Skocz do zawartości
czajek19

jaki kąt wtrysku 1.9TDI 90KM AHH

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak w temacie panowie jaki jest kąt wtrysków w moim passku . Szukałem ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi na forum.

z góry dzięki za odpowiedź :)

 

PS przy zmianie wtrysków na większe mam rozumieć , że ten kont nie ulega zmianie ? i ma być taki sam ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

50-55 przy zagrzanym silniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50-55 przy zagrzanym silniku

ale to jest różnica na zagrzanym a na zimnym czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma się zawierać:doh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PS przy zmianie wtrysków na większe mam rozumieć , że ten kont nie ulega zmianie ? i ma być taki sam ?

ulegnie zmianie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za sprawą sterowania a nie ustawiania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50-55 przy zagrzanym silniku

I wszyscy powtarzaja jak mantre. 50, 50. Kazdy silnik i 50. To ciekawe po co w tym vagcomie w ogole dali taka rozwijana zakladke z lista silnikow bo to wszystko jedno. Dla kazdego ma byc 50. Po co w ogole dali opcje tditiming skoro wystarczy popatrzec w okienko i zobaczyc 50?

Tak wyglada moje precyzyjne 50:

tdigraph_173.jpg

Ma byc tyle zeby bylo na srodkowej niebieskiej linii i tyle w temacie.

ulegnie zmianie!

Wcale nie musi ulec zmianie. Najczesciej ulega dlatego, ze wtryski zmieniaja osoby, z cisnien 190/300 na 220/300.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystarczy że wtryski będą wysłużone i K.W również się zmieni!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj przyjacielu , ja zmieniłem na większe wtryski ze 110 ale mają te same ciśnienia [silnik 1.9 TDI -90 km AHH] , kąt wtrysku trochę mi się przestawił co jest bardzo łatwo do ustawienia bo powinieneś mieć fabrycznie zabudowaną pompę 11.I trzymaj się tablicy jaką pokazał kolega wyżej , z trzema liniami -tuning

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bartekveb

Witam czy mógłby ktoś mi podać jak ma być ten kąt wtrysku , ale w stopniach ?

Ponieważ wszędzie gdzie szukałem podawane są wartości np. 50 - 55 bez jakichkolwiek jednostek.

Posiadam komputer firmy GUTMANN a tam wartości podawane są w stopniach.

 

Z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam problem z ustawieniem kąta wtrysku, a mianowicie po poluzowaniu wszystkich śrub, pompa nawet nie drgnie...nawet przy pomocy kolka i młotka, a także łomu, nie jestem w stanie nią poruszyć. Dlatego nie mogę ustawić prawidłowego kąta. A u mnie wynosi on 20-22. Bardzo proszę o pomoc i pomysły.

 

Moje auto to Passat B5 1.9TDI 90KM (AHH)

 

Z góry dziękuję!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Mam problem z ustawieniem kąta wtrysku, a mianowicie po poluzowaniu wszystkich śrub, pompa nawet nie drgnie...nawet przy pomocy kolka i młotka, a także łomu, nie jestem w stanie nią poruszyć. Dlatego nie mogę ustawić prawidłowego kąta. A u mnie wynosi on 20-22. Bardzo proszę o pomoc i pomysły.

 

Moje auto to Passat B5 1.9TDI 90KM (AHH)

 

Z góry dziękuję!

kolego bo ty luzujesz 3 sruby na kole zebatym pompy a nie ruszasz pompa i musisz delikatnie ruszyc w strone silnika ta glowna sruba z kola pompy na klucz 19

no i rzecz jasna na zgaszonym silniku

Edytowane przez robert_s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego bo ty luzujesz 3 sruby na kole zebatym pompy a nie ruszasz pompa i musisz delikatnie ruszyc w strone silnika ta glowna sruba z kola pompy na klucz 19

no i rzecz jasna na zgaszonym silniku

 

Chyba coś nie rozumiem...na kole zębatym pompy nie ma trzech śrub. Trzy śruby są pod tym kołem i własnie je poluzowałem oraz jedną śrubę z tyłu pompy na dole. Sam już nie wiem co zrobić bo wszyscy piszą że trzeba ruszyć pompą w stronę silnika, a kolega pisze że trzeba "delikatnie ruszyc w stronę silnika tą główną śruba z kola pompy na klucz 19"??? A przy tej operacji opisanej wyżej przez kolegę nie rozreguluje mi się rozrząd???

 

Bardzo proszę o szczegółową podpowiedź. Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak jak napisał robert_s i będzie dobrze.

W AHH kąt wtrysku reguluje się na kole (trzy śruby m8 popuszczasz i kręcisz ta na klucz 19)

Kręcąc całą pompą reguluje się kąt w silnikach AHU , AFN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I wszyscy powtarzaja jak mantre. 50, 50. Kazdy silnik i 50.

 

Bo się pierdół w necie naczytają i klepią bez zastanowienia,to co z trudem uda im się jakoś zrozumieć.

Ma być na niebieskiej linii,tylko i wyłącznie.

Wartość na osi zależna jest od odczytu temperatury,jej wartości.

Przy temperaturze 206 stopni,tak na screenie,idelany kąt to 36,ale dla temperatury 150,idelał to już 45.

 

mario,sprawdź na początek numer pompy,od tego zacznij zabawę z ustawiniem wyprzedzenie początku tłoczenia.

 

W AHH kąt wtrysku reguluje się na kole

 

Pod warunkiem,że nikt pompy nie zamienił na starszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo się pierdół w necie naczytają i klepią bez zastanowienia,to co z trudem uda im się jakoś zrozumieć.

Ma być na niebieskiej linii,tylko i wyłącznie.

Wartość na osi zależna jest od odczytu temperatury,jej wartości.

Przy temperaturze 206 stopni,tak na screenie,idelany kąt to 36,ale dla temperatury 150,idelał to już 45.

 

mario,sprawdź na początek numer pompy,od tego zacznij zabawę z ustawiniem wyprzedzenie początku tłoczenia.

 

 

 

Pod warunkiem,że nikt pompy nie zamienił na starszą.

 

Witaj Sagon!

 

Oto numery mojej pompy:

 

Zdjęcie-0018.jpg

 

Co o tym myślisz? Ustawienia kąta pompą, czy na kole???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co o tym myślisz? Ustawienia kąta pompą, czy na kole???

 

Raczej na kole, z resztą patrząc na koło to widzisz czy da sie nim regulować czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regulacja wałkiem,nie pompą.Kołem się nie reguluje.Wyprzedzenie w tego typu pompach ustawia się kręcąc wałkiem,czyż nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt ustawiony:) Tak jak chłopaki pisali w silniku AHH ustawia się kołem, a nie pompą:)

 

Dzięki wszystkim za instrukcje i podpowiedzi:)

 

Pozdrawiam serdecznie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności