Skocz do zawartości
Gość jabol79

[2.0] Bierze olej

Rekomendowane odpowiedzi

KOlego właśnie chciałem zrobić to zdjęcie , ale jest w takim miejscu ,że sie po prostu nie da. Ta rura jest w błotniku tak poziomo

 

no to kolego mówisz ,że to będzie ta pompka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DSCN0746.jpg

Co to jest za rurka ? , i czy montuje się ją w Benzynie 2.0 ?:oszit

Edytowane przez bartez789
.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj tez bierze jakies 0,5 l na 1000 km mowia ze to norma z tymi silnikami dodam ze mam lpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam Passata b5 z nieszczęsnym silnikiem 2.0 ALT mój problem jak i innych posiadaczy tego motoru polega na dużym ubytku oleju. Dodam jeszcze iż uszczelniacze na zaworach jak i prowadnice zaworowe były robione w tamtym roku. Góra silnika szczelna, co do pierścieni to pewny nie jestem. Kompresja prawidłowa i równa na każdym cylindrze.Mimo tego passat pożera spore ilości oleju. Zauważyłem iż olej kapie z tyłu silnika(od strony szyby po środku skapuje na głowice). Gdzieś czytałem że zapychają się węże i odma. Czy tu chodzi o węże idące od góry silnika do tej dużej gruszki (odmy) koło przepustnicy?? Auto wolno schodzi z obrotów oraz na luzie przy jeździe falują obroty. Pozdrawiam i dziękuje za wszelką pomoc.

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2 .1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego raczej nic z tym nie zrobisz. Ja mam to samo i z olejem i obrotami ale z obrotami od czasu do czasu. Oleju mi gdzieś je z liter na 1000. LPG mi rekompensuje olej ale wku..ia. Taki już los tych j...ych silników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obroty mam równe. Po podpięciu pod kompa też nic nie wywala. Falują tylko wtedy gdy się rozpędze i wrzuce na luz. Podczas postoju jest dobrze. Znalazłem w sieci coś takiego: http://postimg.org/image/71flwu90b/

Co o tym sądzicie??

Silnik zalany Valvoline maxlife 10w40.

Edytowane przez noidemm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy poczytajcie o modyfikacji odmy silnika ALT. Podobno zmniejsza zużycie oleju.

Nad tym silnikiem się zastanawiałem a wybrałem AZM i tez bierze i to wcale nie mniej od ALT i dodatkowo można z odma pokombinować a w AZM chyba nic się nie da zrobić3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy poczytajcie o modyfikacji odmy silnika ALT. Podobno zmniejsza zużycie oleju.

Nad tym silnikiem się zastanawiałem a wybrałem AZM i tez bierze i to wcale nie mniej od ALT i dodatkowo można z odma pokombinować a w AZM chyba nic się nie da zrobić3

 

Masz jakieś linki o tej modyfikacji czy piszesz o tym co ja link wkleiłem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, natrafilem na opis czytajac o AZM. Ale na podstawie wyszukiwania w google po zdjeciach "modyfikacja odmy ALT" mozna znalesc troche informacji i na ich podstawie zrobic

modyfikacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NA forum A4 pisali o tej modyfikacji ale nic nie pomagała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to byc moze nie doczytalem ale znalazlem opis ze pomogla. W wolnej chwili postaram sie cos odnalesc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo byc moze ze problem lezy nie tylko w odmie jezeli uszczelniacze lub pierscienie nie trzymaja to mod odmy nie pomoze. Natomiast jak serce zdrowe to m.in. wina lezy po stronie konstrukcji odmy. Tylko trzeba ja dobrze zrobic.

Bo jezeli dolot jest zarzygany olejem no to skad on tam sie mogl wziasc?? Tylko z odmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdziesz i będą potwierdzenia że faktycznie mniej bierze oleju to masz flaszkę u mnie bo powoli mnie zaczyna wkurzać dolewanie 1 litra na 1000km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie. Mam ten sam problem z tym silnikiem tzn. bierze mi ok. 1l na 1000km. i stad pytanie: czy remont silnika cos da czy musze sie pogodzic z ciagłemi dolewkami oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej miałem ten sam problem z olejem,aż tu pękł mi łańcuch wałków/wina napinacza. Jutro zabieram się za naprawę,przy okazji uszczelniacze. Odezwę się za jakiś czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! Mam problem z moim silnikiem 2.0 BPW 140 km. Przeszukuje fora i nic nie znalazlem do mojego problemu. Opiszę co boli moje autko. Wywalilem DPF ,zmiana map. Silnik bral duzo oleju. 0.7 na 1000km. Dalem koledze mechanikowi do rematu silnik. Wymienił pierścienie,jeden tlok,jakies zawory,szklanki,walek,uszczelniacze zaworowe,uszczelniacze na popmpowtryskach. Panewki na korbowodach,imbus w pompie oleju oraz uszczelke w pompie tamdemowej. Oczywiście planowana glowica i wymiana uszczelki. Dodam jeszcze ze wozilem turbine do sprawdzenia i nie puszcza oleju.Kosztowalo to mnie 3300zl. Oleju bierze znacznie mniej. Jakies 15 setek na 15000tys km. Natomiast pojawil sie inny problem po jakims miesiacu. Otóż gdy auto postoi dluzszy czas np po nocy,to odpali elegancko,po czym po pewnej chwili zaczyna nie równo pracować. Trwa to okolo 2 min. I jest dobrze. A przy tej nie rownej pracy strasznie kopci. Niechce jechac,ledwo co. A gdy mu przejdzie to przez caly dzien chodzi jak zloto. Rowniutko az milo. Sprawdzalem na vagu kanaly 13 i 23 i jest wszystko w normie. Lecz gdy z rana sie przygotuje z vagiem i sparawdzam kanal 13 w momecie gdy nie rowno pracuje az buda trzesie to na korekcje sa +3 i -3 na dwóch popmpowtryskach. Gdy sie uspokoi to spadaja do 0.40. Ale i tak suma sumara wynik maja 0. Czyli w porzadku. Dodam ze egr odlaczony komputerowo i zaslepiony. Założyłem zaworki zwrotne przed fitrem paliwa i nic to nie dalo. Czujniki temperatury w porzadku. Bardzo prosze o pomoc. Z gory dziekuje.

 

 

Dodam jeszcze ze gdy autko kupiłem to mialo cos kombinowane z odmą. Pokrywa zaworow. Po wywaleniu dpf strasznie kopcil na bialo. Wiec zmienilem odme i jak reka odkal

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony zgodnie z pkt. 2.1.a regulaminu forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze nic nikt nie wie. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W lipcu 2016 kupiłem passata 2.0 AZM 8V rok pr 2003 na oleju 5w 30 brał około 1l na 1000 km zależało od jazdy, nie kopcił, moc w porządku, a olej ubywał. Postanowiłem zmienić na 10w40 firmy LM plus ceratec tej firmy i branie oleju ustało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro zmieniłeś na półsyntetyk to nie dziwota że przestał brać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W lipcu 2016 kupiłem passata 2.0 AZM 8V rok pr 2003 na oleju 5w 30 brał około 1l na 1000 km zależało od jazdy, nie kopcił, moc w porządku, a olej ubywał. Postanowiłem zmienić na 10w40 firmy LM plus ceratec tej firmy i branie oleju ustało.

 

Ciekawe czy pomógł ten ceratec. Ja po zmianie oleju na 10w40 zanotowałem jedynie mniejsze zużycie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności