bufon1 Zgłoś #1 Napisano 5 Czerwca 2010 witam. jak kupiłem swojego b3 to miał on orginalny centraly zamek. był on nie kompletny bo nie było pompki (bodajże na 12 pinów). załatwiłem od znajomego pompke centralnego od golfa 2 ale jest mały problem: do niej jest kostka tylko na 3 piny. może mi ktoś wytłumaczyć lub dać schemat jak podłączyć tą pompke tzn pod które kable z instalacji dochodącej do kostki się podpiąć i pod który pin podłączyć żeby to działało?? z góry dzięki za pomoc pozdrawiam bufon1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #2 Napisano 5 Czerwca 2010 załatwiłem od znajomego pompke centralnego od golfa 2 ale jest mały problem: do niej jest kostka tylko na 3 piny Mam nadzieje ze masz oryginalną wtyczkę po pompce w bagażniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bufon1 Zgłoś #3 Napisano 5 Czerwca 2010 mam ale na 12 pinów i nie wiem jak podpiąć się pod nią ( tzn pod które piny ) żeby podłączyć tą co mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bufon1 Zgłoś #4 Napisano 6 Czerwca 2010 (edytowane) to jak koledzy pomoże mi ktoś?? potrzebna jest mi rozpiska kostki od centralnego zamka tzn który kabel za co odpowiada. do reszty spróbuje sam dojść Edytowane 6 Czerwca 2010 przez bufon1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 6 Czerwca 2010 (edytowane) Proszę bardzo...piąty screen w pierwszym poście.....1 sec. szukania na forum. LINK A bardzo ładnie opisane jest TUTAJ, dwunasty post. Edytowane 6 Czerwca 2010 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bufon1 Zgłoś #6 Napisano 6 Czerwca 2010 chodziło mi o to który pin za co odpowiada np: 1 - sygnał otwarcia itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #7 Napisano 6 Czerwca 2010 (edytowane) Lewy dolny róg... A cały schemat TUTAJ. dziesiąta strona. Edytowane 6 Czerwca 2010 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #8 Napisano 6 Czerwca 2010 no to tak... weź kolego użyj miernika i drugiej osoby. wg tego: Proszę bardzo...piąty screen w pierwszym poście.....1 sec. szukania na forum.LINK przewody odpowiadające za otwieranie i zamykanie to biało czarny i żółto czerwony ale to jest opis dla kostki 10- cio pinowej a nie 12-to. Więc teraz najlepiej użyć drugiej osoby, która będzie kręciła kluczykiem w zamku. Powinna ona przekręcić w pozycję otwórz i przytrzymać a Ty szukasz na którym pinie pojawia się plus, a gdy wróci kluczykiem to plus znika. i już masz przewód odpowiedzialny za otwieranie. identycznie postępujesz z zamykaniem. Teraz jeszcze dochodzi kwestia jak działa pompka z golfa. skoro jest tam 3 piny to podejrzewam że na jeden pin przyjdzie masa a na pozostałych ma pojawiać się plus po przekręceniu kluczykiem: otwieranie/zamykanie. ale to są podejrzenia.. jeśli masz możliwość sprawdzenia tej pompki w ori układzie czyli w golfie to tak samo miernik w rękę i druga osoba i do roboty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mac_Abra Zgłoś #9 Napisano 20 Sierpnia 2021 Cześć, to ja odpowiem tutaj dla potomnych, gdyby ktoś trafił na ten wątek z podobnym problemem. W pompce z Golfa II we wtyczce są trzy piny i jest to zrobione prosto jak budowa młotka: 1- czerwony z białym paskiem: OTWIERANIE 2 - brązowy: MASA 3- czerwony z żółtym paskiem: ZAMYKANIE I w układzie w środku najprawdopodobniej są jakieś krańcówki bo gdy podłączymy minus na masę i podepniemy do dowolnego kabelka czerwonego z paskiem plusa to pompka napompuje/wypompuje ciśnienie i po ok 1-2s się wyłączy i układ pozostanie w tym stanie aż podamy plus na drugi kabelek (ale nie podawajcie na obydwa naraz!). Mam nadzieje że to się komuś przyda ;) Pozdrawiam, Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach