czajek19 Zgłoś #1 Napisano 6 Czerwca 2010 tak jak w temacie panowie jaki jest kąt wtrysków w moim passku . Szukałem ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi na forum. z góry dzięki za odpowiedź PS przy zmianie wtrysków na większe mam rozumieć , że ten kont nie ulega zmianie ? i ma być taki sam ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #2 Napisano 6 Czerwca 2010 50-55 przy zagrzanym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #3 Napisano 6 Czerwca 2010 50-55 przy zagrzanym silniku ale to jest różnica na zagrzanym a na zimnym czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #4 Napisano 7 Czerwca 2010 Ma się zawierać:doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #5 Napisano 7 Czerwca 2010 PS przy zmianie wtrysków na większe mam rozumieć , że ten kont nie ulega zmianie ? i ma być taki sam ? ulegnie zmianie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #6 Napisano 7 Czerwca 2010 Za sprawą sterowania a nie ustawiania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #7 Napisano 9 Czerwca 2010 50-55 przy zagrzanym silniku I wszyscy powtarzaja jak mantre. 50, 50. Kazdy silnik i 50. To ciekawe po co w tym vagcomie w ogole dali taka rozwijana zakladke z lista silnikow bo to wszystko jedno. Dla kazdego ma byc 50. Po co w ogole dali opcje tditiming skoro wystarczy popatrzec w okienko i zobaczyc 50? Tak wyglada moje precyzyjne 50: Ma byc tyle zeby bylo na srodkowej niebieskiej linii i tyle w temacie. ulegnie zmianie! Wcale nie musi ulec zmianie. Najczesciej ulega dlatego, ze wtryski zmieniaja osoby, z cisnien 190/300 na 220/300. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #8 Napisano 9 Czerwca 2010 wystarczy że wtryski będą wysłużone i K.W również się zmieni! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #9 Napisano 23 Czerwca 2010 Witaj przyjacielu , ja zmieniłem na większe wtryski ze 110 ale mają te same ciśnienia [silnik 1.9 TDI -90 km AHH] , kąt wtrysku trochę mi się przestawił co jest bardzo łatwo do ustawienia bo powinieneś mieć fabrycznie zabudowaną pompę 11.I trzymaj się tablicy jaką pokazał kolega wyżej , z trzema liniami -tuning Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartekveb Zgłoś #10 Napisano 23 Maja 2013 Witam czy mógłby ktoś mi podać jak ma być ten kąt wtrysku , ale w stopniach ? Ponieważ wszędzie gdzie szukałem podawane są wartości np. 50 - 55 bez jakichkolwiek jednostek. Posiadam komputer firmy GUTMANN a tam wartości podawane są w stopniach. Z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_awf Zgłoś #11 Napisano 10 Czerwca 2014 Witam! Mam problem z ustawieniem kąta wtrysku, a mianowicie po poluzowaniu wszystkich śrub, pompa nawet nie drgnie...nawet przy pomocy kolka i młotka, a także łomu, nie jestem w stanie nią poruszyć. Dlatego nie mogę ustawić prawidłowego kąta. A u mnie wynosi on 20-22. Bardzo proszę o pomoc i pomysły. Moje auto to Passat B5 1.9TDI 90KM (AHH) Z góry dziękuję! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #12 Napisano 10 Czerwca 2014 (edytowane) Witam! Mam problem z ustawieniem kąta wtrysku, a mianowicie po poluzowaniu wszystkich śrub, pompa nawet nie drgnie...nawet przy pomocy kolka i młotka, a także łomu, nie jestem w stanie nią poruszyć. Dlatego nie mogę ustawić prawidłowego kąta. A u mnie wynosi on 20-22. Bardzo proszę o pomoc i pomysły. Moje auto to Passat B5 1.9TDI 90KM (AHH) Z góry dziękuję! kolego bo ty luzujesz 3 sruby na kole zebatym pompy a nie ruszasz pompa i musisz delikatnie ruszyc w strone silnika ta glowna sruba z kola pompy na klucz 19 no i rzecz jasna na zgaszonym silniku Edytowane 10 Czerwca 2014 przez robert_s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_awf Zgłoś #13 Napisano 10 Czerwca 2014 kolego bo ty luzujesz 3 sruby na kole zebatym pompy a nie ruszasz pompa i musisz delikatnie ruszyc w strone silnika ta glowna sruba z kola pompy na klucz 19no i rzecz jasna na zgaszonym silniku Chyba coś nie rozumiem...na kole zębatym pompy nie ma trzech śrub. Trzy śruby są pod tym kołem i własnie je poluzowałem oraz jedną śrubę z tyłu pompy na dole. Sam już nie wiem co zrobić bo wszyscy piszą że trzeba ruszyć pompą w stronę silnika, a kolega pisze że trzeba "delikatnie ruszyc w stronę silnika tą główną śruba z kola pompy na klucz 19"??? A przy tej operacji opisanej wyżej przez kolegę nie rozreguluje mi się rozrząd??? Bardzo proszę o szczegółową podpowiedź. Z góry dziękuję i pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #14 Napisano 10 Czerwca 2014 Zrób tak jak napisał robert_s i będzie dobrze. W AHH kąt wtrysku reguluje się na kole (trzy śruby m8 popuszczasz i kręcisz ta na klucz 19) Kręcąc całą pompą reguluje się kąt w silnikach AHU , AFN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #15 Napisano 11 Czerwca 2014 I wszyscy powtarzaja jak mantre. 50, 50. Kazdy silnik i 50. Bo się pierdół w necie naczytają i klepią bez zastanowienia,to co z trudem uda im się jakoś zrozumieć. Ma być na niebieskiej linii,tylko i wyłącznie. Wartość na osi zależna jest od odczytu temperatury,jej wartości. Przy temperaturze 206 stopni,tak na screenie,idelany kąt to 36,ale dla temperatury 150,idelał to już 45. mario,sprawdź na początek numer pompy,od tego zacznij zabawę z ustawiniem wyprzedzenie początku tłoczenia. W AHH kąt wtrysku reguluje się na kole Pod warunkiem,że nikt pompy nie zamienił na starszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_awf Zgłoś #16 Napisano 11 Czerwca 2014 Bo się pierdół w necie naczytają i klepią bez zastanowienia,to co z trudem uda im się jakoś zrozumieć.Ma być na niebieskiej linii,tylko i wyłącznie. Wartość na osi zależna jest od odczytu temperatury,jej wartości. Przy temperaturze 206 stopni,tak na screenie,idelany kąt to 36,ale dla temperatury 150,idelał to już 45. mario,sprawdź na początek numer pompy,od tego zacznij zabawę z ustawiniem wyprzedzenie początku tłoczenia. Pod warunkiem,że nikt pompy nie zamienił na starszą. Witaj Sagon! Oto numery mojej pompy: Co o tym myślisz? Ustawienia kąta pompą, czy na kole??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #17 Napisano 11 Czerwca 2014 Co o tym myślisz? Ustawienia kąta pompą, czy na kole??? Raczej na kole, z resztą patrząc na koło to widzisz czy da sie nim regulować czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #18 Napisano 12 Czerwca 2014 Regulacja wałkiem,nie pompą.Kołem się nie reguluje.Wyprzedzenie w tego typu pompach ustawia się kręcąc wałkiem,czyż nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_awf Zgłoś #19 Napisano 12 Czerwca 2014 Kąt ustawiony:) Tak jak chłopaki pisali w silniku AHH ustawia się kołem, a nie pompą Dzięki wszystkim za instrukcje i podpowiedzi:) Pozdrawiam serdecznie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach