Krawcol82 Zgłoś #441 Napisano 4 Maja 2015 zle napisalem... mialo byc 1700 nie 1200. np z 2 na 3 przy normalnym dodaniu gazu... zmieni przy 1700. to potem juz wiadomo ze 3ka nisko zaczyna... Czyli wszystko działa prawidłowo Tak, jak fabryka zrobiła. Przy delikatnej jeździe DSG przerzuca biegi nawet w okolicy 1500obr/min-tak miałem u siebie. I skrzynia chodziła idealnie nawet przy przebiegu 325tkm-wtedy sprzedałem auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #442 Napisano 5 Maja 2015 Ja zgadzam się z tymi, co piszą że skrzynia mogłaby zmieniać biegi trochę później. Czekam na opinie związane z przeprogramowaniem skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #443 Napisano 5 Maja 2015 (edytowane) Jutro bede w Katowicach i poprosze Aligatora zeby mnie gdzies wcisnal i dam znac jak efekty. Katowice i remap dsg na ten czwartek przesuniety - 14 maja. Dam znac Edytowane 11 Maja 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #444 Napisano 19 Maja 2015 Katowice i remap dsg na ten czwartek przesuniety - 14 maja. Dam znac i jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #445 Napisano 19 Maja 2015 Z braku czasu w koncu nie pojechalem ale chcialbym najpierw wymienic dwumase... bo czuje ze tu problem tkwi... a bede spokojniejszy mając nową... bo juz ponad 200 na budziku. ostatecznie jade w przyszlym tygodniu do Aligatora, i na pewno dam Wam znac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #446 Napisano 19 Maja 2015 ostatecznie jade w przyszlym tygodniu do AligatoraW jaki dzień? Bo ja będę u niego siedział w środę od rana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #447 Napisano 19 Maja 2015 (edytowane) Marek, Jestem u Aligatora. Ustawil mi obroty tak jak chcialem. Jestem bardzo zadowolony. Te dzwieki przy wolnym rozpedzaniu mowi Wojtek ze to turbina. Ale ze nic jej nie jest. Teraz gdy juz z 2 na 3 i z 3 na 4 nie ma prawa mi zmienic ponizej 2 tys, wszystko jest idealnie. Polecam wszystkim dynosoft Katowice. Edytowane 22 Maja 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slesh Zgłoś #448 Napisano 2 Lipca 2015 Mam takie pytanie wiem że gałka do DSG musi mieć przyycisk więc nie spotkałem się z nietypowymi gałkami do DSG, a czy ktoś próbował jakich kolwiek modyfikacji nietypowych gałek pod DSG np taką http://www.ceneo.pl/12790786 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #449 Napisano 4 Lipca 2015 Jeśli ogarniesz zwalnianie blokady to możesz zamontować każdą Marek. Tylko jak to będzie wyglądało w aucie rodzinnym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slesh Zgłoś #450 Napisano 25 Lipca 2015 hahaha ja uwielbiam takie smaczki pozatym to ma mnie się podobać a nie innym:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #451 Napisano 1 Sierpnia 2015 Próbował ktoś z was przeprogramować ręczne przełączanie biegów w dsg? Chodzi mi o odwrócenie redukcji i zmian w górę, tak aby redukować do przodu a biegi w górę wbijać do tyłu.... Fabryczne ustawienia to w sumie jedyny minus tej skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glowix Zgłoś #452 Napisano 1 Sierpnia 2015 Próbował ktoś z was przeprogramować ręczne przełączanie biegów w dsg? Chodzi mi o odwrócenie redukcji i zmian w górę, tak aby redukować do przodu a biegi w górę wbijać do tyłu....Fabryczne ustawienia to w sumie jedyny minus tej skrzyni. To dobre... Podlaczam sie do pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #453 Napisano 1 Sierpnia 2015 BMW z fałweja nie zrobicie... :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #454 Napisano 1 Sierpnia 2015 Próbował ktoś z was przeprogramować ręczne przełączanie biegów w dsg? Chodzi mi o odwrócenie redukcji i zmian w górę, tak aby redukować do przodu a biegi w górę wbijać do tyłu....Fabryczne ustawienia to w sumie jedyny minus tej skrzyni. To już chyba kombinowanie na siłę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glowix Zgłoś #455 Napisano 1 Sierpnia 2015 To zalezy. Ja generalnie automatow nie lubie i przerzucam jak tylko moge na M. Tyle, ze w VW to jest dla mnie nie ogarnialne... Rownie dobrze manetki przy kierownicy mogli zamienic dajac minus po prawej :-) Jak ktos to ogarnie to biore w ciemno, moze mozna to rozebrac i styki/przewody zamienic :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #456 Napisano 2 Sierpnia 2015 Rownie dobrze manetki przy kierownicy mogli zamienic dajac minus po prawej :-) A w manualu jedynkę w prawo i w dół... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #457 Napisano 4 Sierpnia 2015 Naprawde nikt nie mial tak jak ja ??? Ze na zimnym i czasami na cieplym przy normalnej jezdzie cos parsknie - huknie gdy z 2 wrzuca 3 bieg i z 3 na 4. Szlag mnie trafia... Tuner mowi ze to turbina. Ale to bardzo droga zabawa a pewnosci nie mam.... A ewidentnie gdy szyby w dol to slysze to na dole gdzies po lewej... A tam przeciez jest skrzynia. Dwumasa wymieniona. A moze tak grucha sie zachowywac ? I parskać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #458 Napisano 5 Sierpnia 2015 A moze tak grucha sie zachowywac ? I parskać ?Zasadniczo przypisywanie przedmiotom cech ludzkich nie jest wskazane w takich przypadkach .Grucha przy dużych obrotach przestaje mieć wpływ na pracę silnika, bo też i geometria nie ma nic do roboty. Masz obudowany silnik z każdej strony i to że słyszysz hałas po lewej o niczym nie przesądza. Jak siądziesz w po prawej to pewnie usłyszysz po prawej. Poobserwuj czy przy takich parsknieciach spadają obroty silnika. Czy robiłeś już kiedyś nastawy początkowe skrzyni biegów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #459 Napisano 5 Sierpnia 2015 Ten reset robilem kiedys - pedal gazu co przytrzymywalem na zaplonie 10 sek, to mi z 1 na 2 ustawilo elegancko bo jak kupilem auto to lipa zmienial w tym zakresie. No ale te strzaly wlasnie sa przy niskich obrotach, do pracy jade to przeciez nie wciskam mocno gaz tylko normalnie jade. Wtedy cos huknie, a jak agresywniej jade od razu cisza. Ale zadnych spadkow, wszystko elegancko pracuje, obroty ok / nie szarpie. Aligatora jak zapytalem czy ma pewnosc ze to grucha mowi ze w wiekszosci przypadkow to grucha takie dzwieki wydaje ale ze moze tez wina byc w zmiennej geom turbo. Kurde tak mnie to wkurza ze bym wymienil turbo - ale gdzie.... W aso z programu austautch niecale 5 tys kupa kasy... A szlag wie czy nie bedzie tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #460 Napisano 15 Sierpnia 2015 Panowie mam do was takie pytanie związane z dsg. ponieważ jest to moje pierwsze dsg i nawet nie miałem i nie mam przyjemności jeździć innym autem z dsg -tak aby porownanać zapytam was czy to normalny obiaw czy coś u mnie zaczyna się dzić. na wstępie powiem że oliwe wymieniłem ok 8tyś temu. od jakiegoś czasu zauważylem ze gdy jade z górki i odpuszcze noge z gazu , nie chamujac tez, jadąc tak powiedzmy w granicy 100 auto po chwili redukuje mi do 5 a po kolejnej chwili do 4 , tak jakby chciał sam chamowac silnikiem, gdy tylko dotkne nogą gaz, odrazu wskakuje mi 5 i po sekundzie 6. ogólnie nie odczuwam żadnych problemów ze skrzynią tylko te redukcje podczas zjazdu ze wzniesień. czy to jest normalne??czy coś zaczyna sie w mechatronice pitolić. żadnych innych obiawów nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach