bbbb Zgłoś #661 Napisano 4 Sierpnia 2016 U mnie gdy ciśnienie "w spoczynku" spadło do ok. 2 bar okazało się, że w układzie miałem 300g gazu. Po nabiciu klimy sprawdziłem ciśnienie na wyłączonym silniku i uzyskałem ok. 4-4,5 bar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz vw-2.0 Zgłoś #662 Napisano 21 Sierpnia 2016 No i klima działa jak należy,na początku pojechałem do warsztatu i zawołali sobie 600zł za robote + wymiana silnika,więc zrobiłem ładną mine podziękowałem panom i pojechałem do domu,odpaliłem neta i poszukałem jak to można zrobić samemu,i znalazłem nie sądziłem że to takie proste bedzie bo panowie z warsztatu stwierdzili że trzeba całą deske ściągać normalnie żal,a okazało sie że wystarczy odkręcić schowek i dojscie jest bardzo proste,cała operacja zajęła mi ok 1h roboty i wydałem całe 100zł na nowy regulator,tera jest piekna cisza i klima chłodzi jak należy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #663 Napisano 21 Sierpnia 2016 A co się działo? Bo coś chyba przegapiłem... Jaka usterka była? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz vw-2.0 Zgłoś #664 Napisano 21 Sierpnia 2016 A co się działo? Bo coś chyba przegapiłem...Jaka usterka była? Poszedł mi Silnik regulacji klapy temperatury nawiewu przez co klima działała tylko jakieś 30sek,potem dmuchało gdzieś w deske i głosno chrepotał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel Bdg Zgłoś #665 Napisano 21 Sierpnia 2016 jakie koszta takiego silnika kolego Lukasz vw-2.0 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz vw-2.0 Zgłoś #666 Napisano 22 Sierpnia 2016 jakie koszta takiego silnika kolego Lukasz vw-2.0 ? w ASO 640 ZŁ,na allegro kupiłem za 100zł używany i smiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #667 Napisano 23 Sierpnia 2016 U mnie gdy ciśnienie "w spoczynku" spadło do ok. 2 bar okazało się, że w układzie miałem 300g gazu. Po nabiciu klimy sprawdziłem ciśnienie na wyłączonym silniku i uzyskałem ok. 4-4,5 bar. Czy w zależności od wersji silnikowej parametry mogą się różnić? Na zgaszonym pokazuje mi 7.8 bar, na odpalonym 13,2 bar. Nie wiem kiedy ostatni raz klima była obsługiwana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #668 Napisano 25 Sierpnia 2016 Nie wiem od czego to zależy. Może od rodzaju sprężarki? U mnie odkąd pamiętam miałem takie ciśnienia. A może sprężarka u mnie się kończy? Klima u mnie działa poprawnie, wprawdzie kostki lodu nie lecą z kratek, ale gdy włączę to leci wyraźnie zimne. I gdybym chwilę trzymał rękę przy nawiewach to mi po prostu zmarznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
myszatorek Zgłoś #669 Napisano 27 Września 2016 Panowie mam taki problem dziś zauważyłem że słabo działa ogrzewanie w moim Pasku, po ustawieniu Climatronica na HI ledwo dawało ciepłym powietrzem (temp. na zewnątrz 7 st. C) po resecie klap nawiewu zrobiłem test Climatronica i wyszedł mi błąd 712 00h co to oznacza?? Z tego co się wczytałem to prawdopodobnie jest to związane z silniczkami nastawu klap nawiewu ale który to może być silniczek bo z dwóch stron daje bardzo letnim powietrzem?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #670 Napisano 27 Września 2016 712 jest od strony pasażera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #671 Napisano 12 Listopada 2016 Witam panowie mam pytanie odnośnie klimy. Nie działa. Dzisiaj byłem na komputerze i wyskoczyły mi trzy błędy: 1274 silnik krokowy klapy prędkości własnej 1810 siłownik regulacji temperatury silnika krokowego, po prawej stronie 1809 siłownik regulacji temperatury silnika krokowego po lewej stronie Zrobiłem tez test poprzez wciśniecie AC i obieg zamknięty i tam mi wyskoczyło 4fa - na lewym monitorku z tego co wiem to oznacza jakiś nawiew elektryczny przepustnicy 00h - na prawym nie mogłem znaleźć co to znaczy. Z tego co wyczytałem na forum to problem nie leży w siłownikach (klapach) tylko w sprężarce bo ona tłoczy za małe ciśnienie i dlatego wyskakują błędy. Czy to prawda ?? I mam jeszcze jedno pytanie odnośnie sprężarki, bo u mnie sprzegiełko kreci sie cały czas przy włączonej i przy wyłączonej klimie czy tak powinno być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #672 Napisano 12 Listopada 2016 (edytowane) Tłumaczenie na polski tych usterek jest straszne! Ja znalazłem: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 01810 - Actuating Motor for temperature flap; right (v159) 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) Sprzęgło się kręci, bo to jest tylko sprzęgło stałe, zabezpieczające a nie elektryczne. Sterowanie nie polega na "włącz/wyłącz" ale jest płynne. Sprężarka cały czas się kręci a ciśnienie jest regulowane sygnałem podawanym na elektrozawór. Edytowane 12 Listopada 2016 przez atmosferyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #673 Napisano 13 Listopada 2016 Tłumaczenie na polski tych usterek jest straszne!Ja znalazłem: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 01810 - Actuating Motor for temperature flap; right (v159) 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) Sprzęgło się kręci, bo to jest tylko sprzęgło stałe, zabezpieczające a nie elektryczne. Sterowanie nie polega na "włącz/wyłącz" ale jest płynne. Sprężarka cały czas się kręci a ciśnienie jest regulowane sygnałem podawanym na elektrozawór. Dzieki za info czyli co radzisz? Rozumiem E jezeli to sprzegielko sie kręci to być moze ze Sprężarka jest Ok ? Czyli najpierw sprawdzić te silniczki czytałem ze da sie je jakoś zregenerować? Wogole jak one wyglądają czy ktoś ma jakieś foto ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnowak02 Zgłoś #674 Napisano 13 Listopada 2016 Idzie zima zatem mógłby ktoś sprecyzować od jakiej temperatury wyłącza się klima w passacie ponieważ widziałem różne opinie. Podczas ujemnych temperatur gdy wyłącza się klima, wyłącza się wtedy kompresor(chyba) i to znaczy, że pomimo włączonej klimy przy niskich temperaturach działa ona jak zwykły nawiew?? Powietrze w tym przypadku jest "suche" tak jak z klimy czy jak z normalnej dmuchawy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #675 Napisano 13 Listopada 2016 Kiedyś gdzieś wyczytałem ze klima działa powyżej 7C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #676 Napisano 13 Listopada 2016 Dzieki za info czyli co radzisz? Rozumiem E jezeli to sprzegielko sie kręci to być moze zeSprężarka jest Ok ? Czyli najpierw sprawdzić te silniczki czytałem ze da sie je jakoś zregenerować? Wogole jak one wyglądają czy ktoś ma jakieś foto ? Jeżeli te błędy po wykasowaniu wracają, to szykowałbym się na wymianę tych siłowników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #677 Napisano 13 Listopada 2016 Klima nie zadziała poniżej 5 st.C. Mnie też dopadł problem klimy: Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 3C0-907-044.lbl Oznaczenie elementu SW: 3C0 907 044 AH HW: 3C0 907 044 AH Komponent: ClimatronicPQ46 050 0505 Weryfikacja: 00050005 Numer seryjny: 00000000000000 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 VCID: 67D7C00D5633A020806 Znaleziono 1 błąd: 00229 - Ciśnienie środka chłodniczego 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny Najciekawsze jest to, że błąd sugerujący brak czynnika w układzie dał się skasować i na razie nie powrócił, a VCDS pokazuje, że mam ciśnienie 0 bar i jakieś Ampery, ale też 0. Chciałem zrobić test i kicha-komunikat, że testu nie zrobi bo nie spełnia warunków. Domyślam się, że brak gazu, choć mam cichą nadzieję, że chodzi o temperaturę zewnętrzna ok. 0 st.C. Aczkolwiek obawiam się najgorszego, czyli wymiany sprężarki, bo od kiedy pamiętam, że ciśnienie nigdy nie przekroczyło 9 bar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #678 Napisano 13 Listopada 2016 ciśnienie nigdy nie przekroczyło 9 bar. W stanie spoczynku /silnik wyłączony/ ? Nabij klimę lub zdemontuj na zimę tarczę sprzęgła zrywalnego z kompresora klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #679 Napisano 14 Listopada 2016 W stanie spoczynku nigdy nie przekroczyło mi ok. 5 bar. Podczas pracy(silnika i klimy) generalnie miałem ok. 6-9 bar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #680 Napisano 14 Listopada 2016 W stanie spoczynku nigdy nie przekroczyło mi ok. 5 bar. Podczas pracy(silnika i klimy) generalnie miałem ok. 6-9 bar. No to coś go boli.Trochę za małe te ciśnienia szczególnie podczas pracy klimy. Dobrze by było zrobić porównanie ciśnienia HP do stacji czy czujnik nie oszukuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach