Skocz do zawartości
Gość piki

DSG - skrzynia marzenie!

Rekomendowane odpowiedzi

zle napisalem... mialo byc 1700 nie 1200. np z 2 na 3 przy normalnym dodaniu gazu... zmieni przy 1700. to potem juz wiadomo ze 3ka nisko zaczyna...

Czyli wszystko działa prawidłowo :) Tak, jak fabryka zrobiła. Przy delikatnej jeździe DSG przerzuca biegi nawet w okolicy 1500obr/min-tak miałem u siebie. I skrzynia chodziła idealnie nawet przy przebiegu 325tkm-wtedy sprzedałem auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zgadzam się z tymi, co piszą że skrzynia mogłaby zmieniać biegi trochę później. Czekam na opinie związane z przeprogramowaniem skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro bede w Katowicach i poprosze Aligatora zeby mnie gdzies wcisnal i dam znac jak efekty.

 

Katowice i remap dsg na ten czwartek przesuniety - 14 maja.

 

Dam znac :)

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Katowice i remap dsg na ten czwartek przesuniety - 14 maja.

 

Dam znac :)

 

i jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z braku czasu w koncu nie pojechalem :/ ale chcialbym najpierw wymienic dwumase... bo czuje ze tu problem tkwi... a bede spokojniejszy mając nową... bo juz ponad 200 na budziku.

ostatecznie jade w przyszlym tygodniu do Aligatora, i na pewno dam Wam znac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ostatecznie jade w przyszlym tygodniu do Aligatora
W jaki dzień? Bo ja będę u niego siedział w środę od rana :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek,

Jestem u Aligatora. Ustawil mi obroty tak jak chcialem. Jestem bardzo zadowolony.

Te dzwieki przy wolnym rozpedzaniu mowi Wojtek ze to turbina. Ale ze nic jej nie jest.

Teraz gdy juz z 2 na 3 i z 3 na 4 nie ma prawa mi zmienic ponizej 2 tys, wszystko jest idealnie.

Polecam wszystkim dynosoft Katowice.

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie wiem że gałka do DSG musi mieć przyycisk więc nie spotkałem się z nietypowymi gałkami do DSG, a czy ktoś próbował jakich kolwiek modyfikacji nietypowych gałek pod DSG np taką http://www.ceneo.pl/12790786

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ogarniesz zwalnianie blokady to możesz zamontować każdą Marek. Tylko jak to będzie wyglądało w aucie rodzinnym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahaha ja uwielbiam takie smaczki pozatym to ma mnie się podobać a nie innym:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbował ktoś z was przeprogramować ręczne przełączanie biegów w dsg? Chodzi mi o odwrócenie redukcji i zmian w górę, tak aby redukować do przodu a biegi w górę wbijać do tyłu....

Fabryczne ustawienia to w sumie jedyny minus tej skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Próbował ktoś z was przeprogramować ręczne przełączanie biegów w dsg? Chodzi mi o odwrócenie redukcji i zmian w górę, tak aby redukować do przodu a biegi w górę wbijać do tyłu....

Fabryczne ustawienia to w sumie jedyny minus tej skrzyni.

 

To dobre... Podlaczam sie do pytania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMW z fałweja nie zrobicie... :bezzebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Próbował ktoś z was przeprogramować ręczne przełączanie biegów w dsg? Chodzi mi o odwrócenie redukcji i zmian w górę, tak aby redukować do przodu a biegi w górę wbijać do tyłu....

Fabryczne ustawienia to w sumie jedyny minus tej skrzyni.

To już chyba kombinowanie na siłę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zalezy. Ja generalnie automatow nie lubie i przerzucam jak tylko moge na M.

Tyle, ze w VW to jest dla mnie nie ogarnialne... Rownie dobrze manetki przy kierownicy mogli zamienic dajac minus po prawej :-)

 

Jak ktos to ogarnie to biore w ciemno, moze mozna to rozebrac i styki/przewody zamienic :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rownie dobrze manetki przy kierownicy mogli zamienic dajac minus po prawej :-)

A w manualu jedynkę w prawo i w dół...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawde nikt nie mial tak jak ja ??? Ze na zimnym i czasami na cieplym przy normalnej jezdzie cos parsknie - huknie gdy z 2 wrzuca 3 bieg i z 3 na 4. Szlag mnie trafia... Tuner mowi ze to turbina. Ale to bardzo droga zabawa a pewnosci nie mam....

A ewidentnie gdy szyby w dol to slysze to na dole gdzies po lewej... A tam przeciez jest skrzynia.

Dwumasa wymieniona.

A moze tak grucha sie zachowywac ? I parskać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A moze tak grucha sie zachowywac ? I parskać ?
Zasadniczo przypisywanie przedmiotom cech ludzkich nie jest wskazane w takich przypadkach :).

Grucha przy dużych obrotach przestaje mieć wpływ na pracę silnika, bo też i geometria nie ma nic do roboty. Masz obudowany silnik z każdej strony i to że słyszysz hałas po lewej o niczym nie przesądza. Jak siądziesz w po prawej to pewnie usłyszysz po prawej.

 

Poobserwuj czy przy takich parsknieciach spadają obroty silnika. Czy robiłeś już kiedyś nastawy początkowe skrzyni biegów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten reset robilem kiedys - pedal gazu co przytrzymywalem na zaplonie 10 sek, to mi z 1 na 2 ustawilo elegancko bo jak kupilem auto to lipa zmienial w tym zakresie.

No ale te strzaly wlasnie sa przy niskich obrotach, do pracy jade to przeciez nie wciskam mocno gaz tylko normalnie jade. Wtedy cos huknie, a jak agresywniej jade od razu cisza. Ale zadnych spadkow, wszystko elegancko pracuje, obroty ok / nie szarpie.

Aligatora jak zapytalem czy ma pewnosc ze to grucha mowi ze w wiekszosci przypadkow to grucha takie dzwieki wydaje ale ze moze tez wina byc w zmiennej geom turbo.

Kurde tak mnie to wkurza ze bym wymienil turbo - ale gdzie.... W aso z programu austautch niecale 5 tys :/ kupa kasy... A szlag wie czy nie bedzie tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam do was takie pytanie związane z dsg. ponieważ jest to moje pierwsze dsg i nawet nie miałem i nie mam przyjemności jeździć innym autem z dsg -tak aby porownanać zapytam was czy to normalny obiaw czy coś u mnie zaczyna się dzić. na wstępie powiem że oliwe wymieniłem ok 8tyś temu. od jakiegoś czasu zauważylem ze gdy jade z górki i odpuszcze noge z gazu , nie chamujac tez, jadąc tak powiedzmy w granicy 100 auto po chwili redukuje mi do 5 a po kolejnej chwili do 4 , tak jakby chciał sam chamowac silnikiem, gdy tylko dotkne nogą gaz, odrazu wskakuje mi 5 i po sekundzie 6. ogólnie nie odczuwam żadnych problemów ze skrzynią tylko te redukcje podczas zjazdu ze wzniesień. czy to jest normalne??czy coś zaczyna sie w mechatronice pitolić. żadnych innych obiawów nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności