Skocz do zawartości
mietek141

Rozbudowa FIS

Rekomendowane odpowiedzi

Gość
U mnie jest temperatura oleju, v aku, co do reszty to nie wiem, może sam twórca projektu się wypowie.

 

Ile dales za VFIZ ?

Podaj tu lub PW.

 

Kiccorro to nik z naszego forum ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile dales za VFIZ ?

Pelna wersja jak na filmiku to 800zl., a uproszczona 500zl.

Kiccorro to nik z naszego forum ?

Podobno jest zarejestrowany na waszym forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Napisał szary

Kiccorro to nik z naszego forum ?

 

Podobno jest zarejestrowany na waszym forum

 

Kiccorro brak w spolecznosci na forum .

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jako Kiccorro ?

Chyba tak...

EOT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy takie dane jak tu zamiescil kolega ejne ,tez mozna uzyskac ?

 

Interesuje mnie najbardziej :

Zapchanie DPF-a + masa sadzy .

Temp oleju .

V aku .

Temp w DPF.

 

No i jaka jest cena takiego urzadzenia ?

Czesc, takie dane jak w linku to są,

co do danych odnośnie DPF to w tej chwili nie, a to dlatego ze program ktory jest w sterowniku VFIZ jest jest do platformy mk4 albo passat b5, DPF pojawił się w poźniejszych wersjach.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ja mam u siebie podobną zabaweczke

 

Jesli mozna wiedziec w czym to masz jesli Nie passat .

 

---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:34 ----------

 

Czesc, takie dane jak w linku to są,

co do danych odnośnie DPF to w tej chwili nie, a to dlatego ze program ktory jest w sterowniku VFIZ jest jest do platformy mk4 albo passat b5, DPF pojawił się w poźniejszych wersjach.

 

Mozesz powiedziec co jest konkretnie w VFIZ wersji uproszczonej .Oraz kiedy byly by w czyms takim dane DPF z B6 . Jak wyglada zakladanie tego ,co trzeba wywalac by to wstawic tam gdzie powinno byc . Czy to jest bezpieczne dla elektroniki . Oraz czy da sie tym sterowac z kiery multi jak menu einstelung .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Montaż sprowadza się do przepięcia wtyczek. W dowolnym momencie można wymontować.

Sterowanie z kiery multi też będzie. Wersja B6 to gdzieś za 3miesiące.

 

Wersja Lite (uproszczona):

 

* Wyświetlanie cyfrowo następujących parametrów (w polu RDS lub w polu NAVI / MFA):

o Obroty

o Prędkość według ECU

o Prędkość według Zegarów

o Temperatura cieczy chłodzącej z czujnika ECU

o Wartość doładowania

o Stopień otwarcia przepustnicy gazu

o Obciążenie silnika według ECU (LOAD)

o Kąt zapłonu / wtrysku

o Przepływ zasysanego powietrza (MAF)

o Temperatura powietrza zasysanego

o Wartość lambda

o Poziom paliwa w litrach

o Napięcie akumulatora

o Temperatura zewnętrzna

* VAG odczyt grup pomiarowych

* Lap-Timer

* Odczyt błędów DTC

* Wykres wartości doładowanie (BOOST)

* Pomiar czasu przyśpieszenia od 0 do 100km/h

* Czas aktualizacji wyświetlanych parametrów co 1.5 sekundy

 

 

Wersja Premium (To co w werjsi Lite plus dodatkowo) :

* Wyświetlanie cyfrowo w polu RDS lub w polu NAVI / MFA:

o Temperatury Oleju (OILT/TDI)

o Temperatury Spalin (EGT)

o Temperatura cieczy chłodzącej z czujnika Zegarów

o Prędkość według ABS

o Prędkość kół tylnych

o prędkość kół przednich

o Dawka paliwa

o Temperatura paliwa (TDI)

o Moment obrotowy (Torque)

* Własne Logo

* Test zegarów (Open Ceremony)

* Pomiar wielu czasów (wraz z wykresami) 0-96, 0-120, na 400m, etc..

* Możliwość rysowania wykresów wszystkich dostępnych parametrów ( RPM, Temp i inne)

* Test Zegarów / Open Ceremony

* Odczyt błędów DTC ze sterowników

* Opis błędów (DTC)

* Kasowanie błędów (DTC)

* Alarmy: Temp, Boost, RPM, EGT

* Częstoliwość aktualizacji wyświetlanych parametrów co 0.75 sekundy

 

Do tego planowane są inne funkcję ale o tym powiem później.

Edytowane przez kicoro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Wyświetlanie cyfrowo następujących parametrów (w polu RDS lub w polu NAVI / MFA):

 

Znaczy tylko na wyswietlaczach przy zegarach ,czy na navi tez MFD 2 DVD . Istotne jest jakiej wersji sie ma MFA .

 

Możliwość rysowania wykresów wszystkich dostępnych parametrów ( RPM, Temp i inne)

 

Czyli zapelnianie sadza i oszyszczanie podczas wypalania DPF-a tez bedzie mozna na wykresie zrobic.

 

A dane z czujnika badajacego stan oleju ,bedzie widac . Mam na mysli czujnik,ktory przy LL zglasza potrzebe wymiany oleju ,bada chyba jego jakosc/gestosc .

 

 

Wersja B6 to gdzieś za 3miesiące

 

Ale z danymi DPF-a tez .

 

Sterowanie z kiery multi też będzie

 

W obecnych wersjach jest czy w kolejnych bedzie .

 

 

Montaż sprowadza się do przepięcia wtyczek.

 

Wtyczek za licznikiem ,czyli deska do wywalenia cala tak . Czy jakos od spodu sie da .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesli mozna wiedziec w czym to masz jesli Nie passat .

Spójrz na mój podpis.

Wtyczek za licznikiem ,czyli deska do wywalenia cala tak . Czy jakos od spodu sie da

Jeśli do wyciągnięcia zegarów trzeba zdejmować deskę rozdzielczą- to tak, bo musisz się dostać do wtyczek podpiętych do licznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znaczy tylko na wyswietlaczach przy zegarach ,czy na navi tez MFD 2 DVD . Istotne jest jakiej wersji sie ma MFA .

 

Na początek tylko na zegarach. Później może i na MFD2.

 

Czyli zapelnianie sadza i oszyszczanie podczas wypalania DPF-a tez bedzie mozna na wykresie zrobic.

 

Jesli podglad przebiegu oczyszczania jest dostepny przez protokół diagnostyczny to tak.

 

A dane z czujnika badajacego stan oleju ,bedzie widac . Mam na mysli czujnik,ktory przy LL zglasza potrzebe wymiany oleju ,bada chyba jego jakosc/gestosc .

 

Nie sprawdzałem jak to jest w B6, ale w B5FL to jest dostępne (dokładnie jest temperatura i poziom oleju (OK lub not OK)

 

Ale z danymi DPF-a tez .

 

W obecnych wersjach jest czy w kolejnych bedzie .

Tak.

W obecnej wersji dziala z manetki, z kiery multi nie wiem bo nie posiadam :) i nie zastanawialem sie nad tym. Generalnie nie widzę niebezpieczeństwa problemu w tym.

 

Wtyczek za licznikiem ,czyli deska do wywalenia cala tak . Czy jakos od spodu sie da .

 

W B6 prawodpodobnie wystarczyłoby się podpiac do zlacza Bordnetz niedaleko radia.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jest różnica czy samochód posiada CAN czy nie? ja mam zegary bez CAN z trzema wtyczkami i zastanawiam się czy by działało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie działać jednak nie bedzie menu z pomiarami z CAN,

tylko menu z pomiarami dosptępnymi przez zlacze diagnostycznego OBD, pomiary są troche wolniej aktualizowane. Oczywiście do samego złącza diagnostycznego nic sie nie podłacza, VFIZ bierze to bezpośrenio z instalacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie wiem czy odkrylem cos nowego ,czuy juz wszyscy to wiecie .

 

Chcialem sprawdzic przyciskami na desce ,ile km/dni do wymiany oleju . No i cos mi sie pokrecilo ,przy pracujacym silniku wciskalem przez pewien czas ten przycisk 0.0 ,zamiast przycisku z kluczem . Trzymalem go jakis czas ,az tu widze ze tam gdzie jest duzy licznik z wszystkimi przejechanymi km cos sie pokazalo innego,jakbym zmienil na mile z km . Wcisnolem jeszcze raz lub poprostu puscilem i km znowu bylo widac . Potem przypomnialo mi sie ze to wciska sie ten przycisk z kluczem ,sprawdzilem kiedy inspekcja i gitara .

 

Ale dzisiaj wsiadam ,ruszam i patrze a km z duzego licznika znikaja i wyswietla sie cos innego . Czy to jakas ukryta funkcja na desce pod przyciskiem 0.0 obok przycisku klucza ?

 

Zatrzymuje sie do zera a kilometry znowu sie wyswietlaja . W oknie gdzie sa wszystkie przejechane kilometry wyswietla sie cos takiego ,jakas jednostka miary o symbolu raczej mgh niz mph ,a obok pojawiaja sie cyfry od 2 lub 4 i tak dalej . Tylko wtedy sie to wyswietla jak auto jedzie ,a czy to bedzie 4 czy 69 to juz ma na to wplyw z jaka predkoscia sie jedzie (przy 120km/h jest jakies 70-80) . Cyfry te zwiekszaja sie zgodnie z wciskaniem gazu i zwiekszajaca sie predkoscia . Noga z gazu i maleja ,a jak sie zatrzymuje to wyswietlacz w tym oknie powraca do stanu km . Natomiast kilometry raczej naliczaja sie normalnie ,musze zobaczyc czy na duzym przybywa tylesamo co na malym km.

 

Wiec to jest albo energia potencjalna jadacego auta ,albo mile na godzine . Ale raczej to pierwsze ,ciekawe czy po kolejnym wciskaniu 0.0 bedzie sie wyswietlac inna miara/jednostka .

 

Zobaczcie sami jak to wyglada .

 

STA61002.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
albo mile na godzine

 

To jest właśnie prędkość w milach na godzinę. Jakbyś pojechał na wyspy to musisz wiedzieć jak szybko jedziesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ok czyli to predkosc w milach . Pewnie w instrukcji o tym nie pisali .Tylko czy tak mozna to zostawic ,nic sie tam innego nie pozmienia od tego ? Skoro to predkosc to km sa normalnie odliczane ,pytam zanim sprawdze ?

 

Czy wciskajac kolejny raz przycisk 0.0 ,wszystko bedzie jak bylo przedtem ,czy cos jeszcze innego sie pojawi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można to tak pozostawić, nic się nie pozamienia, km są naliczane poprawnie. Powrócić możesz do poprzedniego wyświetlania tak jak włączyłeś to.

 

Czy wciskajac kolejny raz przycisk 0.0 ,wszystko bedzie jak bylo przedtem ,czy cos jeszcze innego sie pojawi ?

 

Dokładnie tak, a nic innego się nie pojawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dokładnie tak, a nic innego się nie pojawi.

 

Szkoda bo myslalem ,ze cos nowego odkrylem i ze bedzie cos tam do wyboru mnie interesujacego . Ciskajac 0.0 na szczescie nie wykasowalem km malego licznika .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy działa to z 1/2 FIS ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, tylko pelen FIS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

łe szkoda, no nic mam większą mobilizację do skończenia mojego CarPC :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności