radzik24 Zgłoś #1 Napisano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam posiadam passata 2.0 TDI z 2006 roku ze skrzynią dsg. Ostatnio miałem problem z wyciekiem płynu chłodzącego który dochodzi dwoma przewodami do ustrojstwa zamontowanego na skrzyni DSG z jednego lekko ciekł płyn zdjąłem przewód uciekło trochę płynu założyłem przewód poprawnie i dziwo nie dolewałem płynu do zbiorniczka wyrównawczego ponieważ jest stan a wcześniej przed naprawą musiałem dolewać zrobiłem juz parę ładnych km i dalej jest stan. Teraz pytanie ten płyn który mi uciekł po odłączeni przewodu a dolewać nie musiałem do zbiorniczka to nic nie stanie sie ze skrzynią albo może trzeba to jakoś odpowietrzać?? Proszę o wyrozumiałość z gory dzieki POZDRAWIAM Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez radzik24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #2 Napisano 19 Kwietnia 2010 usuń z tematu POMOCY!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #3 Napisano 19 Kwietnia 2010 Teraz pytanie ten płyn który mi uciekł po odłączeni przewodu a dolewać nie musiałem do zbiorniczka to nic nie stanie sie ze skrzynią albo może trzeba to jakoś odpowietrzać?? Witam wydaje mi sie ze nie musisz odpowietrzac bo : 1. Wymienialem przy swoim chlodnice , wczesniej pytalem na forum czy jest jakas specjalna procedura odpowietrzania ukladu i odpowiedzi byly ze normalnie zalewasz , jezdzisz ,uzupelniasz jak bedzie zamalo i to wszystko . Wiec tak zrobilem i jest OK , po wymianie plynu , jezdzie i ostygnieciu silnika dolewalem kapke dwa razy i to tyle . 2.Jak w ASO bylem wymienic rure intercoolera to bylem przy tym i widzialem jak to robil mechanik. Wymienil bym ta rure sam ale wlasnie nie mialem wiedzy na temat ukladu chlodzenia , a te przewody o ktorych piszesz mi w tym przeszkodzily. Wiedzialem ze to przewody ukladu chlodzenia tylko nie wiedzialem wlasnie co bedzie jak je odepne z tych opasek i wyleci plyn . Przed wymiana chlodnicy popytalem i wymienilem sam .A w ASO gosc na przewody wsadzil takie skrecane zaciski zakrecil i malo wylecialo z przewodow raczej wiecej z tej chlodniczki . Przed tym jak sie umawialem na termin to mowili ze caly plyn trzeba bedzie zlac , ale tak mysleli doradcy serwisowi. Nastepnie po wymianie rury nasadzil przewody ,opaski na chlodniczke ,a plynu dolal do zbiorniczka troche wiecej niz max i powiedzial ze wciagnie nadmiar do ukladu bo odpowietrzanie jest standardowe i samoczynne . Pytalem i tak odpowiedzial , raczej to prawda jak pujdzie pelny obieg przez termostat to wypchniete zostanie powietrze . Pojezdzij za oknem jest cieplo auto sie rozpali i samo sie odpowietrzy , tak mysle ze swojego doswiadczenia . Przy odpieciu tych przewodow i podpieciu w ASO nie jestem pewien ale umnie chyba tez stan w zbiorniczku nie ulegl zmianie . Obserwacja zbiorniczka wskazana , moze zobacz reka czy po jezdzie te przewody sa cieple i co po scisnieciu wyczujesz . Pustke czy cisnienie i plyn ? Pzd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach