, jak próbowałem jakiś czas temu to się nie otworzył a nie kręciłem mocniej bo miałem stracha że ulamie ten grot. Edited June 14, 2011 by ru-dy Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fedwo Report post #9 Posted June 15, 2011 Aby wyjąć znaczek z grila należy obrócić go w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara . Choć jak ja kiedyś to zrobiłem to ułamał mi się jeden z uchwytów, który go trzymał. Nie włynęło to na późniejsze zamocowanie, znaczek trzyma się mocno, nie ma luzów. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ru-dy Report post #10 Posted June 15, 2011 dobra, potwierdzam że trzeba to logo przekręcić przeciwnie do wskazówek ruchu zegara... potem się luzuje i można wyhaczyć je z zaczepów, niestety u mnie też się jeden nałamał a drugi jest jakoś śmiesznie wygięty... nie należy ciągnąć tego loga tylko przekręcać. Potem zamek jest od spodu przykryty jakimś plastikiem, który upadł mi przy zdejmowaniu i wpadł gdzieś pomiędzy zderzak a chłodnice i pewnie jest już nie do odzyskania. I dalej niestety nie wiem co robić... czuję placami linkę i kabel po drugiej stronie... ale za cholere nie wiem co muszę podważyć albo przesunąć. Siedziałem nad tym 2 godziny i lipa. Ma ktoś może jakąś fotkę tego zamka albo już to przerabiał u siebie ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blop Report post #11 Posted June 15, 2011 dobra, potwierdzam że trzeba to logo przekręcić przeciwnie do wskazówek ruchu zegara... potem się luzuje i można wyhaczyć je z zaczepów, niestety u mnie też się jeden nałamał a drugi jest jakoś śmiesznie wygięty... nie należy ciągnąć tego loga tylko przekręcać. Potem zamek jest od spodu przykryty jakimś plastikiem, który upadł mi przy zdejmowaniu i wpadł gdzieś pomiędzy zderzak a chłodnice i pewnie jest już nie do odzyskania. I dalej niestety nie wiem co robić... czuję placami linkę i kabel po drugiej stronie... ale za cholere nie wiem co muszę podważyć albo przesunąć. Siedziałem nad tym 2 godziny i lipa. Ma ktoś może jakąś fotkę tego zamka albo już to przerabiał u siebie ? Pociągnij za pancerz od linki--tak jakbyś chciał go wyjąć z zamka (gdyby pancerz się przesunął ,,od zamka'' to pociągnij linkę i wsio ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ru-dy Report post #12 Posted June 16, 2011 nic nie idzie... dzisiaj kolejne 2 godziny i ni ciula... w dodatku zgubiłem gdzieś śrubokręt sama linka nie jest urwana a chyba wyhaczona, chyba że coś się urwało w zamku. Naciąga się ale nie otwiera. Już nie mam pomysłów, albo kurczaczki jakaś dobra duszyczka powie mi jak do głąba co muszę w tym zamku zrobić aby go odryglować, albo mogę zacząć szukać warsztatu/serwisu. Orientuje się ktoś ile takie coś kosztuje w ASO ? Jeszcze żadne auto mnie tak nie wkurzyło jak ten grat zarąbany. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wloch7 Report post #13 Posted June 16, 2011 jak linka nie jest zerwana spróbuj w kabinie linkę pociągnąć jakimś narzędziem tutaj jest ale do touran http://volkswagen.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=104537&sid=85ca8f0547956691e7183d04f7af97f3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ru-dy Report post #14 Posted June 17, 2011 już to robiłem... rozebrałem to cięgło w kabinie i ciągnąłem ile się dało... ale ciągle lipa... coś tylko cykało w zamku ale się nie otwierało. Próbowałem ciągnąc za linkę i dociskać maskę aby może jakimś cudem odskoczyła, ale tez nic. Podejrzewam że śruby do odkręcenia zamka są od strony silnika, więc to tez się raczej nie uda. Ponad to zamek od przodu jest osłonięty taka ramką od aktywnego tempomatu (nie mam go zainstalowane, ale ramka na to jest przygotowana) i ona też zasłania wszystko. Z tego co widzę to w tym temacie już inni sobie radzili z tym tematem - jak ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zibi-r Report post #15 Posted June 17, 2011 (edited) Ja miałem to samo w ASO powiedzieli że linka strzeliła , pojechałem do mechanika i okazało się że otwieranie maski opiera sia na dwóch linkach , może znajdź łączenie i tam mogło wypaść z łącznika , u mnie tak było ale nie wiem gdzie to jest bo mechanik sam to robił , jak coś to dysponuje zamkiem z linką ,kupiłem uzywkę jak mi w ASO powiedzieli że linka strzeliła okazało się że niepotrzebnie . POstaram sie sprawdzić w ETCE lub spytać mechanika gdzie jest ten łącznik i dam znać. Sprawdziłem w ETCE , łącznik znajduje się za prawą lampą , patrząc od przodu Edited June 17, 2011 by zibi-r uzupełnienie Quote Share this post Link to post Share on other sites
mielke Report post #16 Posted June 17, 2011 już to robiłem... rozebrałem to cięgło w kabinie i ciągnąłem ile się dało... ale ciągle lipa... coś tylko cykało w zamku ale się nie otwierało. Próbowałem ciągnąc za linkę i dociskać maskę aby może jakimś cudem odskoczyła, ale tez nic. Podejrzewam że śruby do odkręcenia zamka są od strony silnika, więc to tez się raczej nie uda. Ponad to zamek od przodu jest osłonięty taka ramką od aktywnego tempomatu (nie mam go zainstalowane, ale ramka na to jest przygotowana) i ona też zasłania wszystko. Z tego co widzę to w tym temacie już inni sobie radzili z tym tematem - jak ? zerknij sobie na to Quote Share this post Link to post Share on other sites
andrzej1234 Report post #17 Posted June 17, 2011 Witam kolegów Podłączę się do tematu.W jaki sposób zdejmuje się tą rączkę linki pokrywy silnika i jaki jest jej nr katalogowy? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ru-dy Report post #18 Posted June 17, 2011 mogę ci powiedzieć jak zdjąć, bo sam to przerabiałem wczoraj Pociągnij lekko tą klamkę, ona od tylu ma taką agrafkę którą wydłubujesz śrubokrętem. Potem klamka schodzi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
andrzej1234 Report post #19 Posted June 17, 2011 OK Dzięki kolego jutro sprawdzę a nr ni znasz? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ru-dy Report post #20 Posted June 17, 2011 OK Dzięki kolego jutro sprawdzę a nr ni znasz? a nie jest przypadkiem podany w tym pdfie który wrzucił kolega "mielke" ? pozycja 24: 1J1 823 533 C - uchwyt ciegna otwierania maski silnika 03/05-05/07B41 czern satynowa 03/05-05/077G8 be¿owy pure itd... otwórz tego pdfa i zobacz... jest tam sporo numerków, nie wiem który jest dobry Quote Share this post Link to post Share on other sites