LS_ARRoW Zgłoś #201 Napisano 26 Sierpnia 2013 No właśnie Darku a tym się nie zajmujesz to bym do Ciebie podjechał albo nie wybierasz się gdzieś w moje strony ??, albo jakiegoś EGR-a z używek masz dojścia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #202 Napisano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) Nie zajmuje się tym, robiłem to u siebie ale chyba taniej jak droga do mnie wyjdzie Cię kupno kabelka, resztę bez problemu ogarniesz. Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LS_ARRoW Zgłoś #203 Napisano 28 Sierpnia 2013 Właśnie zakupiłem kabel do programowania ECU i chciał bym was się doradzić, jak w temacie żeby usunąć EGR-a systemowo teraz, otóż to ze nie mogę znaleźć jak go się robiło, czytałem trochę na angielskich stronach ze trzeba wartość mapy EGR 01 [codeblock 1,2,3 automatic manual oraz 4x4 ] zmienić 850,00 w celu zamknięcia elektronicznie EGR jak na zamieszczonym zdjęciu, kolega z forum dtambor w tym mi trochę pomógł, mam nadzieje ze to wystarczy do elektronicznego zamknięcia EGR-u czy coś trzeba jeszcze modyfikować?, proszę o wyczerpującą odpowiedz, dziękuje. Uploaded with ImageShack.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #204 Napisano 28 Sierpnia 2013 Od siebie tylko napiszę że wystarczy zmienić ten Codeblock który nasz sterownik silnika aktualnie używa - ustawione kodowanie w zależności czy mamy Manual/Automat/4motion. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #205 Napisano 31 Sierpnia 2013 Witam Panowie:) Mam pytanko, kilka miechów temu zaślepiłem egr-a. Na początku myślałem, że ta operacja nic nie dała u mnie, ale nie chciało mi się tego zmieniać, za każdym razem wywalało mi błąd i świeciła się kontrolka silnika, po jakimś czasie gasła i znowu po jakimś czasie sie zapalała, zaczęło ostatnio mnie to bardzo denerwować i wyciągnęłem tą blaszkę i teraz dopiero zauważyłem tą różnice ;/ można jakoś to zrobić bez tego specjalnego programu, żeby błędu nie wywalało? Sam błąd jest wporządku tylko denerwująca reakcja ECU jak mi piszczy za każdym uruchomieniu silnika ;/ Jest jakaś rada na to?, bo najchętniej spowrotem bym to zaślepił, wgl mój pasek słabo się na obroty wkręcał, aż w końcu zauważyłem na forum o zaślepieniu i też tak zrobiłem, pomogło, ale i tak nie wiele, po inne auta lepiej się wkręcają na obroty. Co mogę z tym fantem zrobić? ---------- Dodano o 00:09 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:07 ---------- Dodam, że do tego muła jak mi spadł wąż od IC to auto dużo lepiej wkręcało się na obroty wręcz przepięknie, tyle, że mocy nie miał bo turbo nie pompowało ;/ Tak się zastanowiam czy zasyfiona chłodnicza IC ma wpłyn na moc, bo jeśli tak, to bym ją wyczyścił. Pomożecie mi z tym fantem też? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #206 Napisano 1 Września 2013 Witam ,kupiłem ze 4 miechy temu używke i wczoraj zaś komunikat spalin więc nastepny EGR padł i pewnie pojadę na zmiane programu by go zaślepić bo juz nie mam siły. Jakie są ceny za te usługę ? Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #207 Napisano 1 Września 2013 (edytowane) można jakoś to zrobić bez tego specjalnego programu, żeby błędu nie wywalało? Niestety, delikatna ingerencja w soft jest niezbędna... Edytowane 1 Września 2013 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisniak Zgłoś #208 Napisano 1 Września 2013 Witam ... jak w temacie zaslepilem egr bo poczytalem na ten temat tu na forum. Chcialbym sie dowiedziec czy sa tego jakies konsekwencje ??? Z tego co wiem to ino pod wzgledem ekologicznym bylo wstawiane ... bledu zadnego nie ma auto sie zbiera o niebo lepiej ...uslyszalem ze 1000km i po zaworach i wiele innych zeczy co wedlug mnie nie ma zwiazku ze soba ... czy komus po zaslepieniu sie cos dzialo ??? Passat b5 1.9tdi 110km 98r chyba AVF? dzieki z gory za odp i pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leonisko Zgłoś #209 Napisano 1 Września 2013 uslyszalem ze 1000km i po zaworach i wiele innych zeczy co wedlug mnie nie ma zwiazku ze soba ... Ciekawa teoria :hmm Przejechałem już ponad 150.000 z zaślepionym EGR'em i jakoś żadnych problemów nie miałem. Nie wiem ile też poprzednik tak jeździł, bo już z zaślepionym EGR'em kupiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #210 Napisano 1 Września 2013 uslyszalem ze 1000km i po zaworach i wiele innych zeczy co wedlug mnie nie ma zwiazku ze soba ... czy komus po zaslepieniu sie cos dzialo ??? Egr przyczynia się do obniżenia temperatury w komorze spalania, więc teoretycznie ma to związek, ale nie przejmowałbym się tym zbytnio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisniak Zgłoś #211 Napisano 1 Września 2013 aha dzieki wielkie ... czyli jezdzic i niczym sie nie przejmowac nie powinno byc tragedi:nono Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #212 Napisano 1 Września 2013 Niestety, delikatna ingerencja w soft jest niezbędna... Czyli co masz na mysli z tą ingerencją? Wgrać u dobrego tunera wirusa tak? Vagiem tego nie zmieni? Bo jesli udaloby mi się pozmieniać wartości, bląd byłby dopiero na vagu a nie na desce to bym wrócił do tego I tak musze się pozbyć kata:) Czasu brak.... Ale muszę to ogarnąć wkońcu na dniach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #213 Napisano 1 Września 2013 Wirus trochę kosztuje, ale jak chcesz to czemu nie Vagiem tego nie zmienisz, natomiast po modyfikacji mapy egr błędu nie ma ani na desce ani w pamięci sterownika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #214 Napisano 2 Września 2013 ahaaa, to czyli jak doprowadzić do tego? Wirusa będę zakładał w uk, to co mam oczekiwać od niego, żeby się z wami skontaktować i ocenicie czy wirus warty pieniędzy. Podejrzewam, że gdzieś w przedziale tygodnia może dwóch powinienem go mieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LS_ARRoW Zgłoś #215 Napisano 4 Września 2013 ahaaa, to czyli jak doprowadzić do tego?Wirusa będę zakładał w uk, to co mam oczekiwać od niego, żeby się z wami skontaktować i ocenicie czy wirus warty pieniędzy. Podejrzewam, że gdzieś w przedziale tygodnia może dwóch powinienem go mieć. Kup kabel tak jak ja niedawno to samo miałem i sam sobie panie zrobisz, dodam że nie trzeba do tego kończyć studiów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacusnik Zgłoś #216 Napisano 5 Października 2013 Witam Panowie, Zabieram się do zaślepienia EGRa w B5FL 2003. Jak ostatnio zaślepiłem wężyk podciśnieniowy to wyświetliło mi sie abgas werkstat. Czy jeśli zaślepię EGR blaszką to będzie podobny błąd? Poza tym jakie uszczelki muszę kupić? Będę zaślepiał i czyścił kolektor dolotowy oraz EGR. Zakupuje dwie blaszki z kwasówki jedna 4mm i druga 1.5mm będę je wkładał pomiędzy blok - blaszka 4mm - rurka - blaszka 1.5mm - EGR. Moje pytanie to czy wkładać pomiędzy blaszkę rurkę i blok uszczelki? czyli blok - uszczelka 038 131 547A - blaszka 4mm - uszczelka 038 131 547A -rurka - uszczelka 069 131 547D - blaszka 1.5mm - uszczelka 069 131 547D - EGR. I dodatkowo czy przy ściągnięciu która zastosować nową uszczelkę? Będę wypalał kolektor benzyną albo nitro w sprayu i sprężone powietrze. Czy moje rozumowanie podchodząc do tego zabiegu jest odpowiednie? Pozdrawiam Jacek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach