airwolff Zgłoś #21 Napisano 27 Kwietnia 2010 A ja mam pytanie czy z Climatica do się przerobić na Climatronica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #22 Napisano 27 Kwietnia 2010 http://furmanka.blogspot.com/2008/12/mk5-klimatronik-climatronic.html Co prawda w Golfie ale w zasadzie podobnie. Rzezba niesamowita moim zdaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomtom76 Zgłoś #23 Napisano 27 Kwietnia 2010 a czy ktoś może świerzutkiemu właścicielowi paska powiedzieć jak wymienić filtr kabinowy (o ile taki jest), pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #24 Napisano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) a czy ktoś może świerzutkiemu właścicielowi paska powiedzieć jak wymienić filtr kabinowy (o ile taki jest), pozdrawiam Kolego filterek jest po stronie pasażera . Musisz zajrzeć pod schowek , najpierw zdjąć wygłuszenie potem zobaczysz obudowę . Przesuniesz dolną klapkę obudowy filtra w prawą stronę i wyjmiesz filtr do dołu . Nie pamiętam numeru filtra ale ja stosuję filtrona z dodatkiem węgla ( za numerem filtra końcówka A) i jest ok . Filtr K1111 A a tutaj masz cały temat o tym : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5839&highlight=filtr+kabinowy Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez Trokadero Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artas Zgłoś #25 Napisano 2 Maja 2010 Panowie zeby nie zakladac nowego tematu. Wyrazcie swoje opinie bo wlasnie wpadlem na nowy pomysl wiec lepiej niech ktos ostudzi moje emocje za wczasu zebym nie wydal niepotrzbnie pieniedzy Tak wiec do rzeczy, czy da sie w manualnej klimie podmienic panele ze starego na nowy http://allegro.pl/item1017200910_panel_klimatyzacji_vw_golf_passat_cc_2009.html ????? ja tez mam manualna clime i tak patrze ze tu nie ma grzania siedzen wiec chyba nie podpasuje do ramki jak sie myle to mnie popraw bo zainteresowalem sie tematem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #26 Napisano 3 Maja 2010 masz 3 stopniowe grzanie siedzen w kazdym ze skrajnych pokretel. Przyjzyj sie dobrze, ramke trzeba tez z cc badz nawet golfa ( nie jestem pewny ) zaadaptowac. Temat jest poruszany na innym forum i jeden koleszka juz to tam zrobil ale podobno w gre wchodzi dolozenie jakiegos motoru ktory steruje klapkami zaleznie od tego gdzie chcemy miec nawiew, a w naszych paskach ta operacja odbywa sie manualnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #27 Napisano 29 Listopada 2010 Heya Wszystkim. Pamiętam że w B5 klima nie włączała się poniżej 4stopni. W B6 mam Climatic, zauważyłem że jak są 4 stopnie lub mniej to piknie i mryga sie przez moment temperatura. Czy to oznacza że kompresor już nie pracuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr81 Zgłoś #28 Napisano 21 Grudnia 2010 Witajcie, Czy możecie napisać jak w passacie działa dogrzewanie silnika firmy Vebasto. Czy jest połączone z klimą? Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #29 Napisano 21 Grudnia 2010 hm dobre pytanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazejek Zgłoś #30 Napisano 16 Lutego 2012 A ja mam takie pytanko jak w klimie pisze Auto to jest klima wlanczona jak jest Econ to jest wylanczona i jest zwykly nawiew a jak nie pisze ani econ ani auto to co wtedy???gdy nawie dalej wieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morfeo11 Zgłoś #31 Napisano 16 Lutego 2012 (edytowane) to wtedy klima wyłączona i cały czas wieje taką temperaturą jaką ustawiłeś pokrętłami. oczywiście w odniesieniu jaka jest na zewnątrz. Edytowane 16 Lutego 2012 przez morfeo11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazejek Zgłoś #32 Napisano 17 Lutego 2012 Aha a jak jest Econ to dziala nawiew i tylko od zaleznosci jaka ustawimy sile nawiewu a jak nie pisze ani Auto ani Econ to tez nawiew ale pod wzgledem sily nawiewu i temp dobrze rozumiem???Mam jak cos climatronic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morfeo11 Zgłoś #33 Napisano 17 Lutego 2012 http://forum.vw-passat.pl/threads/53977-Klimatyzacja-dwustrefowa?p=1382507&viewfull=1#post1382507 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazejek Zgłoś #34 Napisano 17 Lutego 2012 Dalej nie moge wywnioskowac co sie dzieje jak nie ma ani Econ ani Auto jest po prostu puste pole....ale dalej leci powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rowe Zgłoś #35 Napisano 17 Lutego 2012 A ja mam takie pytanko jak w klimie pisze Auto to jest klima wlanczona jak jest Econ to jest wylanczona i jest zwykly nawiew a jak nie pisze ani econ ani auto to co wtedy???gdy nawie dalej wieje Zupełnie nie tak. Jak masz włączone AUTO to nie oznacza to włączonej klimy tylko włączoną funkcję automatycznej regulacji siły nadmuchu oraz sam decyduje czy wiać na szybę, nogi itp. (na podstawie czujników temperatury w różnych miejscach). ECON z kolei oznacza włączanie/wyłączanie klimy. ECON się świeci - klima wyłączona, ECON się nie świeci - klima włączona (kojarzyć ze słowem ekonomia - przycisk włączony, znaczy klima wyłączona ->oszczędzamy paliwo). Jak masz wyłączone ECON oraz AUTO to znaczy, że masz wyłączoną zarówno klimę jak i funkcję automatycznej dystrybucji powietrza. Resztę kombinacji można sobie jasno ustalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaSk Zgłoś #36 Napisano 10 Czerwca 2012 Witam . Podłączę się do tematu. Zauważyłem dziwne zachowanie klimatyzacji-ogrzewania. Niby wszystko działa dobrze, ale co jakiś czas z nawiewów przestaje lecieć powietrze, lub leci bardzo słabo. Przekręcenie pokrętła powietrza zwiększa obroty silniczka co wyraźnie słychać, ale z nawiewów ni grama więcej ;] Co najważniejsze... bardzo dużo szumu powietrza słychać spod schowka po stronie pasażera... Szum słuchać, ale powietrze nie leci na nogi... tylko gdzieś w środku. w obudowach. Nie rozbierałem. Po wygaszeniu samochodu, odpaleniu spowrotem wszystko wraca do normy ( nie zawsze ) Klapy działają poprawnie, bynajmniej słychać jak działają. Pzdr. Prosze o pomoc ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #37 Napisano 11 Czerwca 2012 (edytowane) Najpewniej zacinają się klapy, ewentualnie zapchany filtr przeciwpyłkowy. Jak masz climatronic to zrób test - wyłączy zapłon, naciśnij jednocześnie obieg wewnętrzny i econ/AC -przytrzymaj, włącz zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach jeśli są, lub OK. Edytowane 11 Czerwca 2012 przez sebek1302 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #38 Napisano 11 Czerwca 2012 MaSk: mam to samo, wg mnie zamarza parownik. "załatwiam" to w taki sposób: wyłączam kilmę ->econ, puszczam dmuchawę na 2-3 lub 4 bieg i tak przez kilka minut pracuje, rozmrażając układ. będziesz słyszał i czuł po nawiewach efekty. po tych paru minutach załączam od nowa klimę i znów na kilkadziesiąt km jest spokój, nieraz nawet kilka tygodni. wiem, że to półśrodek, ale nie mam kogoś kumatego kto by powiedział: wymień ten czujnik lub inne dziadostwo i będzie ok. nie znalazłem na razie powiązań występowania usterki z pogodą lub czymkolwiek innym. może ktoś z innych użytkowników wie co z tym zrobić? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaSk Zgłoś #39 Napisano 11 Czerwca 2012 Bartek, tak samo wtedy masz mocny szum w okolicach nóg pasażera ? Chciałem dziś rano demontować okolice filtra pyłkowego, ale zabrakło mi czasu ;] i problem z rana się nie powtórzył. Wiec z celem mijało się grzebanie, bo i czego szukać. Może na prawdę coś tam zamarza... Jak coś się dowiesz... napisz ;] zrobię to samo. Tak czy inaczej rozbiorę jak będe miał chwilkę i przedstawię sytuację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #40 Napisano 12 Czerwca 2012 najpierw wybadaj czy to przypadkiem nie są objawy zaszronienia/zamarznięcia, co powoduje brak przepływu powietrza. jeśli tak, to będziesz musiał szybko w trasie rozbierać, żeby zobaczyć czy to lód, czy coś innego. tak przyszło mi do głowy, że może to być spowodowane brudnym parownikiem - ewentualnie zapchanym odpływem, ale woda u mnie leje się zawsze, co do brudnego parownika - ja go nigdy nie dotykałem... raz nawet ASO po zgłoszeniu problemu twierdziło że za mało czynnika, ale było za mało o ok 10ml, co przy tej ilości uważam za zbyt małą różnicę by były podobne objawy. oczywiście skasowali za usługę jako wykonaną prawidłowo, i powiedziałem sobie wtedy, że nie będę tracił pieniędzy na czyjeś fantazje. znajdę kumatego mechanika (lub jak wcześniej klima stanie i nie będzie chodzić) to wrócę do tematu. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach