Skocz do zawartości
Gość Darek1984

Problem z passat B3 1,8 nr silnika RP z gazem rok 1990.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Darek1984

Witam Serdecznie wszystkich forumowiczow.

 

Pisze do was bo byc moze juz mieliscie takie problemy i wiecie jak im zaradzic. Z gory na wstepie wszystkim dziekuje za odpowiedz i porady.

 

No a teraz przedstawie swoje problemy jest ich kilka.

 

Pierwszy pojawia sie z silniczkiem krokowym. Doladnie to ma problemy z zrzucaniem obrotow. Na benzynie chodzi jak trzeba niestety na gazie ma problemy. Czesto sie przywiesza. Wymienialem juz na inny i jest to samo.

 

Kolejny problem jest tego typu ze jak sie zagrzeje silnik to zaczyna tracic moc i wogole sie dlawi i dusi az wkoncu gasnie. Potem niechce odpalic. Jednak gdy sobie przestygnie problem znika. Niewiem czego moze byc to przyczyna. Wiem ze jeden przewod zaplonowy ma nagar. Chcialem wymienic ten przwod ale musialbym takze kopulke no i palec. Jednak chcialbym wymienic i zlikwidowac ten problem a nie wymieniac po kolei dobre czesci i dojsc tym sposobem do tej wadliwej. Podejrzewam ze moze to tez byc cewka zaplonu. Jak sadzicie spotkaliscie sie z takim czyms u siebie.

 

druga sprawa to bierze olej, dosyc sporo. Zastanawiam sie czy zlikwidowac ten problem czy wymienic na inny silnik?? Mozecie mi doradzic jakis model silnika czy jednak dac sobie z ta wymiana spokoj i tylko wymienic uszczelki??

 

Dziekuje jeszcze raz za odpowiedzi i pozdrawiam Serdecznie

 

Walczak Dariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin Toruń

Witaj! Miałem identyczny problem w moim Passacie 1.8 94r. silnik ABS 1.8. Na benzynie obroty zachowywały się jeszcze normalnie, ale na gazie to się wieszała wskazówka obrotomierza na 2000-cach i nie chiała opaść. Dopiero wrzucenie wyższego biegu powodowało, że obroty malały. Jazda przypominała podróż passkiem automatem, a sprzęgiełko dostawało w dupkę. Nieoczekiwanie problem został pokonany przy wymianie reduktora gazu na nowy. Po prostu zrobiłem na gazie 100.000 km i przyszła pora na jego wymianę. Jako że to nic skomplikowanego, zleciłem robotę takiemu zwykłemu gazownikowi, co to warsztat z kilku dech ma. Nie spodziewałem się efektu, ale od tej pory - a zrobiłem już na nowym reduktorze dokładnie 76.000 - problem z obrotami się nie pojawił. Odpukać. Próbowałem wcześniej chyba wszystkiego, zwiedziłem kilka warsztatów i nic, wszyscy rozkładali ręce. Czyszczenie przepustnicy dawało efekt tylko na kilka kilometrów. Gdzieś na forum czytałem, że ktoś moczył godzinami silniczek krokowy w denaturacie i chwalił sobie efekty. Tak naprawdę trudno być czegokolwiek pewnym, kiedy ma się to LPG pod maską, ale tak jak pisałem u mnie problem znikł z chwilą wymiany reduktora. Miałem włoski ZAVOLI, a teraz jest zdaje się Elpigaz VEGA do 100KM- jeśli się nie mylę. No chyba, że po prostu był to zbieg okoliczności. Spróbuj może jednak zadziałać z tym reduktorem, nawet na chwilkę niech Ci ktoś podmieni i przekonasz się. A jeśli chodzi o spalanie oleju, to mój tez niestety troszkę bierze, bo dymek z rury ma lekkie zabarwienie. Mechanik jednak twierdzi, że jest to kwestia gumowych uszczelek, które są śmiesznie tanie, ale robocizna niestety ze 100 pochłonie. Przy okazji się tym zajmę - póki co autko odpala i jeździ, nie wszystko jest w nim zdrowe, ale co tam - dupsko wozi - to najważniejsze! Pozdrawiam i powodzenia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Darek1984

Dziekuje za odpowiedz.

 

Ja niestety wymienilem parownik na noweczke oraz wszystkie przewody nowy mixer i filtr gazu. Niestety problem nie ustapil. Myslalem ze to wina silniczka krokowego jednak bylem w bledzie bo go tez wymienilem i problem nie znikl. Czy to moze miec cos wspolnego z komputerem??

 

Pozdrawiam Serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wufa

ja tak miałem jak była walnieta podstawa monowtrysku, może to to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Kolego mam pytanko, bo ja też miałem problem z wieszaniem się na obrotach przy 2000 silnika 1.8i ADZ z IG BRC.

A moje pytanko to czy wcześniej przed założeniem IG też się wieszał na obrotach..? oraz czy wiesza się tylko na gazie czy i na benzynce..?

Bo jeśli nie to wina leży po stronie zakładu montującego IG, niech ustawiają i przestawiają aż do skutku. :hyhy:

U mnie wieszał się rano na zimnym silniku, ale macher dotąd grzebal aż ustawił i już od roku ani razu się nie powiesił. Nie zabardzo się znam na elektronice ale on podpinał komputer i jakieś kable w IG przepinał i mówił coś o za małym KT OFF ale nieznam sie na tym.

POZDRO i powodzenia :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Darek1984

Wlasnie na benzynie chodzi jak talala. Dopiero na gazie ma takie problemy. Hmmm... ale co by mogli spieprzyc w gazie byl wymieniany stary parownik na nowy przewody oraz mixer i filtr gazu. Czy to moglo miec wplyw na to?? na starym parowniku tez tak bylo.

 

A nie orientujecie sie co moze byc przyczyna tego ze silnik gasnie jak sie zagrzeje?? stalo mi sie tak pare razy i nie moglem go odpalic dopoki nie przestygl troche?? co moze byc tego przyczyna??

 

A co dokladnie bylo z ta podstawa monowtrysku?? jak to sie obiawialo??

 

Pozdrawiam Serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wufa

Właśnie tym, że wieszał się na ok. 2000 obrotów i dopiero jak to wymieniłem to sobie ładnie schodził z wysokich obrotów na niskie. To jest kawał gumy pod wtryskiem i gazownicy to muszą zdjąć żeby założyć mikser, a że to już ma swoje lata może się popękać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Darek1984

Hmmm... to ciekawe musze sie ta guma zainteresowac:) mixer byl wymieniany i moze cos pochrzanili z nia?? wielkie dziekie Panowie za nieocenione rady.

 

Sprawdze ta gume przy najblizszej okazji i dam wiadomosc na forum czy pomoglo.

 

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mechanior2010

prawdopodobnie moze to byc wina urządzeń sterujacych zapłon. są żle ustawione albo złe parametry mają. terz miałem taki problem na gazie tarpał obroty szalały a na benzynie ładnie szedł. wymnieniłem reduktor nie dało nic. jednak po czasie doszłem do wniosku że to jest wina instalacji bo jakieś syfy przewody łapały wymieniłem i teraz ładnie chodzi. jesli to nieskutkuje jest to wina najwyrażniej silnika poniewarz zostało zastosowane jakieś urządzenie o nieodpowiednich parametrach odpowiadujacych instalaji przewidzanych na ten model silnika.

 

---------- Post added at 01:33 ---------- Previous post was at 01:30 ----------

 

te pasaty to zagadkowe sAMOCHODY NIEWIADOMO CO IMM BOLI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że Darek1984 na pewno skorzysta z Twojej rady :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę, że Darek1984 na pewno skorzysta z Twojej rady

może Darek nie, ale potomni.. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może Darek nie, ale potomni.. ;)

Tak, na pewno... o ile zastosują właściwe urządzenia i zasady polskiej pisowni :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę, że Darek1984 na pewno skorzysta z Twojej rady

Jak byś ty czekał na zbawienną radę prawie 4 lata to też byś z niej skorzystał :D

te pasaty to zagadkowe sAMOCHODY NIEWIADOMO CO IMM BOLI

Chyba musisz zmienić nick na bardziej odpowiedni ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proponuję przenieść do "ciekawe teksty" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności