Skocz do zawartości
maystero

korozja lampek tablicy rejestracyjnej

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Moro
Moro jakie dokładnie miałeś "rurki" bo świecą przemocno :)

coś takiego tylko ja kupowałem z rok temu z firmy jafra ale myślę że to nie ma znaczenia bo chińczyki składają dla wszystkich ;) tylko pisałem że jedna padła po 2 miechach może teraz już coś poprawili ;)http://allegro.pl/c5w-3-x-smd-36mm-led-rurkowa-180-stopni-can-bus-i1523750780.html

 

chociaż po zdjęciach to wyglądał identycznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie dokładnie miałeś "rurki" bo świecą przemocno :)
Ja kupiłem u tego gościa http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=14090039&order=p&change_view=1&p=1&p=0

i od listopada zero problemów:D

Wstawiłem nieco inną żaróweczkę niż Paweł o taką:)

http://allegro.pl/zarowka-rurkowa-8-led-1042mm-tablica-rejestracyjna-i1511133611.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapobiegawczo wymienię te lampki na nowe , czy te podejdą bez problemu wyglądają identycznie : http://allegro.pl/org-lampka-tablicy-rej-vw-jetta-passat-b5-b6-tou-i1523153265.html

Taniej wyjdzie w ASO. Ostatnio własnie w Krakowie kupowałem za 35 zł taką lampkę. A na allegro masz 35 + wysyłka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdzałem u siebie i narazie nawet kropeczki rudej. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Szanowni koledzy mam pytanie, otóż chce wiedzieć jakiego koloru nadwozia są dostępne nasze Passaty (chodzi mi o tzw. standardowe kolory)

wydaje mi się że są:

1. Biały

2. Szary

3. Srebny

4. Niebieski

5. Granatowy

6. Czerwony

7. Czarny

 

Tytuł tematu brzmi: korozja lampek tablicy rejestracyjnej. posty niezwiązane z tematem (regulamin forum) do kosza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem, przepaliła mi się żarówka oświetlenia tablicy rejestracyjnej w Passacie B6 kombi rocznik 2008 z grudnia, modelowo 2009. NIestety nie ma tam śrubek do ich odkręcenia, nie mam pojęcia jak dostać się do żarówki...POMOCY, dziękuje z góry :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się do pytania.. Po wsadzeniu śrubokrętu w szczelinę co trzeba zrobić,żeby nie połamać jakichś zatrzasków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba całą oprawkę (ten czarny plastik) przesunąć w prawo (stojąc przodem do klapy) a następnie lewą stronę pociągnąć w dół. Montaż w odwrotnej kolejności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Parę dni temu zauważyłem że i u mnie "ruda" zaczyna działać: DSC_0512.jpg

Dzwoniłem dziś do serwisu ale stwierdzili że jak samochód nie jest serwisowany od samego początku do końca , to oni w ramach "dobrej woli" nie są w stanie tego uwzględnić i nie ma podstaw aby występować z wnioskiem do Poznania. Czy to prawda? Jeśli tak, to chyba będę zmuszony zrobić naprawę w swoim zakresie. Jak widać u mnie stadium jest dość wczesne (lakiernikiem nie jestem, ale chyba można tak to nazwać). Pytanie do kolegów co w takim wypadku dalej robić? Bo całego elementu malować raczej nie ma sensu.

DSC_0511.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzwoniłem dziś do serwisu ale stwierdzili że jak samochód nie jest serwisowany od samego początku do końca , to oni w ramach "dobrej woli" nie są w stanie tego uwzględnić i nie ma podstaw aby występować z wnioskiem do Poznania. Czy to prawda?

 

Tak ... Niestety podstawą gwarancji na lakier w polityce VW/SKODA jest ciągłość serwisów. Mnie wydymali jak zobaczyli zielone pieczątki (serwisuję w ASO Śkoda) a na pocieszenie zaproponowali partycypowanie w kosztach nie dając gwarancji, że ruda przy lampkach znowu nie wyjdzie (bo wyjdzie, prędzej czy później).

 

 

Jeśli tak, to chyba będę zmuszony zrobić naprawę w swoim zakresie. Jak widać u mnie stadium jest dość wczesne (lakiernikiem nie jestem, ale chyba można tak to nazwać). Pytanie do kolegów co w takim wypadku dalej robić? Bo całego elementu malować raczej nie ma sensu.

 

Patrze na Twoje zdjęcia i powiem ci co szybko zrób: nie czyść ogniska korozji, zaaplikuj Brunox (odrdzewiacz i podkład epoksydowy na rdzę) a później delikatnie, dokładnie zaprawkę. Nie będzie śladu. Twoje ognisko korozji jest tak małe jak moje 4 lata temu i gdybym zrobił tak wówczas jak Ci radzę miałbym spokój. W innym przypadku jak to zostawisz progres korozji 3-4 lata spowoduje, że w okolicy lampek zrobi się niezły bajzel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedz kolego:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mam ten problem ale w B5fl. Czy lepiej to zrobic ( u lakiernika ) czy kupic inna nie zardzewiala klape na allegro ? Jaka mniej wiecej cena roboty z czyms takim ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tez mam ten problem ale w B5fl. Czy lepiej to zrobic ( u lakiernika ) czy kupic inna nie zardzewiala klape na allegro ? Jaka mniej wiecej cena roboty z czyms takim ?

 

Na 95% wszystkie używki będą miały ten sam problem.

 

Polakieruj swoją ale pod warunkiem, że wypiaskują Ci to miejsce porządnie a potem zabezpieczą czymś antykorozyjnym (przed polakierowaniem np. Brunoxem). Mi niestety nie zabezpieczyli tak jak powinni i po 2 latach ruda weszła ponownie.

 

Obecnie jestem w przededniu totalnej modyfikacji - nowa klapa (używka), otwory po lampkach będą zaślepione (zaspawane), na to położona żywica, szpachelek a całość wypiaskowana i ponownie lakier. Za oświetlenie tablicy będzie odpowiadać listwa led zamontowana na całej długości nad tabl. rej. Spokój na wieki wieków :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na 95% wszystkie używki będą miały ten sam problem.

 

Polakieruj swoją ale pod warunkiem, że wypiaskują Ci to miejsce porządnie a potem zabezpieczą czymś antykorozyjnym (przed polakierowaniem np. Brunoxem). Mi niestety nie zabezpieczyli tak jak powinni i po 2 latach ruda weszła ponownie.

 

Obecnie jestem w przededniu totalnej modyfikacji - nowa klapa (używka), otwory po lampkach będą zaślepione (zaspawane), na to położona

 

żywica, szpachelek a całość wypiaskowana i ponownie lakier. Za oświetlenie tablicy będzie odpowiadać listwa led zamontowana na całej

 

długości nad tabl. rej. Spokój na wieki wieków :)

 

 

Prześlij zdjęcia z tego pomysłowego rozwiązania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prześlij zdjęcia z tego pomysłowego rozwiązania.

 

Planuję to zrobić w lipcu-sierpniu, na pewno podeśle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem klapę  i obejrzałem środek.Woda  dostaję się do środka przez nieszczelności ośki silnika wycieraczki.Najpierw gnije taka blaszane odkręcana osłona nad lampkami, potem blacha wokół lampek.To dla tych,którzy chcieliby kompleksowo problem rozwiązać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności