Skocz do zawartości
ChRzAnIu

Oszukujący wskaźnik paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

a u mnie jest tak ze jak jade dynamicznie powyzej 2,5tys obr to wskazuje mniej paliwa a jak jade delikatnie tak z 80 to pokazuje wiecej. denerwuje mnie to troche

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klasyk, dodatkowo na łuku w lewo wylatuje z 5 litrów ze wskaźnika :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a u mnie jest tak ze jak jade dynamicznie powyzej 2,5tys obr to wskazuje mniej paliwa a jak jade delikatnie tak z 80 to pokazuje wiecej

Mam to samo w B3 1,8 90km benzyna :) Denerwujące. Chyba tylko zaraz po odpaleniu jest dobry pomiar, chociaż nie jestem pewny, bo tankowałem 20l, a pokazywało jakbym 30l zatankował.

I jak go postawić z górki, wskaźnik też zawyża, to jest dramat

Dokładnie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie pomiar stanu paliwa jest najdokladniejszy jak nabierze temperatury a takie wahania wskazowki sa na porzadku dziennym;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest normalne a za razem wkurzające właśnie :D , niestety pływak chcąc nie chcąc musi sie ruszać wraz z poziomem paliwa, a te na zakrętach czy z górki wiadomo że sie przemieszcza :D ciekawi mnie tylko jak to jest zrobione w nowych autach, bo tam jakoś wskazówka umie normalnie działać niezależnie od poziomu auta pokazuj prawidłowo. Ciekawe jak ....... :D No i działa błyskawicznie, a nie że trzeba czekać ok. minuty zanim osiągnie prawidłowy poziom. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wyjmowalem plywak i naginałem pręt , tak ze mialem bardzo malo ON , i nagiolem tak aby pokazywal mi 2 czerwona od dołu ...

i tego staram sie trzymac, dochodzi na 3 czerwona kreske od dolu liczac , wtedy tankowanie, ale wiem ze ciut W/W przejade jeszcze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to pływak powinno się wygiąć w górę!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kamil td

problem z wskaznikami mam tak samo wskazowka sie jakby zacina trzeba rambnąć z góry w deche i dziala podobno to zimne luty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
problem z wskaznikami mam tak samo wskazowka sie jakby zacina trzeba rambnąć z góry w deche i dziala podobno to zimne luty
tak to zimne luty lub po prostu kostka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie wskaźnik szalał ale przelutowałem zegary i teraz jest OK. Pojawił się innny problem. jak zaleje do końca do drugiego odbicia pistoletu na cpn to wskaźnik wychodzi ponad 70. Przejade 300 km to wskazówka delikatnie opada. teraz mam przejechane 750 km i wskazówka spadła kreskę poniżej 35. Obstawiam ze to wina żle ustawionego pływaka. poprostu zawyża stan faktyczny. Proszę powiedzcie jak wy wygiąć żeby mniej więcej bylo OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy pływak wraz z elementem oporowym można dokupić w sklepie, czy też trzeba szukać w częściach używanych? U mnie praktycznie nic nie wskazuje, a licznik jest sprawny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy pływak wraz z elementem oporowym można dokupić w sklepie, czy też trzeba szukać w częściach używanych? U mnie praktycznie nic nie wskazuje, a licznik jest sprawny.
oddzielnie [ATTACH]49601[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Witam.

Dzisiaj walczyłem z czujnikiem poziomu paliwa.

Czujnik jest już tak wytarty że pokazuje tylko 1/4 baku i w dół.

Myslałem że czyszczenie tych mikrostykow pomoże ale nie.

Dzięki twojemu pdf z etki mam numer a juz miałem o niego pytać/

Jutro zadzwonie do VW ile takie coś kosztuje bo w używce to nie ma sensu za stare auto wszystkie będą zużyte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Dzisiaj walczyłem z czujnikiem poziomu paliwa.

Czujnik jest już tak wytarty że pokazuje tylko 1/4 baku i w dół.

Myslałem że czyszczenie tych mikrostykow pomoże ale nie.

Dzięki twojemu pdf z etki mam numer a juz miałem o niego pytać/

Jutro zadzwonie do VW ile takie coś kosztuje bo w używce to nie ma sensu za stare auto wszystkie będą zużyte

u gajosa 460 zł :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To przegięcie.Mam unikatowe Renault i myślałem że ono jest drogie w doprowadzeniu do porzadku ale widzę że się myliłem.

No nic to bedzie musiało poczekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u gajosa 460 zł

Chyba żartujesz? Do diesla to aż takie drogie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie ma tego w zamienniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie ma tego w zamienniku?
tego nie wiem nie jestem sprzedawcą części możliwe że jest zamiennik ale ile on wytrzyma ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności