Benek52 Zgłoś #1 Napisano 21 Kwietnia 2010 Witam Mam taki problem w trakcie nagrzewania się silnika twardnieją węże z układu chłodzenia i nie ma żadnego wycieku jednak rano jak wyjeżdżam z garażu pokazuje się plama po płynie chłodniczym i widać ubytek w zbiorniczku wyrównawczym. Nie wiem co może być przyczyną takiego zjawiska jak węże są ciepłe i twarde to nie ma wycieku a jak ostygnie to jest wyciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubasss Zgłoś #2 Napisano 21 Kwietnia 2010 Znajomy w B3 wymienił przełącznik przy silniku zimnego/ciepłego powietrza, tj. zimne czyli przepływ zamknięty i ciekło a jak było na ciepłym już nie. Może to jest to nie daje głowy, ale można zajrzeć i sprawdzić czy przełącznik jest suchy czy mokry. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #3 Napisano 21 Kwietnia 2010 z ktorej strony masz wyciek?? moze pompa wody puszcza, na ciepłym silniku masz wieksze cisnienie dlatego węże trzymaja płyn musisz obejrzec cały układ gdzies ucieka, ja obstawiam pompe wody;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #4 Napisano 21 Kwietnia 2010 Znajomy w B3 wymienił przełącznik przy silniku zimnego/ciepłego powietrza, tj. zimne czyli przepływ zamknięty i ciekło a jak było na ciepłym już nie. Może to jest to nie daje głowy, ale można zajrzeć i sprawdzić czy przełącznik jest suchy czy mokry. Ani w B3 ani w B4 nie ma takiego przełącznika. A co do wycieku to trzeba po prostu zaobserwować, bo miejsc wycieku może być bardzo wiele. Na początek proponuję posprawdzać opaski na wszystkich wężach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #5 Napisano 21 Kwietnia 2010 wogole to plyn chlodniczy w przypadku wysokiej temp plynu nie bedzie uciekal jedynie przy niskiej wiec jak zimny silnik wtedy szukaj wycieków na cieplym sie wszystko uszczelni bo plyn zwieksza swoja objetosc (czasteczki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hizo Zgłoś #6 Napisano 21 Kwietnia 2010 W moim B4 AFN Z przewodów Intercolera Olej czasem kapnie na gumowe węże "wodne". Od góry węże wyglądają ok ale od spodu są zkorodowane i lepkie jak smoła (bo gume olej rozpuszcza). Co 1-2 tyś musze płynu dolać. sprawdź to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misieek86 Zgłoś #7 Napisano 23 Kwietnia 2010 u mnie był taki przypadek ze sie pofalowała obudowa termostatu bo jest na 2 śruby i przy śrubach dociskało ok a w miejscach gdzie nie było śrub sie odkształciło i trochę płynu mi ubywało.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach