ormowiec Zgłoś #1 Napisano 5 Czerwca 2010 Cześć, Poszukuję schematu klimy ręcznej DIAVIA, zaznaczam że różni się od klimy fabrycznej VW. Schemat może być od innego auta grupy VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #2 Napisano 5 Czerwca 2010 Cały czas wysyłanie pliku(ów) Proszę czekać . Coś nie tak chyba z tym naszym forum. Teraz wywaliło , że plik za duży. Daj @ na priv to podeślę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 5 Czerwca 2010 Poszło PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
register Zgłoś #4 Napisano 9 Czerwca 2010 ormowiec a masz moze do klimatronika diavia ? do recznej tez mozesz podeslac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syncro 2.2 Zgłoś #5 Napisano 9 Czerwca 2010 jeśli można to też bym poprosił w/w schemat na maila : [email protected] z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 10 Czerwca 2010 Jeśli kolega Kuban nie ma nic przeciwko, to wrzucę gdzieś na serwer. Jest też climatronic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 18 Czerwca 2010 Ta klima to wielka zagadka chłodzi super, teraz mam questa z uruchomieniem klapy recyrkulacji powietrza. Moim zdaniem to jest tak zrobione, że nie ma prawa działać prawidłowo. W każdym razie, może ktoś ma pomysł czym zastąpić silniczek widoczny na zdjęciu? Powinien podciągnąć klapę do góry po podaniu napięcia, po wyłączeniu napięcia klapa powinna sobie sama opaść. Może z jakiegoś innego auta? Podciśnieniowy też by mógł być. Skok tej dźwigni to ok. 3 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #8 Napisano 18 Czerwca 2010 (edytowane) Może zmieści się tam nastawnik od monowtrysku? Trzeba było by tylko dorobić sterownik żeby zmieniał polaryzację. Przychodzi mi na myśl też podciśnieniowy siłownik od c.zamka. W fordzie aerostarze przy klimie był właśnie taki fajny siłownik od razu ze sprężyną. Po podaniu podciśnienia trzpień się wysuwał, bez podciśnienia chował się. Wyglądało to mniej więcej tak http://www.allegro.pl/item1052337259_ford_mondeo_mk2_silownik_nagrzewnicy_pompka.html A temu co dolega? Edytowane 18 Czerwca 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #9 Napisano 18 Czerwca 2010 ja bym zastosował zwykły podciśnieniowy siłownik od recyrkulacji od paska b3/b4 z klimą a to sterowanie co masz bym podłączył do elektrozaworu też od recyrkulacji i to załatwie sprawę - podajesz napięcie - masz otwarte, wyłączasz prąd siłownik się otwiera jak byś szukał to powinienem mieć taki komplet od mojej manualnej klimy. ten siłownik ma zbliżony skok.. jak byś miał nieodpowiedni to mozesz przerobić dźwigienkę. byłoby prosto i skutecznie i częsci są dostępne na każdym szrocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 18 Czerwca 2010 Dzięki panowie, będę kombinował. Co jest z tym nie tak... Jak zamknę obieg, to już się nie otworzy, chyba że pójdę pod maskę i zamienię piny we wtyczce A silnik ma chyba ślimaka i stawia opór nie do pokonania przez jakąś custom sprężynkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
register Zgłoś #11 Napisano 18 Czerwca 2010 ormowiec masz klimatronik czy manual ? ja mam klimatronik diavia i jak na razie dziala ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #12 Napisano 19 Czerwca 2010 Nie mam nic przeciwko wrzuceniu. Od tego jest forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #13 Napisano 19 Czerwca 2010 OK, wrzuciłem schematy: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach