walacik Zgłoś #21 Napisano 5 Lipca 2010 Właśnie wrociłem z trasy. Jak to sie stanie (szarpnięcie i nie działający pedał gazu) to nie trzeba zmienić biegu tak jak wyżej pisałem tylko wystarczy nacisnąć pedał sprzęgła i wszystko wraca do normy. Czy to moze być jakiś czujnik od sprzęgła?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #22 Napisano 6 Lipca 2010 przecież tam nie ma żadnej linki , a tym bardziej gażnika sprawdz na vagu jak pracuje pedał gazu Nie wyczułes ironii. W takim razie pozostaje błąd komunikacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubar Zgłoś #23 Napisano 6 Lipca 2010 Jezeli wiesz to pedal gazu ma tzw czujnik Halla - magnes co sie przesuwa po polprzewodniku - nie ma szans na niepewny kontakt - zobacz czy cos nie lezy pomiedzy pedalem gazu a czujnikiem - moze bloto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roqs Zgłoś #24 Napisano 12 Lutego 2011 Witam, tez mam podobny problem. Czasami przy normalnej jeździe niezależnie na jakim biegu jade auto leciutko szarpnie po czym pedał gazy nie działa ( tak jakby sprzęgło było włączone), dopiero przy zmianie biegu wszystko wraca do normy. Jest to bardzo uciązliwe ponieważ przy wyprzedzaniu, na zakretach jak to sie zdarzy musze szybko zmienic bieg albo jeszcze raz wrzucić ten sam. Co to możę być ?? Prosze o szybką odpowiedz Podpinam się również w tym temacie...... posiadam tą samą usterkę co kolega!!! doszliście o co chodzi, bo nie doczytałem się odpowiedzi co może być przyczyną takiego zachowywania się passka..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzy1909 Zgłoś #25 Napisano 7 Marca 2011 Witam. W moim pasku przy takich objawach był naderwany (jak by był przerwany to by były błędy na kompie) jeden z trzech przewodów elektrycznych dochodzących do czujnika ciśnienia PDF-u wystarczyło zlutować przewód i już 3 miesiące mam spokój.Przewody są bardzo cieńkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lkee Zgłoś #26 Napisano 5 Stycznia 2012 (edytowane) Właśnie wrociłem z trasy. Jak to sie stanie (szarpnięcie i nie działający pedał gazu) to nie trzeba zmienić biegu tak jak wyżej pisałem tylko wystarczy nacisnąć pedał sprzęgła i wszystko wraca do normy. Czy to moze być jakiś czujnik od sprzęgła?? Odgrzewam Panowie kotlecika Dokładnie taka sama przypadłość mnie spotkała...strasznie irytujące i niebezpieczny podczas jazdy. Jakieś pomysły co może być BTW: Najlepszego w Nowym Roku życzę Przypomniałem sobie że raz zaświeciła się kontrolka "check engine"ale po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu auta zgasła Edytowane 5 Stycznia 2012 przez lkee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glas21 Zgłoś #27 Napisano 5 Stycznia 2012 Dołacze sie do tematu mam ta sama przypadłosc i nie mozemy zlokalizowac co jest przyczyna. Na vagu nie pokazuje bledu opisze jak to sie dzieje: W czasie jazdy raz na jakis czas srednio 60 km 6-7 razy pedal "umiera" wiec wystarzy odpuscic pedal i znowu reaguje. Czasami sie zdarza ze odpuszczajac gaz nie reaguje wiec wciskam sprzegło i gaz powraca. WYMIENIONY ZOSTAL PEDAL GAZU I NADAL TO JEST PROSZE O POMOC ? W RAZIE GDYBYM ROZWIAZAL SPRAWE DAM PANSTWU ZNAC POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eric74 Zgłoś #28 Napisano 6 Stycznia 2012 Witam to i ja odswieze watek bo nadal nie ma jasnej odpowiedzi na ten problem a i ja go posiadam. czy daliscie rade z naprawa ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lkee Zgłoś #29 Napisano 7 Stycznia 2012 jadę w poniedziałek do ASO. Dam znać jak coś wymyślą i postawią diagnozę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eric74 Zgłoś #30 Napisano 7 Stycznia 2012 rano odlaczylem akumulator i pozniej po podlaczeniu juz problemu nie bylo ale i tak pojechalem do serwisu na komputer. okazuje sie ze mam do wymiany czujnik roznicy cisnien w filtrze czastek stalych. blad 388 Mam nadzieje ze to tylko czujnik bo filtr narazie jest na 16%. Czujnik kosztuje 200 zl w poniedzialek wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lkee Zgłoś #31 Napisano 12 Stycznia 2012 Po wizycie w ASO wymienili czujnik 03G 906 051A i jak na razie problem zażegnany. Koszt czujnika w okolicach 200 PLN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eric74 Zgłoś #32 Napisano 12 Stycznia 2012 w sumie okazalo sie ze to nie grozna usterka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glas21 Zgłoś #33 Napisano 18 Stycznia 2012 Znikajacy pedal gazu brak reakcji do momentu puszczenia i ponownego wcisniecia gazu, lub nacisniecie sprzegła. Gdy pedał zanikł tempomatem byla mozliwosc przyspieszania lecz pedal nie reagowal. PROBLEM ZOSTAL ROZWIAZANY : padniety czujnik cisnienia spalin koszt w ASO 220 zł typ czujnika serwis wzial z nr nadwozia POZDRAWIAM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #34 Napisano 28 Października 2012 cześć, mam dokładnie ten sam problem, znika mi pedał gazu, jak już się rozpędzę i odpalę tempomat to mogę nim przyśpieszać, zwalniać itp, ale nie zapala mi się pomarańczowa kontrolka, brak błędów po podłączeniu VCDSa. glas21 tak samo to wygladało u Ciebie ? Mowa o pasku 1.9 TDI, w 2.0 170 km jak tylko odłączyłem kostkę od tego czujnika wywala żółtą ikonkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Admus24 Zgłoś #35 Napisano 18 Kwietnia 2014 Witam, jestem w trakcie walki z opisanym powyżej problemem, z tym, że w moim przypadku, gdy podczas jazdy odczuje szarpnięcie i pedał gazu przestanie reagować wystarczy: albo lekko wcisnąć pedał hamulca, albo sprzęgło i pedał gazu na nowo działa. Nie odczuwam żadnego ubytku mocy silnika, z wyjątkiem tego problemu. Ustaliłem, że kilka osób poradziło sobie z tym zjawiskiem, czyszcząc styki czujnika stopu. Znajduje się on pod serwem, a nie przy pedale hamulca jak w nowszych audi czy chociażby passacie B5. W moim przypadku, niestety nawet wymiana czujnika na nowy nie pomogła:( czyli to nie zawsze jest czujnik stop. Przy okazji ustałem, że nawet przy całkowitym zdemontowaniu czujnika stop który znajduje się pod serwem, auto normalnie pracuje, jeździ, a problem występuje cały czas, a co dziwne, podczas naciśnięcia hamulca świecą się światła stop. Jak bez czujnika stop, światła stop działają? To co ustałem, to że oprócz czujnika stop pod serwem gdzieś w pasacie jest drugi czujnik stop, prawdopodobnie w pompie ABS. Po konsultacji z kilkoma mechanikami dowiedziałem się że powodem awarii może być także oprócz czujnika stop także potencjometr gazu. Który daje dokładnie taki sam objaw. Z tym, że gdyby to był potencjometr gazu, to nie wiem dlaczego, znowu zaczyna działać poprawnie po naciśnięciu hamulca,? Widzę, że koledzy powyżej rozwiązali problem wymieniając czujnik ciśnienia spalin. Ale w moim passacie nie mam DPFu, został on usunięty. Więc nie wiem, czy to mi pomoże. Tak czy inaczej będę walczył z problemem dalej, gdyby ktoś podsunął mi kolejne sugestie będę wdzięczny. Gdy w końcu wygram batalie dam wam znać co się działo w moim przypadku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #36 Napisano 1 Czerwca 2014 U mnie jest całkowicie inna przypadłość(a moder moje posty wywalał do kosza i do B5). Zapalają się kontrolki: sprężynka, hamulec, ESP i cały czas świeci mi się(na dole wyświetlacza) tempomat. Komp pokazuje P0226 błąd pedału przyspieszenia 1/2 czujniki G79 i G185. Sęk w tym, że auto normalnie jeździ. Błąd kasuje się ale po kilku km powraca. A dzisiaj na odwrót, kontrolki po paru kilometrach tak same z siebie same zgasły. I co najciekawsze wygląda na to, że spalanie wróciło do normy, bo przez ok. miesiąc było zwiększone o ok. 1,5-2 l/100 km i to bez żadnych błędów(VCDS) i objawów typu słabszy, czy szarpanie. Gdy zapytałem w Skodzie(akurat przejeżdżałem) o cenę pedału to wyprostowało mi włosy(nie tylko na głowie)-400 PLN! Aż tu nagle kuku i samo się naprawiło! Obawiam się tylko, że moja radość jest przedwczesna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki11 Zgłoś #37 Napisano 2 Czerwca 2014 U mnie było podobnie, brak reakcji na pedał gazu, tylko rano po odpaleniu auta. Ponowne odpalenie rozwiązywało problem, ale zostawał błąd od pedału gazu, nie pamiętam już jaki to był kod błędu. Pamiętam że nigdy rano nie działał tempomat. Jak po pracy wracałem do domu, wszystko już działało poprawnie. Sprawdzałem wszystko, przewody, pedał gazu nowy, pomogło prze lutowanie pinów w ECU silnika. Już ponad dwa lata jeżdżę i problem nie wrócił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gumiss Zgłoś #38 Napisano 9 Czerwca 2014 A ja z kolei mam inny problem mianowicie...podczas upałów wyskakuje mi błąd położenia pedału gazu....co może być przyczyną i jak temu zaradzić - - - - - aktualizacja - - - - - U mnie jest całkowicie inna przypadłość(a moder moje posty wywalał do kosza i do B5). Zapalają się kontrolki: sprężynka, hamulec, ESP i cały czas świeci mi się(na dole wyświetlacza) tempomat. Komp pokazuje P0226 błąd pedału przyspieszenia 1/2 czujniki G79 i G185. Sęk w tym, że auto normalnie jeździ. sprwadz zarowki stopu bo jak sie obie przepala to take cos wyskakuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Niksin Zgłoś #39 Napisano 12 Lipca 2014 Cześć, niestety nie mogłem znaleść tematu o tej nazwie, dotyczącego passata b5 więc piszę tu. Posiadam b5 1.9 tdi 110 KM AFN, dziś poszedł mi mechanizm wycieraczek, urwało się ramię przy sworzniu, podczas wymiany musiałem odpiąć komputer bo mi przeszkadzał, odpiąłem aku wyjąłem kompa, po zamontwaniu mechanizmu włożyłem komputer, podpiołem aku. Po odpaleniu i przejechanu 50 metrów auto straciło jakąkolwiek reakcję na pedał gazu przeszło do 1100-1200 obrotów i zaczęła mygać kontrolka świec żarowych (żółta spirala). Co mogło się stać? czy przy wymianie (ruszaniu puszką komputera) mogłem uszkodzić jakieś przewody, czy jest to wina komputera, a może wina małego deszczu który w trakcje wymiany lekko kropił? Ponowne odpięcie aku na 5-10 minut nic nie dało. Co mogło się stać, czy coś mogłem uszkodzić czy jest to raczej wina kompa i kalibracji przepustnicy? jeśli kalibracja to jak jej dokonać bez urzycia komputera, znajomy podpowiedział żeby silnik popracował aż się zagrzeje po tym żebym go zgasił odpalił i przejechał z 2 kilometry z lekkim dodawaniem gazu, ale jak tylko dodaje gazu auto zaraz przechodzi w ten tryb co napsałem, czy komputer przed tą operacją powinien być odpięty na dłużej? Proszę o poradę co zrobić, ewentualnie w jaki program się zaopatrzyć żeby móc samemu naprawić ten problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Admus24 Zgłoś #40 Napisano 14 Lipca 2014 Witam, jakiś czas temu passat co jakiś czas przestawał reagować na pedał gazu, obroty mu spadały mimo wciśniętego gazu. Wystarczyło lekko nacisnąć hamulec i wszystko wracało do normy. POMOGŁA: wymiana czujnika ciśnienia spalin. Od 4 miesięcy 0 problemu. Pozdrawiam. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach