muszkii Zgłoś #1 Napisano 13 Czerwca 2010 Witam Planuje obniżenie zawieszenia. Kupiłem KONI STR.T.(-35mm). Zestaw sprężyn razem z amortyzatorami. Moje pytanie jest: 1) podobno przy wymianie amortyzatorów warto jest zmienić odboje i osłony - czy to konieczne? 2) czy oryginalne odboje i osłony będą pasować do obniżonego zawieszenia? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #2 Napisano 13 Czerwca 2010 Lepiej to zrobić, ale u siebie kiedyś nie wymieniłem do obniżonego zawieszenia i wszystko było ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #3 Napisano 13 Czerwca 2010 odboje kosztują tyle co nic, a lepiej je wymienic podczas robienia zawieszenia niż potem rozbierać wszystko ze względu na nie... tak oryginalne będą pasować bez problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #4 Napisano 15 Czerwca 2010 1) podobno przy wymianie amortyzatorów warto jest zmienić odboje i osłony - czy to konieczne? niekonieczne jesli masz swoje jak nowe albo w bdb stanie a oslony i odboje musisz miec bo jak zrobisz rysy badz wzery na tloczysku to masz po gwarancji i sie wyleje amor... 2) czy oryginalne odboje i osłony będą pasować do obniżonego zawieszenia? tak PS Sorki ale czemu takie tematy sa w optycznym?!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #5 Napisano 23 Czerwca 2010 1) podobno przy wymianie amortyzatorów warto jest zmienić odboje i osłony - czy to konieczne? Jeśli chcesz mieć ważną gwarancje na amortyzatory to musisz je wymienić i mieć na nie paragon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #6 Napisano 24 Czerwca 2010 ja mam -30mm i cala "armature" od seryjnych amorkow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymekvr6 Zgłoś #7 Napisano 13 Sierpnia 2010 a ja zakładając gwint na przodzie załozyłem ori odboje i to był błąd. auto lezało na odbojach, skakało jakbym jechał na samych sprezynach i skrzeczało.. wymieniłem odboje na duzo krótsze te co były w zestawie z zawiechą i teraz jest tak jak byc powinno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach