Skocz do zawartości
bambusik

Pompka centralnego zamka (wyłącza się zbyt późno)

Rekomendowane odpowiedzi

Pomogło, tzn. w pewnym stopniu, ponieważ teraz zamyka normalnie, ale po chwili jeszcze raz na bardzo krótko się załącza i słychać jak coś strzyknie w przednich prawych drzwiach - dzieję się tylko tak jak zamknę auto prawym zamkiem, jak zamykam lewym to jest wszystko w najlepszym porządku (nie załącza się, ani ma tego strzyknięcia/ lekkiego strzelenia w drzwiach - tak jak by coś przeskakiwało)

Próbowałem nawet z otwartą szybą zamykać i lekko ręcznie dociskałem bolec co by nie było, że nie dochodzi na dół i w ten sposób powstaje dopompowanie, próbowałem także tak jak wcześniej, czyli unosiłem delikatnie i znów na dół, ale nic to nie zmieniło, i tak po chwili się załączyła i coś strzyknęło w drzwiach ;/

Niby mógłbym już to tak zostawić i korzystać tylko z lewych drzwi, ale coś czuję, że jak to tak zostawię to problem niedługo powróci z większym skutkiem...

A jeszcze jako ciekawostkę dodam, bo nie wiem czy to może mieć coś wspólnego, ponieważ tak mam od samego początku jak nabyłem auto, a problem z zamkiem stosunkowo niedawno się pojawił, konkretnie chodzi o to iż jak zamknę auto prawym zamkiem to lewym nie mogę otworzyć, tzn pompka zaczyna pracować bez końca, ale drzwi się nie otwierają i nic nie mogę zrobić już lewym zamkiem, muszę otworzyć prawym i wtedy się otwiera i wszystko jest ok, np. jak zamknę lewymi to prawymi bez problemu można otworzyć...

 

Za każde nakierowanie czego szukać będę wdzięczny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do moich objawów

 

 

wykryłem, że jak zamek centralny się otwiera to w jednych drzwiach (tył) podczas OTWIERANIA słychać takie jakby trzeszczenie, jakby siłownik się zacinał.

Myślę, że ten siłownik może być podejrzany.

Czy siłowniki mogą się zacinać, czy tam można coś wyczyścić i przesmarować?

 

Dziś zajrzałem do tego siłownika i:

mimo, że go odłączyłem elektrycznie i zdjąłem wężyk i go zatkałem to przy zamykaniu jest po 20-25 sek dopompowanie.

Więc rozumiem, że ten siłownik nie jest przyczyną, tak?

Przypuszczam, że gdzieś jest nieszczelność. Gdzie najczęściej występuje takowa? jak praktycznie ją wyłapać? Pewnie jest minimalna bo dopompowanie jest na kruciutko i po 20-25 sek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś zajrzałem do tego siłownika i:

mimo, że go odłączyłem elektrycznie i zdjąłem wężyk i go zatkałem to przy zamykaniu jest po 20-25 sek dopompowanie.

Więc rozumiem, że ten siłownik nie jest przyczyną, tak?

Przypuszczam, że gdzieś jest nieszczelność. Gdzie najczęściej występuje takowa? jak praktycznie ją wyłapać? Pewnie jest minimalna bo dopompowanie jest na kruciutko i po 20-25 sek.

 

20 sekund to dużo ! U mnie też tak było ale dopompowywanie trwało z dwie,trzy sekundy.Musisz zdjąć tapicerkę z każdych drzwi po kolei i sprawdzać.Zacznij najpierw od samej pompki w bagażniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopompowywanie to uszkodzona elektryka na siłownikach albo poprzecierane kable w manszetach drzwiowych.

Trzeba obadać wszystkie siłowniki a nie tylko jeden.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stryjek ma b3 i jeździ już 2gi rok z takim centralnym.

"Elektryk" powiedział, że pompka się kończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podkleję się do wątku ( może gdzieś było opisane ale nie mogłem znaleźć).Czy aby centralny działał, to obie klamki powinny być podłączone czy wystarczy tylko ta od strony kierowcy tzw. master?Spec ze sklepu twierdził że tylko ta od strony kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby działał nie potrzebna jest żadna klamka - jeżeli masz sterowanie z pilota. Jak nie masz pilota to musisz podłączyć tą klamkę, którą będziesz używał. Jak kupiłem samochód (niby bez centralnego zamka) to okazało się, że centralny jest ale tylko działa z drzwi pasażera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Żeby działał nie potrzebna jest żadna klamka - jeżeli masz sterowanie z pilota. Jak nie masz pilota to musisz podłączyć tą klamkę, którą będziesz używał. Jak kupiłem samochód (niby bez centralnego zamka) to okazało się, że centralny jest ale tylko działa z drzwi pasażera.

 

Dzięki.Bo akurat mam podłączoną nową klamkę,ale centralny i tak nie działa(sprawdzałem na drugiej pompce ) i tak samo było.Prąd dochodzi do pompki.Dlatego szukam różnych powodów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podlacz na krótko we wtyczce pompki zasilanie raz z szarym a raz chyba z zielonym i zobacz czy dziala.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności