przybora Zgłoś #1 Napisano 20 Czerwca 2010 Witam, montowałem ostatnio koledze tempomat niestety nie działa a raczej nie mogę go uruchomić Kabeli sprawdzone, połączenia oraz sprawność manetki - wszystko OK Kiedy wchodze 01 Engine Login 11463 go it Niestety nic się nie dzieje, nie aktywuje się. Kiedy wchodzę w adaptację i sprawdzam port 6 wywala błąd brak dostępu czy coś takiego, kiedy wchodzę Meas. Blocks - 08 i przełączam na 006 powinno zmienić się trzecie okienko od lewej podczas wciskania pedału hamulca lub sprzęgła zmieniają się tylko wartości w 2gim okienku poza tym w ostatnim okienku od lewej na 006 mam cały czas wartość 0,0 a raczej po aktywacji powinno chyba być 1.0 na początek i do 1,7 po wciśnięciu sprzęgła i hamulca. Próbowałem odpalać wtyczką za 50zł i wtyczką oryginalną na Vag ver.9... poza tym diagnostyka pojazdu 0 błędów. Oczywiście przejechałem się pojazdem i niestety nie działa tempomat. Pytam w tym dziale ponieważ dużo specjalistów od kompa siedzi tylko w tej zakładce. Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam serdecznie. HELP ME Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepsiko Zgłoś #2 Napisano 20 Czerwca 2010 Witam , Adam a zobacz co się dzieje w grupie 022, bo u mnie też nic nie zmieniało w 006. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #3 Napisano 20 Czerwca 2010 hmmm... lukne ale dopiero jutro wieczorem ale najgorzej, że nie działa a wszystko na 100% podłączone prawidłowo, bo już w swoim samochodzie swój komputer dzisiaj rozbierałem i sprawdzałem czy u siebie tak samo podłączyłem. A na co mam zwrócić uwagę w grupie 022 ?? Dzięki za zainteresowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepsiko Zgłoś #4 Napisano 20 Czerwca 2010 A na co mam zwrócić uwagę w grupie 022 Sprawdzisz tam manetkę czy działa, a tak że czujnik hamulca i sprzęgła z tego co pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeWeR Zgłoś #5 Napisano 7 Lipca 2010 Przed wykonaniem adaptacji należy sie zalogować. Robiłeś to? Login to 12233. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #6 Napisano 7 Lipca 2010 SeWeR prawdę mówiąc tego nie robiłem i nie wiedziałem, że mam najpierw się gdzieś zalogować, wcześniej uruchomiałem w innym pasku tempomat i robiłem tylko 01 Engine Login 11463 go it i było wszystko OK, spróbuje jutro i dam znać czy pomogło. Jeszcze jedno czy mam się logować Engine Login 12233 go it ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #7 Napisano 9 Lipca 2010 Nie trzeba się przedtem logować,wystarczy tylko 01 Engine Login 11463 do it. A manetka jest na 100% sprawna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #8 Napisano 9 Lipca 2010 Manetkę sprawdzałem miernikiem i kontaktuje tak jak powinna po stykach, więc na pewno taśma nie jest przerwana na manetce. Dlatego też sądzę że jest sprawna ale ... właśnie te ale. A ta ścieżka niestety nie aktywuje manetki 01 Engine Login 11463 do it. tak jak pisałem wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 9 Lipca 2010 włącz zapłon > 01 engine > Login > 16167 > do it > close > exit > wyłącz zapłon włącz zapłon > 01 engine > Login > 11463 > do it > close > exit > wyłącz zapłon i powinien działać. Jak dalej nie bangla to podaj kodowanie sterownika jakie masz. ---------- Post added at 16:26 ---------- Previous post was at 16:20 ---------- zaraz zaraz... ostatnim okienku od lewej na 006 mam cały czas wartość 0,0 w tym okienku od prawej (4) ma być 0 i to oznacza aktywny tempomat wartość 255-nieaktywny w kolumnie 3: 00000 zmieniające się na 1 w zależności od pozycji przełączników jeśli masz aktywny tempomat a mimo to nie startuje, to sprawdź błędy silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #10 Napisano 9 Lipca 2010 Dzięki za podpowiedź jutro przetestuje i dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #11 Napisano 12 Lipca 2010 w kolumnie 3: 00000 zmieniające się na 1 w zależności od pozycji przełącznikówjeśli masz aktywny tempomat a mimo to nie startuje, to sprawdź błędy silnika. Ostatnio podpinałem pod kompa passka '02 z tempomatem + kiera wielofunkcyjna, i na 006 kanale, w 3 grupie była wartość 0.0, nie było 00000. Przełączając na manetce On/Off kontrolka od tempomatu się zapalała. Kolega mówił, że tempomat działa, tylko zastanawia mnie dlaczego było 0.0, a nie 00000 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #12 Napisano 12 Lipca 2010 hmm, a jaki silnik? jesteś pewny że to 3 kolumna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #13 Napisano 15 Lipca 2010 włącz zapłon > 01 engine > Login > 16167 > do it > close > exit > wyłącz zapłonwłącz zapłon > 01 engine > Login > 11463 > do it > close > exit > wyłącz zapłon i powinien działać. Jak dalej nie bangla to podaj kodowanie sterownika jakie masz. ---------- Post added at 16:26 ---------- Previous post was at 16:20 ---------- zaraz zaraz... Cytat:Napisał przybora ostatnim okienku od lewej na 006 mam cały czas wartość 0,0 w tym okienku od prawej (4) ma być 0 i to oznacza aktywny tempomat wartość 255-nieaktywny w kolumnie 3: 00000 zmieniające się na 1 w zależności od pozycji przełączników jeśli masz aktywny tempomat a mimo to nie startuje, to sprawdź błędy silnika. Witam dzisiaj zrobiłem co mi poradziłeś, niestety tempomat nie działa w załączeniu zrzuty z VAGa Nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić, chyba rozbiorę jeszcze raz samą manetkę i sprawdzę czy faktycznie działa, być może są popękane jakieś taśmy, chociaż sprawdzałem obwody miernikiem przyciski działają, wszystko reaguje jak trzeba, więc nie wiem może ten pasek nie ma ehhh... nie chcę o tym myśleć. Tempomat sprawdzałem już po podłączonym tempomacie do przewodu i sprawdzałem styki na przewodzie, przełączając funkcję tempomatu styki się zwierają w manetce. Ktoś może coś poradzić ?? Z góry dzięki. Aha przy włączeniu manetki / tempomatu kontrolka nie zapala się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #14 Napisano 15 Lipca 2010 Wszystko wydaje się być OK... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #15 Napisano 16 Lipca 2010 Na dwóch pierwszych zrzutach ekranu z Vaga, w moim pysiaku 2gie okienko od prawej ma parametry jak dobrze pamiętam 1101 a nie 0,0% no i pierwsza pozycja z prawej też jest inna, tak mi się wydaje dzisiaj sprawdzę w moim pysiaku ale ja mam inny silnik i inny model pysiaka. Nie wiem czy dzisiaj nie ściągnę kiery i sprawdzę taśmę, może któraś ścieżka padnięta jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #16 Napisano 16 Lipca 2010 zaraz zaraz, to masz kierownicę multifunkcyjną czy przełącznik? Jeśli kierownicę, to 16 (steering wheel) i sprawdź kodowanie 00008 - Audio i tempomat (tylko 1J0907487 i 1J0907487B) 00118 - Audio i tempomat (tylko 1J0907487A) 00119 - Audio, tempomat i telefon (tylko 1J0907487A) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #17 Napisano 16 Lipca 2010 Nie mam kierownicy wielofunkcyjnej, mam normalny przełącznik w manetce. Czemu tak sądzisz że to kierownica multifunkcyjna ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #18 Napisano 16 Lipca 2010 Pisałeś o ściąganiu kierownicy i sprawdzaniu taśmy, to myślałem że o to chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #19 Napisano 16 Lipca 2010 chodziło mi o taśmę w manetce może gdzieś przerywa sam już nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #20 Napisano 18 Lipca 2010 hmm, a jaki silnik? jesteś pewny że to 3 kolumna? Silnik AVF. I dokładnie mam takie same odczyty jak kolega Przybora, wyżej na screenach. Tempomat działa, tylko zastanawiają mnie te wskazania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach