Skocz do zawartości
radzik24

Płyn chłodzący wyciek ze sjkrzyni DSG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam passata 2.0 TDI z 2006 roku ze skrzynią dsg. Ostatnio miałem problem z wyciekiem płynu chłodzącego który dochodzi dwoma przewodami do ustrojstwa zamontowanego na skrzyni DSG z jednego lekko ciekł płyn zdjąłem przewód uciekło trochę płynu założyłem przewód poprawnie i dziwo nie dolewałem płynu do zbiorniczka wyrównawczego ponieważ jest stan a wcześniej przed naprawą musiałem dolewać zrobiłem juz parę ładnych km i dalej jest stan. Teraz pytanie ten płyn który mi uciekł po odłączeni przewodu a dolewać nie musiałem do zbiorniczka to nic nie stanie sie ze skrzynią albo może trzeba to jakoś odpowietrzać??

Proszę o wyrozumiałość z gory dzieki POZDRAWIAM

Edytowane przez radzik24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

usuń z tematu -> POMOCY!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Teraz pytanie ten płyn który mi uciekł po odłączeni przewodu a dolewać nie musiałem do zbiorniczka to nic nie stanie sie ze skrzynią albo może trzeba to jakoś odpowietrzać??

 

Witam

wydaje mi sie ze nie musisz odpowietrzac bo :

1. Wymienialem przy swoim chlodnice , wczesniej pytalem na forum czy jest jakas specjalna procedura odpowietrzania ukladu i odpowiedzi byly ze normalnie zalewasz , jezdzisz ,uzupelniasz jak bedzie zamalo i to wszystko . Wiec tak zrobilem i jest OK , po wymianie plynu , jezdzie i ostygnieciu silnika dolewalem kapke dwa razy i to tyle .

2.Jak w ASO bylem wymienic rure intercoolera to bylem przy tym i widzialem jak to robil mechanik. Wymienil bym ta rure sam ale wlasnie nie mialem wiedzy na temat ukladu chlodzenia , a te przewody o ktorych piszesz mi w tym przeszkodzily. Wiedzialem ze to przewody ukladu chlodzenia tylko nie wiedzialem wlasnie co bedzie jak je odepne z tych opasek i wyleci plyn . Przed wymiana chlodnicy popytalem i wymienilem sam .A w ASO gosc na przewody wsadzil takie skrecane zaciski zakrecil i malo wylecialo z przewodow raczej wiecej z tej chlodniczki . Przed tym jak sie umawialem na termin to mowili ze caly plyn trzeba bedzie zlac , ale tak mysleli doradcy serwisowi. Nastepnie po wymianie rury nasadzil przewody ,opaski na chlodniczke ,a plynu dolal do zbiorniczka troche wiecej niz max i powiedzial ze wciagnie nadmiar do ukladu bo odpowietrzanie jest standardowe i samoczynne . Pytalem i tak odpowiedzial , raczej to prawda jak pujdzie pelny obieg przez termostat to wypchniete zostanie powietrze . Pojezdzij za oknem jest cieplo auto sie rozpali i samo sie odpowietrzy , tak mysle ze swojego doswiadczenia . Przy odpieciu tych przewodow i podpieciu w ASO nie jestem pewien ale umnie chyba tez stan w zbiorniczku nie ulegl zmianie . Obserwacja zbiorniczka wskazana , moze zobacz reka czy po jezdzie te przewody sa cieple i co po scisnieciu wyczujesz . Pustke czy cisnienie i plyn ?

Pzd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności