Qwarz Zgłoś #21 Napisano 5 Maja 2010 Nie wykasujesz inspekcji w Vento/Golf III zxa pomocą interfejsu ,ponieważ licznik nie jest połączony do układu diagnostyki jak silnik, poduszki itd .Do kasowania pozostają jedynie przyciski w desce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krembul Zgłoś #22 Napisano 5 Maja 2010 :-) To dużo wyjaśnia. :-) A możesz podać kombinację (proces) kasowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qwarz Zgłoś #23 Napisano 5 Maja 2010 Moze użyć progamu Inspektor, gdzie opisany jest sposób kasowania inspekcji w Golf III/Vento http://www.dte.com.pl/download/inspektor.exe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sting123 Zgłoś #24 Napisano 5 Maja 2010 http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=STING123 Tu masz instrukcje kasowania inspekcji w samochodach za pomoca przyciskow od ustawiania malego przebiegu i od zegarka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #25 Napisano 5 Maja 2010 (edytowane) Tu masz instrukcje kasowania inspekcji w samochodach za pomoca przyciskow od ustawiania malego przebiegu i od zegarka. Tutaj tez Link wygasł. Edytowane 8 Marca 2011 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
newchief Zgłoś #26 Napisano 20 Lipca 2010 Jako że nie mogę pisać nowych postów to pisze tutaj co sądzicie o tym? Chciałbym zmienic stan licznika w moim passacie i miec takie urządzonko "serwisowe". Śmigam Passatem B5 FL 2002/2003. Sam nacodzien serwisuje telefony komórkowe i stad chec czy moze zboczenie serwisowe ze jak mozna cos podłączyć pod kompa to trzeba wyprobowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graje Zgłoś #27 Napisano 20 Lipca 2010 Witam sądzę tak: Jeżeli chcesz zmieniać stan licznika to kup Vag Commandera. Na takim kablu zadziała Polski Vag, ale co ważniejsze nie zadziała Vag-com (bez względu na wersję programu, czy sterowników). Do diagnostyki, robienia logów itp., kup zwykły kabel z aledrogo, gdzie sprzedający podaje wersje vag-com, z jakim działa. Tu jest sporo co i jak : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3825 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janekk81 Zgłoś #28 Napisano 22 Lipca 2010 Do kolegi Mielniq. Wylut pamięci i programator ewentualnie spróbuj MAGIC DASH CAN od smoka ale to wydatek 1200 PLN tak więc wątpię w inwestycję jednorazową. Ewentualnie Vag Tacho ver. 2,2 lub 3,0 z firmy Viaken on też daje radę. Nie polecam zabawy chińskimi kabelkami ! Jeżeli nie dajesz rady to znajdź jakąś firmę w necie która się tym zajmuje i profesjonalnie Ci to zrobi i co najważniejsze da gwarancję ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roziok Zgłoś #29 Napisano 8 Marca 2011 Kolego MIELNIQ mi tez sie nie udalo zmienic licznika w 2 paskach b5 ,jeden z 98r na gazie połaczylem sie i zmienilem ale po odlączeniu akumulatora stary przebieg wracał ,w 2 pasku B5 2000r diesel 115km połaczylem sie ale nie mogl sie połaczyc z licznikiem ,wybieralem wszystkie opcje licznikow w commanderze ale nici ,a w golfie IV 2000r nie bylo zadnego problemu.Wiec jak ktos moze cos jeszcze podpowiedziec to prosze ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #30 Napisano 12 Kwietnia 2011 (edytowane) czy próbował ktoś połączyć się z zegarami BOO V20 z 2000r przy pomocy tej zworki pinów 4 i 5 ?? czy nic się nie ma prawa stać jak zrobię takową zworkę w obd2 ?? Pozdrawiam Edytowane 12 Kwietnia 2011 przez 1ufo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kuba_567 Zgłoś #31 Napisano 2 Maja 2011 kolego roziok w pasku na liczniku vdo po zrobieniu szafy trzeba przejechać 60 km po czym stan licznika zostanie za pamiętany. Jeśli tego nie zrobisz każda szafa do 2000 r cofnie się do oryginalnego stanu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beru3 Zgłoś #32 Napisano 30 Czerwca 2011 A to dlatego że w golf3\vento licznik nie jest podpięty pod linie K i nie połączysz się z nim. Pozostaje Ci jedynie ręczne kasowanie inspekcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zweber Zgłoś #33 Napisano 8 Lutego 2013 Proszę o pomoc w konfiguracji VAG K + CAN COMMANDER 1.4 FULL. Interfejs podłączony do Passata B6 z 2005 r 2,0 tdi 140 KM z silnikiem BKP Udało mi wykasować wszystkie błędy z silnika. Problem pojawił się po odłączeniu interfejsu. Zwariowały liczniki w aucie: zamiast przebiegu pokazuje dziwne symbole zamiast cyfr, tam gdzie kiedyś był zegar z datą, teraz pokazuję czas od odpalenia silnika, licznik kilometrów dziennych też nie działa itp. generalnie problem z licznikami. Nie potrafię tego sam naprawić. HELP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #34 Napisano 8 Lutego 2013 Udało mi wykasować wszystkie błędy z silnika. To nie program do diagnostyki, a liczników. Być może wystarczy przyjrzeć się tylko kodowaniu szafy, ale nie commanderem, a VCDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #35 Napisano 8 Lutego 2013 tak sie konczy niestety zabawa chinskimi kabelkami. a brak wiedzy tylko poteguje zniszczenia... cos sie wykrzaczylo i tak na forum to raczej trudno bedzie znalezc kogos kto to wytlumaczy i posklada. trzeba zobacyzc co sie dokladnie posypalo, kodowanie zegarow itd. trzeba specjalisty zeby to teraz poskladac. zycze powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pauliosss Zgłoś #36 Napisano 22 Maja 2013 Mam pytanie do was, czy kabel OBD 2 zwykły za 20 dychy, którym podłączam samochód do diagnostyki vagiem czy vag-com to ten sam którego używa się do vag commander? Bo na rysunku wygląda podobnie, ale może się pewnie różnić w środku czymś. Czekam na odpowiedź, czy można tym zwykłym kablem robić diagnostykę vag jak i również commanderem. Czy potrzeba zakupić zestaw z aukcji? VAG K commander. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #37 Napisano 22 Maja 2013 Trzeba zakupić zestaw vag k commander,bo to są dwa różne kable. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pauliosss Zgłoś #38 Napisano 23 Maja 2013 Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdevil Zgłoś #39 Napisano 3 Czerwca 2013 potrzebuje kabelka dla znajomego do korekty licznika, poprawienie zaniżonego rok 2011. vw sharan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #40 Napisano 3 Czerwca 2013 to raczej nie radze sie podlaczac klonami pod to auto. podejzewam ze tylko oryginalny abritus da rade ale to koszt zedu 30tys pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach