fb3 Zgłoś #1 Napisano 23 Czerwca 2010 Coraz głośniej pracuje sprężarka klimy. Podejrzewam łożysko. Da się wymienić czy trzeba szukać nowej sprężarki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #2 Napisano 23 Czerwca 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29894 Proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #3 Napisano 24 Czerwca 2010 A widzisz kolego nie do końca tak jest z tą wyminą łożyska kompresora. Kompresor głośno pracuje nawet gdy jest wyłączony czy tylko wtedy gdy jest uruchomiony? Jeśli głośno działa podczas pracy to znaczy że się zaciera i trzeba szukać nowej sprężarki - regenerowana 550zł. Mam u siebie taką i śmiga aż miło Jeśli jednak wydaje cały czas z siebie dźwięki to wystarczy wymienić łożysko sprzęgła i będzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fb3 Zgłoś #4 Napisano 24 Czerwca 2010 (edytowane) Oj niedobrze Głośna robi się dopiero jak włączę klimę i załaczy sprzęgiełko. Przy wyłączonej klimie pracuje o wiele ciszej. Ja mam chyba innej firmy i nie wiem czy wymiana łożyska pójdzie tak gładko jak w linku. Wymieniałem czynnik równo 2 lata temu, tydzień temu jak zaczęły się upały klima wróciła do łaski ale dosłownie z dnia na dzień zaczęła pracować głośniej, teraz po 2 latach kiedy znowu ją serwisowałem to widziałem że nie ubyło ani kropli czynnika, wszystko było cały czas szczelne i pełne. I co teraz? liczyć na cud i wymieniać łożysko czy szukać używki :doh Edytowane 24 Czerwca 2010 przez fb3 literówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #5 Napisano 24 Czerwca 2010 kolego nie ma sensu kupować łożyska i go wymieniać bo to nic nie da. szkoda sobie robić koszty. ja miałem identyczną sytuacje jak ty i niestety kompresor do wymiany a do tego płukanie układu i nowy osuszacz. u mnie jeszcze wyszło że do wymiany jest chłodnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fb3 Zgłoś #6 Napisano 24 Czerwca 2010 U mnie ten filterek w rurce był czyściutki Coś mi się wydaje że przy obciążeniu głośność wzrasta i wcale nie jest cicho na wyłączonej klimie. Łożyska od alternatora też słychać, głośno mam pod maską jak cholera stąd problemy z diagnozą. Chyba się jednak zdecyduję na sprawdzenie łożyska po po pierwsze mogę to zrobić bez rozszczelnienia instalacji a po drugie koszt jest znikomy w porównaniu z wymianą sprężarki. Zresztą nie wiadomo ile pochodzi używka i czy latem da się ją kupić w dobrej cenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #7 Napisano 24 Czerwca 2010 Jurek ale ja osobiście bym nawet używki nie brał pod uwagę... kup regenerowaną z gwarancją i masz pewność że będzie ok a używka może gdzieś leżała a może też już jest podjechana pewności nie masz a jak się okaże że jest uszkodzona to kasa za nabicie klimy i tak będzie wydana i czeka cię kolejne nabicie więc koszty mogą tylko wzrastać... Jak robić to od razu porządnie przekonałem się na własnej skórze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość geru1 Zgłoś #8 Napisano 29 Lutego 2012 sory ze odkopuje temat ale u mnie jest odwrotna sytuacja. gdy klima jest wyłączona wyje tak jak by łożysko gdzieś tam koło kompresora gdy załączam klimę jest cisza miał ktoś taki przypadek? być może to również łożysko? może ktoś coś poradzić? passat b5 1.8 benzyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #9 Napisano 29 Lutego 2012 Jurek ale ja osobiście bym nawet używki nie brał pod uwagę... kup regenerowaną z gwarancją i masz pewność że będzie ok a używka może gdzieś leżała a może też już jest podjechana pewności nie masz a jak się okaże że jest uszkodzona to kasa za nabicie klimy i tak będzie wydana i czeka cię kolejne nabicie więc koszty mogą tylko wzrastać... Jak robić to od razu porządnie przekonałem się na własnej skórze... kmalinek dobrze prawi. nie ma sensuteż robiłem i to nie to. ja kupiłem używaną z tą możliwością że mogłem sprawdzać i wymieniać. Co do napełniania ciągłego czynnikiem to ja płaciłem tylko tyrko raz za nabicie a później (2 razy wymieniałem) trylko po 20 PLN za sciągnięcie i "przechowywanie" mojego płynu w zakładzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
POSADKA Zgłoś #10 Napisano 15 Kwietnia 2018 witam na początku chciał bym powitać wszystkich forumowiczów mam pytanie mam chyba do wymiany łożysko kompresora klimy czy ktoś mógłby mi sprawdzić jakie mam łożysko po nr vin? WVWZZZ3BZ5E127502 z góry dziękuje 1.9 tdi AFV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach