Maverickse Zgłoś #1 Napisano 12 Czerwca 2010 Witam mam dziwny troszke problem. Wymienilem dzisiaj pompe wspomagania gdyż mechanik powiedział że ta moja jest na wymarciu. Wiec wszystko ladnie wyminilem, przewody podpiąłem i wynik był taki ze po rozruchu silnika ta "nowa pompa" wyła ale kierownica o niebo lepiej sie krecila i jak juz dostala płyn to ucichła wiec wyłaczyłem auto pozakladałem obudowe filtra powietrza poskladałem wszystko i wyjezdzalem z garażu czułem ze troszke cięzej chodzi ale wyjechalem zgasilem samochód pozamykałem garaz i wsiadam do autka odpalam a tam zero wspomagania:blink ladnie pracowała wiec raczej jest dobra nigdzie nie cieknie wszystko fajnie tylko ze tegoż wspomagania nie ma i nie wiem co moze byc przyczyna:/. Jeśli ktos moze to niech pomoze:)Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #2 Napisano 13 Czerwca 2010 Musisz odpowietrzyć maglownicę. Ja to robię tak, że unoszę przód do góry żeby koła nie dotykały podłoża i kręcę kierownicą lewo/prawo do skrajnych położeń kontrolując jednocześnie poziom płynu w zbiorniczku. Robię to na zgaszonym silniku, potem powtarzam na pracującym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #3 Napisano 13 Czerwca 2010 No właśnie chyba zapomniałeś o podstawowej czynności odpowietrzenia maglownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #4 Napisano 13 Czerwca 2010 naciąg pasek,może pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maverickse Zgłoś #5 Napisano 13 Czerwca 2010 Spróbuje odpowietrzyć te maglownice. A jest tam jakis odpowietrznik?? czy wystarczy tylko zrobic tak jak opisał to pszemek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #6 Napisano 13 Czerwca 2010 Spróbuje odpowietrzyć te maglownice. A jest tam jakis odpowietrznik?? czy wystarczy tylko zrobic tak jak opisał to pszemek? odpowietrznika nie ma niestety powinna byla sama zaskoczyc ale zrob tak jak kolegas mowi przekladnia nie chodzi na sucho pod obciazeniem ,tylko pilnuj poziom w zbiorniczku wyrownawczym plynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maverickse Zgłoś #7 Napisano 13 Czerwca 2010 Dziekuje za pomoc:) w poniedziałek spróbuje i przedstawie rezultaty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kuklikPL Zgłoś #8 Napisano 14 Czerwca 2010 Sprawdz naciag paska od wspomagania ja ostatnio mialem cos takiego po wymianie zbiorniczka przy ruszaniu kierownica ciezko chodzila lub miala pewne momenty ciezkosci przy kreceniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
memphis-13 Zgłoś #9 Napisano 14 Czerwca 2010 mi też wydaje się ze może to być wina nie naciągniętego paska chociaż czy przy wymianie pompy napewno troche płynu uciekło a maglownica się zapowietrzyła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maverickse Zgłoś #10 Napisano 25 Czerwca 2010 Witam. Przyznam się szczerze że nie mialem ostatnio czasu taki nawal pracy. Wczoraj po dluzszej przerwie postanowilem kawalek się przejechać i wspomaganie było ale tylko przez pare kilometrów. Nie odpowietrzałem jeszcze maglownicy jutro sie tym zajme nawet wolne wziąłem:) Patrzac na to teraz to faktycznie moze byc wina nie odpowietrzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #11 Napisano 26 Czerwca 2010 Witam! Z tego co wiem to bardzo ważne jest żeby nową pompę zalać płynem, w serwisówce pisze że nawet obracać na sucho się nie powinno... Mam nadzieje że nie załatwiłeś przez to pompy bo tania nie jest. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #12 Napisano 26 Czerwca 2010 na 100 procent jest zapowietrzona kto tak robi ciesz się że pompa dalej chodzi:zeco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maverickse Zgłoś #13 Napisano 27 Czerwca 2010 baliosia pompa zostala zalana płynem normalnie. i zaczęla chodzic normalnie to co ubyło uzupelniłem znowu płynu. Lecz po jakims czasie wspomagania braklo. A płynu jest full narazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maverickse Zgłoś #14 Napisano 28 Czerwca 2010 Dziekuje wszystkim w szczególności pszemkowi za pomoc odpowietrzona pompa:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maverickse Zgłoś #15 Napisano 24 Marca 2011 Witam. Po długiej nieobecności wspomaganie znowu sie odezwało. Mianowice wyglada sprawa tak ze samochod normalnie jezdził po wymianie pompy udało sie odpowietrzyc jeździł i schowałem auto do garażu na kilka miesiecy. Teraz wróciłem otwieram maske przegladam olej płyn do chłodnicy i do wspomagania i tu sie zdziwiłem bo go ubyło ale w normie miescił jeszcze. Odpaliłem auto i cicho słychac było pompe no ale przeciez działała i to cichutko. Wspomaganie było ale na chwile dopóki auto sie nie rozgrzalo i prawie cały płyn zszedł. Po godzinie dolałem plyn i znowu na chwile było wspomaganie i zniklo z tym ze płynu troche mniej ubyło. Zastanawia mnie czy moze maglownica puszcza płyn bo mniej wiecej pod nią była plama. Moje pytanie brzmi nastepujaco... Jakie są objawy konczącej sie maglownicy?? szukałem ale duzo tematow juz nie istnieje to raz a dwa czy jest możliwość ze jakiś przewód lub uszczelka puściła?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #16 Napisano 24 Marca 2011 U mnie wspomaganie działało tylko po wypłukaniu układu i to przez chwilę później wspomagania brak wymienione 3 pompy i dalej brak, płynu raz ubywało sporo czasem wcale nie ubywało a wspomagania nie było. Albo psuje się pompa albo magiel przewód jakby puścił to lało by się mocno ale wspomaganie jako takie by było. Jak wspomaganie jest i znika to maglownica niestety... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapral Zgłoś #17 Napisano 6 Kwietnia 2011 a jak zmienic płyn w maglownicy ???? mi strasznie piszczy wspomaganie jak skrecam bez znaczenia czy w lewo czy w prawo moze ktos cos podpowie podrzuci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #18 Napisano 7 Kwietnia 2011 a jak zmienic płyn w maglownicy ????mi strasznie piszczy wspomaganie jak skrecam bez znaczenia czy w lewo czy w prawo moze ktos cos podpowie podrzuci? przez odczepienie dolnego węża od zbiorniczka i kręcenie w lewo/prawo do oporu aż usłyszysz takie rzyrzry ale skoro mówisz że piszczy to może naciągnij pasek lub wymień go na początek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #19 Napisano 8 Maja 2011 Witam Ostatnio zauważyłem że kierownica zaczęła ciężej chodzić i przy skręcaniu w prawo lub lewo na wolnych obrotach coś dziwnie piszczy i delikatnie rzuca kierownicą. Obstawiam ze to wina wspomagania. Na początek chce wymienić płyn i pasek. Mam silnik 1,9TD. Jak prawidłowo zabrać sie do wymiany płynu? Podnieść cały przód do góry? W krórym miejscu zabrać sie do spuszczenia płynu? I ile płynu wchpodzi do obiegu? Co zobić żeby sie pompa niezapowietrzyła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 8 Maja 2011 WitamOstatnio zauważyłem że kierownica zaczęła ciężej chodzić i przy skręcaniu w prawo lub lewo na wolnych obrotach coś dziwnie piszczy i delikatnie rzuca kierownicą. Obstawiam ze to wina wspomagania. Na początek chce wymienić płyn i pasek. Mam silnik 1,9TD. Jak prawidłowo zabrać sie do wymiany płynu? Podnieść cały przód do góry? W krórym miejscu zabrać sie do spuszczenia płynu? I ile płynu wchpodzi do obiegu? Co zobić żeby sie pompa niezapowietrzyła? nic nie podnoś wystarczy odpiąć wężyk dolny od zbiornika i pokręcić trochę kierownicą w lewo i prawo do oporu na odpalonym aż usłyszysz takie rzyrzry i załóż wężyk z powrotem zalej płynem i odpowietrz układ kręcąc na odpalonym w lewo i prawo do oporu ale skoro piszesz o rzucaniu to raczej winny magiel będzie (regeneracja) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach