Skocz do zawartości
Gość oni

Ocynk w B-4

Rekomendowane odpowiedzi

Gość oni

Czesc,chcialem sie spytac o ocynk w passat B-4,czy wystepowal i jesli tak ,to 8) jakie elementy byly ocynkowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 100% częściowy ocynk, ale nie jestem w stanie powiedzieć jakie elementy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak bezwypadkowy to wieczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawda, ja przytargałem z Holandii 11 latka - golutki był - zero konserwacji - po co przeciez tam solą nie trzepią...a blacha jak z fabryki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Solą nie, ale środkami chemicznymi tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest śnieg w Holandii w dużych ilościach ?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób na wiosnę konserwację podwozia itp., załóż na wiosnę nadkola i zapomnij o sprawie.

Przed konserwcją oczyśćdokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Solą nie, ale środkami chemicznymi tak.

 

Średnia temp. stycznia 1-3 stopniana plusie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin_

na jednej ze stronek o Pasku B4 doczytalem ze byl czesciowy ocynk, tzn maska drzwi klapa i niewiem czy cos jeszcze przetrzep w google.pl polskie stronki dot. Paska to znajdziesz :)

ps ja autko mam z włoch teraz u nas -15 a tam +15 :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ps ja autko mam z włoch teraz u nas -15 a tam +15

 

termostat zmień na na sze warunki klimatyczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
klapa

oj klapa chyba nie jest ;) mnie przy szybie tylniej juz taki maluczki rudy wychodzi :) ten sam problem mialem w poprzednim pasku. Zreszta w golfach III tez jest ten problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin_
ps ja autko mam z włoch teraz u nas -15 a tam +15

 

termostat zmień na na sze warunki klimatyczne

 

a Termostat to czesc jakas klimatyczna? w katalogu Verneta czy Gatesa termostat jest do danego auta a nie kraju? chyba ze ktos zainstalowal jakis inny u mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pawel1309
klapa

oj klapa chyba nie jest ;) mnie przy szybie tylniej juz taki maluczki rudy wychodzi :) ten sam problem mialem w poprzednim pasku. Zreszta w golfach III tez jest ten problem

 

klapa rzecziwiście chyba nie jest... miałem ten sam problem w B3. Aktualnie mam B4 i problem jest z przednim błotnikiem - nad kołem. Z tego co widzę po ogłoszeniach i zdjęciach w internecie to jest to przypadłość B4... Może ktoś z was też ma z tym problem?? Kiedyś wymieniałem zbiorniczek od płynu do spryskiwaczy. Wyjmuje sie go nadkolem, więc trzeba było je odkręcić i przy okazji przygladnąłem się Rudemu (czyt. rdzy). Okazało się, że do błotnika jest przyklejona gabka, która ma najprowdopodobniej tłumić drgania. Jednak ma tez swoja druga funkcję - niezamierzoną - zbieranie wody... wystarczy, że w błotnik uderzy jakiś większy kamyk i ognisko rdzy gotowe... a potem... problem z usunieciem :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robtok

Patrząc na passaty to wydaje mi się że nie były robione w ocynku bo drzwi, błotniki, progi tylna klapa , nadkola koroduje więc ocynk jest prawdopodobnie w nowszych wersjach. Sam mam passata B4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grucha

Ja też słyszłem,że ocynkowane(na 100%) podobno są drzwi maska i klapa.A jezeli komuś wychodzi na nich rudy to najprawdopodobniej samochód był bity. Bardzo dużo B4 w naszym karaju jest po jakichś przejściach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no niestety problem z błotnikami mam również a autko jest na 200% bezwypadkowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję to w B4 nie było ocynku. Ocynk występuje dopiero w B5. Sam mam B4 i w kilku miejscach już widać ogniska rdzy. A moja b4 to pierwszy wypust 10.1993r. No chyba że w późniejszych wypustach dali częściowy, ale u mnie na 100% nie ma ocynku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B4 były tylko częściowo ocynkowane. W zależności do jakiego kraju szedł blacha była cynkowana częściowo lub wcale. Najlepiej podobno zabezpieczone były auta na rynek niemiecki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciemny róż = ocynk dwustronny

Jasny = jednostronny

22231998.gif

oc2.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę to bez sensu - no drzwi to jeszcze, ale maska?

Po kiego grzyba ją cynkowali?

Progi, błotniki i inne elementy narażone na korozję w największym stopniu, ale maska?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności