radzik24 Zgłoś #1 Napisano 16 Maja 2010 (edytowane) Witam mam w samochodzie wtyczkę na 230v posiadam passata z 2006roku. Podłączam ładowarkę od tel w gnieździe zaświeca się czerwona dioda i zaraz zmienia sie na zieloną a ładowarka nie chodzi. Podłączałem tez lampę przenośną z żarówką 60W na 230v i tez nie chodzi. Może ktoś mi powiedzieć co może być przyczyną jak to jest zabezpieczone?? Edytowane 16 Maja 2010 przez radzik24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaswu Zgłoś #2 Napisano 16 Maja 2010 Podłańczałem Sorry, nie moglem sie powstrzymac bo posrod innych kwiatkow: "Podłańczałem"... Que??!!! -- luk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #3 Napisano 16 Maja 2010 Ja też jak czytam takie posty to mnie telepie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 16 Maja 2010 Zacznij od bezpiecznika bo zapewne taki jest no i popraw błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzik24 Zgłoś #5 Napisano 16 Maja 2010 Koledzy psychologowie nie bądźcie tacy mądrzy bo i wam kiedyś cos nie tak wyjdzie z pospiechu. Bezpieczniki wszystkie sprawdziłem i wszystkie są ok. Zasilanie musi dochodzić bo pala sie diody na gnieździe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #6 Napisano 16 Maja 2010 Skoro bezpieczniki sprawdziłeś to podłącz VAGa. Może będzie miał błędy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #7 Napisano 16 Maja 2010 @Marek Wiara w komputery kiedyś cię zgubi Przetwornica nie jest diagnozowalna bo nie jest podłączona do Gatewaya @Radek Czy sprawdzałeś na pracującym silniku? Rozumiem, że wcześniej działała, a teraz już nie? Próbowałeś podłączać coś, co wcześniej pracowało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzik24 Zgłoś #8 Napisano 17 Maja 2010 Kupiłem samochód miesiąc temu i od tamtej pory nie działało. Jutro podłączę pod komputer może cos wykaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #9 Napisano 21 Maja 2010 I jak udało sie znaleźć usterkę? Zdaje mi się że, po podłączeniu jakiegokolwiek urządzenia pod przetwornicę wchodzi Ci ona w tryb blokowania, tzn zwarcie gdzieś ma i tyle. Diagnostyka kompem chyba nic nie pomoże bo też nie słyszałem, żeby przetwornica się komunikowała z kompem. Czerwona dioda o ile pamietam znaczy że wsio ok, a zielona to nie ok:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek.w Zgłoś #10 Napisano 22 Maja 2010 U mnie, gdy padła przetwornica, to awarię sygnalizowało miganie czerwonej (tak też jest napisane w instrukcji). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechjaro Zgłoś #11 Napisano 20 Czerwca 2010 I jaki efekt po diagnozie? Mam podobny problem - chociaż gniazda w zasadzie nie używam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luska Zgłoś #12 Napisano 20 Czerwca 2010 ta przetwornica powinna dzialac tylko gdy silnik pracuje-ja tak mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
namotore Zgłoś #13 Napisano 20 Czerwca 2010 sprawdz voltomierzem na widelkach jakie napiecie jest, zdarzaja sie przypadki ze leci 110v w gniezdzie (UK/US) mimo wtyczki UE. Najprosciej. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisnilondyn Zgłoś #14 Napisano 21 Czerwca 2010 gdzie to kupić oprucz aso? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
namotore Zgłoś #15 Napisano 22 Czerwca 2010 kazdy market budowlany, sklep elektryczny. Voltomierz zakonczony kabelkami z metalowymi widelkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pathernoster Zgłoś #16 Napisano 27 Czerwca 2010 orientujecie się czy można wyrwać standardowe gniazdo zapalniczki i wcisnąć tam przetwornicę? Ciekawe czy trzeba ciągnąć wiązkę z puszki z bezpiecznikami pod maską? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #17 Napisano 27 Czerwca 2010 gdzie to kupić oprucz aso? Taka zwykła 200W: http://www.allegro.pl/item1042567815_przetwornica_napiecia_samochodowa_12v_220v_200w.html i mocniejsza: http://www.avde.pl/przetwornica-samochodowa-doxin-piv-1500w-12v-220v/produkt/38923.html Przetwornice są różnej mocy,wszystko zależy od tego,do czego chcesz ją zastosować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisnilondyn Zgłoś #18 Napisano 28 Czerwca 2010 nom ale taka nie będzie pasowała do oryginalnego podłokietnika a ja lubię jak jest wszystko oryginalnie a nie luzem bo i tak mam kabli cały schowek.jak ktoś będzie miał namiar na oryginalną to dajcie znać,kiedyś rozbierałem gniazdo zapalniczki w podłokietniku i sądzę że dało by się podłączyć oryginalną jak ktoś wie jak to zrobić i gdzie takową kupić to proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach