wicekpl Zgłoś #1 Napisano 4 Maja 2010 Witam! Hamulec ręczny na jednym kole nie odpuszcza-podczas jazdy zauważyłem dym,po zatrzymaniu okazało się ze koło tak się nagrzało ze aż kołpak zrobił się miękki:-/odpuścił po ochłodzeniu i po naszych "równych"drogach.Teraz tymczasowo linka od ręcznego na wszelki wypadek jest odłączona-dlaczego się blokuje?jak to naprawić?(hamulce tarczowe) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #2 Napisano 4 Maja 2010 regeneracja zacisku cię czeka lub nowy zacisk, linka od ręcznego cała? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #3 Napisano 4 Maja 2010 Sprawdź czy linka ręcznego chodzi "luźno" Link do regeneracji zacisku: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=885486&postcount=93 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekWRC Zgłoś #4 Napisano 4 Maja 2010 Sprawdź czy ta dźwignia co podpięta jest linka od ręcznego odbija do końca, ja przerabiałem podobny problem wczoraj i po zaciągnięciu ręcznego nie odbijało do końca i nie szło tarczą zakręcić tylko, nie wiem czy tą dźwignię możesz wybić z gniazda i przesmarować ją w środku, ja jej nie wyjmowałem bo się bałem, że będzie problem z poskładaniem tego, ale odciągnąłem tą osłonę gumową i popsikałem WD40. Sprawdź też czy nie masz linki za mocno naciągniętej przez co ta dźwignia nie odbija do końca tak jak było u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicekpl Zgłoś #5 Napisano 4 Maja 2010 Dzieki za rady-na razie temat można zamknąć-dopiero 15stego znajdę czas i wtedy użyje waszych podpowiedzi:-)po tym terminie opisze co i jak:-) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #6 Napisano 4 Maja 2010 sprawdz jak się ma sprawa bez używania ręcznego, u mnie linki dwie ręcznego do wymiany i sie blokują w pancerzu. i miałem to samo co ty, aż tarcze z klockami musialem wymienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #7 Napisano 6 Maja 2010 Teraz tymczasowo linka od ręcznego na wszelki wypadek jest odłączona-dlaczego się blokuje? U mnie też się blokowało mimo zluzowanych linek ręcznego. W sumie nie doszedłem z jakiego powodu, ale ta sytuacja doprowadziła do wycieku płynu hamulcowego na trasie, i trza było kombinować Dlatego zregenerowałem zaciski, i teraz wszystko łącznie z ręcznym działa aż miło monter podał Ci linka do how-to zrobionego przy tej okazji nie wiem czy tą dźwignię możesz wybić z gniazda i przesmarować ją w środku Tą dźwigienkę da się wyjąć dopiero po rozebraniu zacisku. W opisie z linka powyżej wszystko jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #8 Napisano 6 Maja 2010 Witam jest jeszcze taki sposób na szybko , jeśli dźwignia nie stoi na mur,trzeba wsadzić pomiędzy dźwignie a uchwyt pancerza dociety kawałek sprężyny od linki ręcznego od seicento , temat przerobiony sprawdzony i działa dźwignia wraca idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach