lapt Zgłoś #21 Napisano 14 Czerwca 2010 Czy ktoś ma jakieś informacje/doświadczenie z firmą HGP-turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #22 Napisano 15 Czerwca 2010 lapt, poszukaj jakichś projektów tej firmy. Jeśli nic nie znajdziesz, to zastanów się 2x. I pamiętaj, że w takiej kwestii jak uturbianie nie powinieneś się oglądać na najbliżej położoną firmę - auto i tak będzie wyjęte na 2-3 miesiące, więc co za różnica, czy masz je koło domu, czy 200 km dalej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #23 Napisano 15 Czerwca 2010 Centrala HGP nie lezy czasem w Kanadzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lapt Zgłoś #24 Napisano 15 Czerwca 2010 Ze strony internetowej wynika, że jest to raczej niemiecka firma i jakieś projekty wykonała (głównie Audi/VW) które były testowane przez znane niemieckie czasopisma motoryzacyjne. Wygląda to na dość profesjonalne podejście ale też nietanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #25 Napisano 15 Czerwca 2010 Wygląda to na dość profesjonalne podejście ale też nietanie. przy zaturbianiu 3.6 FSI chyba nie ma co liczyć na "tanie" ? prawda jest taka, że jak nie masz zamiaru tego samemu robić, to bez 20-30 kilo-złotych nawet nie ma co zaczynać tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lapt Zgłoś #26 Napisano 15 Czerwca 2010 W HGP chcą 26 000 ..... euro!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #27 Napisano 15 Czerwca 2010 :wstyd no to ładna cena ale za 2.8 V6 biturbo z kuciem tłoków, sekwencyjną skrzynią i mocami sięgającymi 700-800 KM to ja jeszcze rozumiem... bo za 26 tysięcy to już można kupić kilkuletniego subaraka i jeszcze zostanie na dłubanie do tych 400-500KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek141 Zgłoś #28 Napisano 10 Września 2010 Ceny zabiegu uturbiania wolnossących silników w polsce zabijają poprostu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #29 Napisano 12 Września 2010 w Polsce? W Polsce jest jeszcze względnie tanio, bo nawet porządna robota nie kosztuje (jeszcze) tyle, co na Zachodzie. A ceny gratów są raczej takie same jak wszędzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach