Skocz do zawartości
kosta

Amory seryjne jakie?+sprężyny obniżające

Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem na forum ale nie znalzłem tego czego mi potrzeba.A wiec obecnie mam amorki sachs przód tył firma krzak (sprężynki eibach -40).Amory z tyłu się skończyły i teraz pytanko jakie spreżynki będą w miarę dobrze współpracowały ze sportowymi spreżynami? Czekam na info ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakies sportowe ,broń Boze seryjne, miałem to i przerabiałem i jazda jest męcząca i trzeba uważać bo buja niemilosiernie. Jak nie chcesz dużo kasy przeznaczyc to kup MTS Technik, a jak masz wiekszy budzet to Koni Sport, Bilstein.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

40mm na seryjnym amorze to jakas pomylka.

poszukaj Koni z regulacja twardosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam w swoim h&r - 40mm prawdopodobnie i na seryjnym amorze nie ma efektu,na równej drodze da sie wytrzymac,ale na nierównościach autem buja, zawieszenie nie tlumi nierówności jak nalezy.Trzeba montowac amory o sportowej charakterystyce,ja wrzucam mtsa:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie spreżynki będą w miarę dobrze współpracowały ze sportowymi spreżynami?

 

Jakiś dziwny zestaw ;) Co do amorów-proponuję Bilstein B6,dobrze się sprawuje z takimi springami.A cena jest w miarę przystępna.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B6 to amor do fabrycznej sprezyny, nie do -40mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
B6 to amor do fabrycznej sprezyny, nie do -40mm

 

Nie do końca...Są o krótszym skoku i mogą być do takich springów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakiś dokładny link do takich sprężyn jak bys mógł Patryk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jakiś dokładny link do takich sprężyn jak bys mógł Patryk?

hmm z tego co pisales masz springi Eibacha wiec mysle ze chodzi Tobie o link do amorów:

http://moto.sklep.pl/?grut=124324

Indeks katalogowy:

BE5-6542

Nazwa:VW Passat Limousine 3B/3BG T B6

Cena

578,54 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie do końca...Są o krótszym skoku i mogą być do takich springów.

 

 

Skok w B6 nie jest skrócony, dodatkowo z uwagi na to, że są twardsze autko może pójść nawet lekko w górę na seryjnych sprężynach. B6 tylko do normalnych sprężyn.

 

Do skróconych sprężyn są skrócone amory Bilsteina B8.

Edytowane przez Tomaszz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skok w B5 nie jest skrócony, dodatkowo z uwagi na to, że są twardsze autko może pójść nawet lekko w górę na seryjnych sprężynach. B6 tylko do normalnych sprężyn.

 

Do skróconych sprężyn są skrócone amory Bilsteina B8.

 

A to jakaś nowa teoria z Twojej strony.W poprzednim aucie miałem właśnie zestaw Eibach Pro Kit+Bilstein B6 i jakoś wszystko pasowało i było OK...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A to jakaś nowa teoria z Twojej strony.W poprzednim aucie miałem właśnie zestaw Eibach Pro Kit+Bilstein B6 i jakoś wszystko pasowało i było OK...

 

 

Wystarczy wejść na stronę bilsteina i przeczytać. To po pierwsze.

Po drugie to, że tak się dało jeździć i było "ok" nie znaczy, że na skróconych B8 nie było by 2 razy lepiej.

Po trzecie też jeździłem na B6 i H&R i jednak utwardziłem amory w Zerkopolu...

Po czwarte jeśli ktoś tutaj tworzy teorie, to właśnie Ty, dorabiając sobie teorie do swoich doświadczeń.

 

LINKI:

B6 --- http://www.bilstein.de/en/products/high-performance-shock-absorbers/bilstein-b6.html (cyt. "Marked improvement in safety and sportiness without additional spring changes (lowering)")

oraz

B8 --- http://www.bilstein.de/en/products/high-performance-shock-absorbers/bilstein-b8.html (cyt. "Shortened high-performance shock absorbers for virtually every lowering spring set and series production sport vehicles")

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po trzecie też jeździłem na B6 i H&R i jednak utwardziłem amory w Zerkopolu...

Po czwarte jeśli ktoś tutaj tworzy teorie, to właśnie Ty, dorabiając sobie teorie do swoich doświadczeń.

 

No dobra,nie dogadaliśmy się :lol Faktycznie,Ty piszesz o B6,a ja o B6 sport z gwintem na grubej rurze,które miałem okazję testować(fakt,nie w zwykłej osobówce)- takie wynalazki też są...A tu jest zasadnicza różnica.Sorki za zamieszanie ;)

Co do Zerkopolu-ustawiają amor pod dany samochód-wedle upodobań kierowcy,ale przede wszystkim pod kątem zastosowania...Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar kupić amorki BILSTEIN - B8, na stronie producenta spotkałem się z taki opisem : Bil 005606 BILSTEIN - B8 SPRINT

od roku prod. 12.00 cisnienie gazu, od nr. podw. 3B_YE121 222, dla pojazdów bez wyposażenia na trudne warunki drogowe; co przez to mam rozumieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Są jakieś zmodyfikowane lekko zawieszenia w VW do trudnych warunków drogowych. W Polsce raczej rzadko spotykane (chociaż powinny być :) ) Czy masz taki pakiet można sprawdzić po kodach na wlepie.

 

Te Bilsteiny są przewidziane jako zamiennik dla całej reszty zawieszeń, oprócz tego na złe drogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, troche odświeżę kotleta ale lepsze to niż śmiecić w tematach.

Jakiś ponad rok temu miałem piękne zawieszenie (kit obniżający) i glebę jak marzenie ( 5cm prześwitu), ale że się wypluła na naszych dziurach a springi popękały i kasy nie było zbyt wiele to kupiłem używany fabryczny komplet, przód z audi 2.0 a tył passat, wszystko pięknie, sprawność amorków po 80 procent ale przód stoi wyżej o jakieś 2 cm, niestety jeden amorek się zablokował w środku i musiałem kupić nowe na przód i padło na sachs - teraz jest bardziej sztywne zawieszenie niż seryjnie. I w związku z tym że naczytałem się trochę że jak amortyzator pracuje z wyższą lub niższą sprężyną to bardzo mu szkodzi, a sprężyna jest o ok 2 cm wyższa to wpadłem na pomysł (taki sobie) żeby wymienić sprężyny, ale może na jakiś model z s-line ( wagowo coś by się znalazło) a miałbym chociaż namiastkę obniżonego zawieszenia. Z tym że znowu w takiej sytuacji amortyzator pracowałby z niższą sprężyną a to też źle. I czy w takiej sytuacji mógłbym dogwintować tłoczysko amortyzatora o te 2 cm? Wówczas zakres pracy amortyzatora byłby proporcjonalny do pracy sprężyny i amorek nie zużywałby się szybciej bo zakres pracy byłby odpowiedni, a komfort jazdy powinien być na plus.

To jest tylko pomysł, nigdy nie robiłem takiej rzeźby i chcę Was poprosić o opinię czy takie coś w ogóle ma sens i czy jest możliwe technicznie do zrealizowania, czy materiał poniżej nagwintowanego tłoczyska jest na tyle wytrzymały że nic by się nie stało złego- nie pękło, nie urwało się. Ktoś próbował takiego sposobu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jakie polecacie sprężyny obniżające na seryjnym zawieszeniu ? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności