traksio Zgłoś #1 Napisano 25 Maja 2010 Witam posiadam passata AVF zamiezam poddac go modom tzn wieksze koncowki wtryskow RACE o wydajnosci do 260 KM. FMIC oraaz zmiana turbo. tylko pytanie jakie turbo bedzie sie najlepiej nadawalo napewno do takiej mocy to kolektor customowy bedzie musial byc pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #2 Napisano 25 Maja 2010 (edytowane) poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=41386 GT2256 Edytowane 25 Maja 2010 przez Majcin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #3 Napisano 25 Maja 2010 (edytowane) ojjj.... duzo wiecej zmina !! i w cale niekoniecznie BIG TURBO ...i jeszcze wiecej KASY nerwow, CIERPLIWOSCI i czasu !! Edytowane 25 Maja 2010 przez zuse Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #4 Napisano 25 Maja 2010 Turbo GT22,pod taka moc przydało by się poprawić trochę głowice i wymienić wałek rozrządu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #5 Napisano 25 Maja 2010 tzn wieksze koncowki wtryskow RACE o wydajnosci do 260 KM. FMIC oraaz zmiana turbo. Jak chcesz to dam Ci namiar na znajomego bo jest cały silnik awx z dołem od 2,0tdi, turbiną hybrydą z dużym kołem kompresji, i wtryskami z końcówkami power plus 1043 itp. za dobre pieniądze. Całość jest na ok 240-260km, a w silnik było władowane kupę kasy i pracy. A końcówki race są do do vp a nie pd;) do tej mocy o której piszesz wkłada się powerplusy 1043bosio, które mogę Ci sprzedać jak będziesz potrzebował Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #6 Napisano 25 Maja 2010 (edytowane) ojjj.... duzo wiecej zmina !! i w cale niekoniecznie BIG TURBO ...i jeszcze wiecej KASY nerwow, CIERPLIWOSCI i czasu !! co masz na mysli ?? Turbo GT22,pod taka moc przydało by się poprawić trochę głowice i wymienić wałek rozrządu napewno jezeli bede musial to napewno zrobimy glowice. A końcówki race są do do vp a nie pd;-) do tej mocy o której piszesz wkłada się powerplusy 1043bosio, które mogę Ci sprzedać jak będziesz potrzebował poprosze o jakis cennik na PW A i jeszcze jedno do jakich samochodow montowana byla ta turbawka GT 2256???? Edytowane 25 Maja 2010 przez traksio Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #7 Napisano 25 Maja 2010 Po pierwsze PRIMO...GT22 do PASSATa 130KM to sredni pomysl bo kolektor itp. Po drugie PRIMO ULTIMO... wydech, FMIC, sprzeglo, zawieszenie, HEBLE !!, OPONY !! PANOWIE !! samochod ze slabszym silnikiem ale z lepsza zawiecha i heblami objedzie mocniejsze furki !! Co z tego ze, ktos ma SRYLINO-TRYLION "KM" i "Nm", jak nie ogarnie tej mocy- nie przeniesie na asfalt a na pierwszym lepszym winklu wyjedzie z niego. 250KM (malo istotna cyferka) mozna osiagnac, niekoniecznie przez BIG TURBO. Dobry dolot, dobry wydech, rozsadnie duze turbo, FMIC, pompki "al", walek rozrzadu, sprzeglo 1 mas, stosowny filterek powietrza, gestrze oleje syntetyczne. Mozna smialo sie zblizyc do 250KM...fikcyjnej cyferki !! zreszta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #8 Napisano 25 Maja 2010 Mysle ze propozycja Olka (caly motor) jest naj sensowniejsza... Droga do 250KM w passacie to lekko liczac pewnie z 10tys pochlonie. Najdrozsze bedzie turbo i kolektor. Pozatym walek, obrobka glowicy itd... A tutaj masz na gotowo. Tylko wyjechac ze stara motorownia i wjechac z nowa. Nastepnie zestroic to programem i jazdaa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #9 Napisano 25 Maja 2010 250KM (malo istotna cyferka) mozna osiagnac, niekoniecznie przez BIG TURBO. Tez mi się wydaje ze turbinka kowalskiego by wystarczyła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #10 Napisano 27 Maja 2010 widze ze tutaj wszyscy odrazu sprowadzaja wszystko do pieniedzy :debil a jesli akurat mam wolne 10 tys lub nawet wiecej i chce zrobic moje auto z moim silnikiem?? bo zamiana z AVF na AWX mi sie nie widzi. a po drugie to byl temat do podyskutowania i w trakcie dyskusji daliscie mi do zrozumienia ze gra nie warta swieczki. wiec pozostane przy turbo z BRD itp pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #11 Napisano 27 Maja 2010 prawda jest taka, ze w zyciu wszystko sprowadza się do pieniędzy... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach