mnichu555 Zgłoś #361 Napisano 7 Czerwca 2013 co rozumiesz przez przegląd?? raz do roku jadę na sprawdzenie stanu czynnika, a co drugi rok na ozonowanie wiesz moze ile kosztuje regeneracja?? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Faster Zgłoś #362 Napisano 7 Czerwca 2013 Pisząc przegląd maiłem na myśli to co napisałeś w drugim wierszu. Nie orientuję się, ale poszukaj , popytaj znajomych o taką firmę która zrobi to fachowo i nie zedrze z Ciebie. Ewentualnie jeżeli masz gdzie i się nie boisz to spróbuj sam. Ja tak kiedyś zrobiłem tylko miałem jeszcze tą z elektromagnesem i się udało. Dokupiłem części i zadziałała. Powodzenia w walce z klimą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalicjusz Zgłoś #363 Napisano 7 Czerwca 2013 Panowie jak odczytać w VCDS ciśnienie kompresora klimy? Załącza mi się.ona dopiero tak temp silnika osiągnie 90c. Tam mi się wydaje że to kompresor. Jakieś inne pomysły? Gaz spuszczony i napełniony id nowa. A i czasami śmierdzi ale to chyba trza odgrzybic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #364 Napisano 8 Czerwca 2013 Jeżeli zaczyna Ci chłodzić dopiero jak się silnik nagrzeje to padł kompresor. Ciśnienie masz małe a po rozgrzaniu silnika zwiększa się również ciśnienie w układzie chłodzenia bo chłodnice są przecież obok siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek105 Zgłoś #365 Napisano 8 Czerwca 2013 witam. mam takie pytanie. czemu klima u mnie slabo chlodzi przy malych predkosciach np. w miescie? w trasie jest troche lepiej. czy odgrzybianie i nabicie ukladu cos pomoże? czy to cos powazniejszego? auto to passat b6 1.9tdi bls Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigthomas Zgłoś #366 Napisano 8 Czerwca 2013 Witam, W Passacie mojego taty padła klima - nie chłodzi. Po teście klimy wychodzą błędy 4fa 00h 4fa to Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza. Ale co oznacza 00h ??? I jak się dobrać do tego silnika nastaw klapy nawiewu powietrza ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr Wilq Zgłoś #367 Napisano 10 Czerwca 2013 Czy wiecie gdzie znajduje sie przekaznik od klimy i jaki ma numer .Jakie napiecie idzie do kompresora ?s Tam sa 2 piny we wtyczce .Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RafałSz Zgłoś #368 Napisano 16 Czerwca 2013 Witam, Mam problem z klimą, mianowicie podczas włączania i wyłączania przez kilka sekund słuchać skrzypienie podobne do nienaoliwionego wiatraka. Po chwili dźwięk ten znika i pojawia się ponownie podczas wyłączania klimy, z tym że wtedy jest już znacznie dłuższy. Podobne dźwięki zdarzają się podczas działania AC, jednak znacznie rzadziej. Kiedy włączony jest sam nadmuch sytuacja w ogóle nie występuje. Co to może być? Dodam, że w ASO stwierdzili, że powinno się odpompować olej i odczynnik z AC i napełnić jeszcze raz. Wszystko zostało zrobione i nic, dalej to samo. Miał może ktoś podobny problem? Będę wdzięczny za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikew Zgłoś #369 Napisano 17 Czerwca 2013 Witam w ciągu ostatnich trzech tygodni musiałem dwukrotnie nabijać klime, za drugim razem powiedzieli mi że to wina sprężarki i na uszczelce gdzieś tam czynnik spieprza i trzeba wymienić na nową kazałem im sprawdzić szczelność układu, więc podpieli azot 36Bar ale nigdzie nie syczało, co niby ma potwierdzać że układ jest szczelny a spieprza przez kompresor, cały tamten rok klima chodziła na maxa bez problemów, a teraz pierwsze załączenie i brak czynnika, po naładowaniu tylko tydzień chłodziła i znów czynnik spieprzył sprężarka 1300-nowa, 450-używka, wymiana z nabiciem 200pln, koszta nie małe, i jeszcze nie jestem pewien czy to to na 100%. kto mi może coś o tym powiedzieć ? błąd tylko jeden na kompie, niski poziom czynnika czy muszę jechać zmieniać tą sprężarkę ? czy jest ratunek inny ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #370 Napisano 17 Czerwca 2013 Tego chyba trudno będzie potwierdzić. Jeżeli goście od klimy twierdzą że to sprężarka to możliwe że mają rację. Proponuję podjechać w inne miejsce i zweryfikować diagnozę. Kompresor nowy kupisz poniżej 1000 zł. Ale w żadnym wypadku nie ryzykuj z zakupem używki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikew Zgłoś #371 Napisano 17 Czerwca 2013 (edytowane) a regenerowany ? 450pln i 6 miesięcy gwarancji ? Edytowane 17 Czerwca 2013 przez miikew Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #372 Napisano 17 Czerwca 2013 Daj sobie z takimi spokój. Za te sześć miesięcy będziesz musiał kupić następną. Zamierzasz znowu wtedy wydać 450 pln czy może wtedy już nową za 900 pln. Zastanów się co jest lepsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarot81 Zgłoś #373 Napisano 20 Czerwca 2013 witam mam problem z klimatyzacja, w kwietniu nabijałem klimatyzacje bo miałem 138g odczynnika a powinno być 600g ? w warsztacie jak wpuścili odczynnik w układ przewody od klimatyzacji pod maską z lewej strony były zimne. Dzisiaj włączyłem klimatyzacje i z kratek wentylacyjnych z jednej było trochę chłodniej a drugiej leciało powietrze jak w nawiewie( ale nie było chłodna tak jak wcześniej )przewody pod maska nie były zimmne ani mokre. Proszę podpowiedzieć mi co może być przyczyną nie działania klimatyzacji. z góry dziekuję. pomoc jeżeli istnieje taka możliwośc proszę o wysyłanie na meaila [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemkost Zgłoś #374 Napisano 13 Lipca 2013 Koledzy co macie problem z klimatyzacja w większości przypadków pada zawór stresujący w agregacie lub poprzez niewłaściwą obsługę w serwisie klimatyzacji został on zaolejony i tez niedziała prawidłowo.w niektórych przypadkach wystarczy zrobić dłuższa próżnie i pomaga a w innym przypadku wyciągnięcie zaworu i tez pomaga w skrajnym przypadku wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bary75 Zgłoś #375 Napisano 30 Lipca 2013 Witam. Mój problem z klimą polega na tym, że: po włączeniu klimatronica na AUTO, słabo chłodzi. Muszę przejechać kilkadziesiąt kilometrów, aby było chłodno w aucie. Gdy auto stoi na słońcu, to dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczyna lecieć chłodne powietrze z nawiewów. Pomaga troszkę gdy wcisnę "obieg zamknięty". Mój ojciec ma Sharana i u niego moment robi się chłodno. Czynnik jest nabity, wentylator chodzi. Czy w moim przypadku też może to być zawór klimatyzacji ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #376 Napisano 30 Lipca 2013 Albo zawór albo sprężarka. Sprawdź czy to chłodne leci dopiero po osiągnięciu temperatury silnika ok 90 st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bary75 Zgłoś #377 Napisano 30 Lipca 2013 Sprawdź czy to chłodne leci dopiero po osiągnięciu temperatury silnika ok 90 st. Chłodne leci wcześniej niż silnik osiągnie 90stC, jednak nie jest to zimne powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0b3 Zgłoś #378 Napisano 30 Lipca 2013 Ja miałem tak jak ty i do wymiany poszedł zawór. Teraz chłodzi elegancko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bary75 Zgłoś #379 Napisano 9 Sierpnia 2013 Witam. Koledzy, ja chyba swój problem juz rozwiązałem. Podjechałem do warsztatu, gdzie nabijają klimę, sprawdzili filterek na zaworze, gdzie podłącza się przewody nabijające klimę - na tej cienkiej rurce. Wyjęli filtr - był czysty - jak nowy, jednak stwierdzili, że ten filterek zbyt luźno wyszedł i postanowili wyjąć z niego stary oring i zamontować nowy - grubszy, aby lepiej uszczelniał. Po tym zabiegu było lepiej, jednak po włączeniu klimy, gdy załączał się wentylator klimy, zatrzymywał się w tym czasie wentylator visco - ten, który w zależności od temperatury chłodzi mocniej lub mniej. I tutaj był chyba pies pogrzebany. Zajechałem do kolegi mechanika, aby cos z tym zrobić. Niestety nowy chodzi po około 200zł + wymiana. Nie wchodziło to w grę ze względu na brak czasu. I tutaj należą się słowa uznania dla pomysłowości mojego kolegi mechanika, ponieważ w 5 minut "uzdrowił" visco. Wygiął jakąś tam blaszkę, która jest z bimetalu i teraz visco chłodzi elegancko, a co za tym idzie klima też chodzi bez zarzutu. Pozdrawiam P.S. Sorki za ewentualne błędy i małą składnię ale mam mało czasu i pisze z telefonu, a chciałem się z Wami jak najszybciej podzielić informacjami. Może komuś to pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #380 Napisano 21 Października 2013 Witam. Wiem, że wciskając na klimatroniku przyciski: ECON/AC+ nawiew do góry, można wejść w ukryte funkcje klimatronika. Czy ktoś z kolegów ma jakąś rozpiskę kanałów i co one oznaczają-jakie wartości podają. Znalazłem jakąś rozpiskę, ale chyba dla B5, bo u mnie na kanale 19 podaje prędkość pojazdu a w tej z B5 na kanale 16. będę wdzięczny i chyba nie tylko ja.. M ---------- Dodano o 10:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:57 ---------- Zrobiłem ECON/AC + obieg zamkniety = auto test climy wyszło mi to[ATTACH=CONFIG]83386[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83387[/ATTACH] Zrobiłem ECON/AC + nawiew do srodka ,na twarz wyszło mi[ATTACH=CONFIG]83388[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83389[/ATTACH] Moje pytanko, co to sa za błedy? Chodzi mi o te dolne zdjęcia M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach