Insomania Zgłoś #1 Napisano 25 Kwietnia 2010 mam pytanie..chce kupić passata b5 benzyne i po jakimś czasie wstawić gaz.. nie chce tego 1.6 myślę nad 1.8 lub 1.8T chciałbym tego turbo ale nie wiem jak to jest w połączeni uz gazem ?? ma może ktoś taki silnik z gazem ?? można zakładać w ogóle ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #2 Napisano 25 Kwietnia 2010 sporo tego jeździ, na forum jest kilka właścicieli B5 z 1.8T z gazem i sobie chwalą takie rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxpasek2.5tdi Zgłoś #3 Napisano 25 Kwietnia 2010 Są o tym tematy na forum.Ja bym sie skupił nie tyle co na silniku jak na pełnej dokumentacji łącznie z historią napraw i potwierdzonym przebiegiem.Dobra instalka plus dobry gazownik w każdym silniku się sprawdzi.Mi przypadkowo wpadł 1.6,ale dobrze wyposażony i z pewnych rąk.Zero awarii.Mocy nie ma,ale do normalnej jazdy wystarczy.Jak ktoś nie jezdził to powie,że padaka.Ostatnio się ciąlem z kumplem w seryjnym afn.Ruszał przede mną.Do 120 trzymałem się za nim(bo nie chciał zjechać),a potem kupa dymu i jednak musiał zjezdżać na prawy.Wystarczy porównać dane techniczne.Gdybym teraz szukał auta to pasek lub A6 2.8 i tyle.Sorry za OT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3kreciki Zgłoś #4 Napisano 25 Kwietnia 2010 Ja też mam 1.6 zagazowany, do normalnej jazdy wystarczy, a i jak przyjdzie wyprzedzać to mułem nie jest. Więc może też warto choć przez chwilkę pomyśleć nad 1.6l. Co do 1.8 to nie wiem jak się spisują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 25 Kwietnia 2010 1.8 t jest lepszym rozwiazaniem ale przed zakupem dokladnie sprawdz stan silnika i gaz tylko 4 generacji prostrzego gazu nie warto montowac zwykle 1.8 sa slabsze a pala podobnie jak 1.8T wiec warto poszukac tego drugiego roznica 25 koni tylko ale czuc to znacznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #6 Napisano 25 Kwietnia 2010 Co do 1.8 to nie wiem jak się spisują. Ja ma 1.8 125 km ADR.Muszę powiedzieć że wyjściówka to nie jest.Przy niskich obrotach autko nie zachwyca mocą .Ale tak od 3500 to już ładnie jedzie ,na trasie super się sprawuje .Mam w nim sekwencje .Na stacji paliw morda się cieszy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho18 Zgłoś #7 Napisano 25 Kwietnia 2010 posiadam 1,8 APT bez gazu i na niskich obrotach to topornie idzie ale już powyżej 3000 znacznie lepiej sie odpycha. Na trasie spokojnie wystarczy aby wyprzedzić inne samochody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #8 Napisano 25 Kwietnia 2010 posiadam 1,8 APT bez gazu i na niskich obrotach to topornie idzie ale już powyżej 3000 znacznie lepiej sie odpycha. Na trasie spokojnie wystarczy aby wyprzedzić inne samochody ale musisz przyznac jak jezdziles 1.8 T to jazda lepsza a spalanie podobne wiec jak kolega mysli o kupnie to niech juz poszuka silniejszego tylko w fajnym stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho18 Zgłoś #9 Napisano 25 Kwietnia 2010 no masz racje 25 koni więcej jednak robi swoją robote Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #10 Napisano 25 Kwietnia 2010 ale musisz przyznac jak jezdziles 1.8 T to jazda lepsza a spalanie podobne wiec jak kolega mysli o kupnie to niech juz poszuka silniejszego tylko w fajnym stanie Potwierdzam,ADR zły nie jest,ale turbiny jednak brakuje Więc jak już to silnik z turbo.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Insomania Zgłoś #11 Napisano 25 Kwietnia 2010 a gaz mw ile będzie kosztował do 1.8T ... i nie psuje się od tego turbina czy coś ?? widzę że Ci co mają benzyne + gas są zadowoleni z tego rozwiązania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalleanka Zgłoś #12 Napisano 26 Kwietnia 2010 Są jeszcze stare dobre silniki AZM 2.0 115KM. Dobrze się gazują, mało awaryjne i jak się lubi wachlować lewarkiem to i pojeździć można .Niestety, nie dają tyle radości co 1.8T. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
82dlugi Zgłoś #13 Napisano 26 Kwietnia 2010 Kolego, ja mam 1.8 125KM i mogę go polecić jeżeli nie będziesz często jeździł obciążonym samochodem, ciągał przyczepki itp. bo wtedy rzeczywiście będzie Ci bardzo brakowało mocy. Ja jeżdżę zazwyczaj sam i mi wystarcza. Mam gaz, sprawuje się świetnie, pali średnio 11 litrów gazu. Uturbiony proponuje więcej za podobną cenę, więc jeśli masz dogrego gazownika będzie to pewnie lepszy wybór. Napiszę o jeszcze jednej rzeczy ważnej, a nie poruszanej w wątkach z serii "który silnik". Otóż decydując się na któryś z motorków 1.8 (z turbiną lub bez: APT,ARG,ADR,AWT,AWM) musisz mieć świadomość, że może Cię spotkać dość kosztowna awaria. Wpisz w wyszukiwarce forum "napinacz łańcucha rozrządu" i poczytaj wątki. Oczywiście nie odradzm Ci tych silników - wręcz przeciwnie, po prostu zawsze lepiej wiedzieć żeby móc się rozpytać, sprawdzić i kupić świadomie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radziu Zgłoś #14 Napisano 26 Kwietnia 2010 A ja mam 1.6 AHL z LPG sekw. AGIS a w dodatku w automacie i w warszawskich koreczkach rewelka... W trasie brakuje, ale przesiadłem się z 2.0 więc mam porównanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #15 Napisano 26 Kwietnia 2010 mam ponad 2 lata 1.8 adr + sekwencja stag 300,i powiem tak: do normalnej jazdy samemu lub w 2 osoby wystarcza,chociaż na gazie czuć różnice ,jest słabszy niż na benzynie,obciążonym autem jechać to już mocy brakuje ,ale w trasie z wyprzedzaniem nie ma wcale takich problemów,trzeba poprostu kręcic auto do "czerwonego pola" ,jakbym teraz miał kupować takie auto ty wybrałbym 1.8t albo 2.8v6 pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Insomania Zgłoś #16 Napisano 27 Kwietnia 2010 więc właśnie nie wiem czy już bardziej nie opłaca się kupić 1.9 TDI ... spalanie mniejsze, więc praktycznie wyjdzie na to samo z kosztem zakupu paliwa, silnik mi pociągnie 2x dłużej niż silnik benzynowy, koło nie będzie w bagażniku latać itp ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #17 Napisano 27 Kwietnia 2010 Skąd ta opinia, że diesel robi dwa razy więcej km?? Ja uważam, że łatwiej dorwać zadbaną benzynę niż diesla. Najważniejsze jednak, aby samochód był zadbany i z pewnej ręki, wtedy będzie się długo i bezproblemowo sprawował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
13post Zgłoś #18 Napisano 11 Lipca 2013 Jak widzę trochę ten wątek przymarł. Podpowiedzcie koledzy, zabawę z VW Passatem zaczynałem od jednostki 2.0 115KM, w B3, to była * zaworowa jednostka, były też 16zaworowe co miały 136KM. Później trochę zmieniłem na ON, teraz myślę powrócić do Pb. Czy aktualnie te 2.0 silniki 8 i 16V współgrają z gazem jak poprzednie z 1991r? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #19 Napisano 11 Lipca 2013 Czy aktualnie te 2.0 silniki 8 i 16V współgrają z gazem jak poprzednie z 1991r? Jak najbardziej współgrają z LPG i lubią oliwę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kustny Zgłoś #20 Napisano 14 Lipca 2013 jasne ze tak tylko jak juz zakladasz gaz to nie oszczedzaj na tym idz do dobrego fachowca wsadz dorainstalacje i dbaj o nia bo jak robilem na warsztacie to ludzie jezdzacy na lpg wymieniali filtr paliwa a zapominali o filterku od gazu a powiem wiecej wiekszosc byla zdziwiona ze cos takiego istnieje no i nie zaszkodziloby co jakis czas podjechac na regulacje tego gazu co do 1.8t z gazem nie ma z tym problemu lecz jest to wydatek zeby to zalozyc poniewaz sa tam inne parowniki i osprzet niz w wolnossacym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach