Gość oni Zgłoś #1 Napisano 18 Stycznia 2006 Czesc,chcialem sie spytac o ocynk w passat B-4,czy wystepowal i jesli tak ,to 8) jakie elementy byly ocynkowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #2 Napisano 18 Stycznia 2006 Na 100% częściowy ocynk, ale nie jestem w stanie powiedzieć jakie elementy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #3 Napisano 18 Stycznia 2006 jak bezwypadkowy to wieczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #4 Napisano 18 Stycznia 2006 Prawda, ja przytargałem z Holandii 11 latka - golutki był - zero konserwacji - po co przeciez tam solą nie trzepią...a blacha jak z fabryki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #5 Napisano 18 Stycznia 2006 Solą nie, ale środkami chemicznymi tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #6 Napisano 18 Stycznia 2006 A jest śnieg w Holandii w dużych ilościach ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #7 Napisano 18 Stycznia 2006 Zrób na wiosnę konserwację podwozia itp., załóż na wiosnę nadkola i zapomnij o sprawie. Przed konserwcją oczyśćdokładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #8 Napisano 18 Stycznia 2006 Solą nie, ale środkami chemicznymi tak. Średnia temp. stycznia 1-3 stopniana plusie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin_ Zgłoś #9 Napisano 18 Stycznia 2006 na jednej ze stronek o Pasku B4 doczytalem ze byl czesciowy ocynk, tzn maska drzwi klapa i niewiem czy cos jeszcze przetrzep w google.pl polskie stronki dot. Paska to znajdziesz ps ja autko mam z włoch teraz u nas -15 a tam +15 :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #10 Napisano 18 Stycznia 2006 ps ja autko mam z włoch teraz u nas -15 a tam +15 termostat zmień na na sze warunki klimatyczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #11 Napisano 19 Stycznia 2006 klapa oj klapa chyba nie jest mnie przy szybie tylniej juz taki maluczki rudy wychodzi ten sam problem mialem w poprzednim pasku. Zreszta w golfach III tez jest ten problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin_ Zgłoś #12 Napisano 19 Stycznia 2006 ps ja autko mam z włoch teraz u nas -15 a tam +15 termostat zmień na na sze warunki klimatyczne a Termostat to czesc jakas klimatyczna? w katalogu Verneta czy Gatesa termostat jest do danego auta a nie kraju? chyba ze ktos zainstalowal jakis inny u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawel1309 Zgłoś #13 Napisano 19 Stycznia 2006 klapa oj klapa chyba nie jest mnie przy szybie tylniej juz taki maluczki rudy wychodzi ten sam problem mialem w poprzednim pasku. Zreszta w golfach III tez jest ten problem klapa rzecziwiście chyba nie jest... miałem ten sam problem w B3. Aktualnie mam B4 i problem jest z przednim błotnikiem - nad kołem. Z tego co widzę po ogłoszeniach i zdjęciach w internecie to jest to przypadłość B4... Może ktoś z was też ma z tym problem?? Kiedyś wymieniałem zbiorniczek od płynu do spryskiwaczy. Wyjmuje sie go nadkolem, więc trzeba było je odkręcić i przy okazji przygladnąłem się Rudemu (czyt. rdzy). Okazało się, że do błotnika jest przyklejona gabka, która ma najprowdopodobniej tłumić drgania. Jednak ma tez swoja druga funkcję - niezamierzoną - zbieranie wody... wystarczy, że w błotnik uderzy jakiś większy kamyk i ognisko rdzy gotowe... a potem... problem z usunieciem :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robtok Zgłoś #14 Napisano 31 Stycznia 2006 Patrząc na passaty to wydaje mi się że nie były robione w ocynku bo drzwi, błotniki, progi tylna klapa , nadkola koroduje więc ocynk jest prawdopodobnie w nowszych wersjach. Sam mam passata B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Grucha Zgłoś #15 Napisano 3 Lutego 2006 Ja też słyszłem,że ocynkowane(na 100%) podobno są drzwi maska i klapa.A jezeli komuś wychodzi na nich rudy to najprawdopodobniej samochód był bity. Bardzo dużo B4 w naszym karaju jest po jakichś przejściach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #16 Napisano 7 Maja 2008 no niestety problem z błotnikami mam również a autko jest na 200% bezwypadkowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
greg_b Zgłoś #17 Napisano 7 Maja 2008 Z tego co się orientuję to w B4 nie było ocynku. Ocynk występuje dopiero w B5. Sam mam B4 i w kilku miejscach już widać ogniska rdzy. A moja b4 to pierwszy wypust 10.1993r. No chyba że w późniejszych wypustach dali częściowy, ale u mnie na 100% nie ma ocynku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damszk Zgłoś #18 Napisano 7 Maja 2008 B4 były tylko częściowo ocynkowane. W zależności do jakiego kraju szedł blacha była cynkowana częściowo lub wcale. Najlepiej podobno zabezpieczone były auta na rynek niemiecki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #19 Napisano 28 Lipca 2009 Ciemny róż = ocynk dwustronny Jasny = jednostronny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #20 Napisano 28 Lipca 2009 Trochę to bez sensu - no drzwi to jeszcze, ale maska? Po kiego grzyba ją cynkowali? Progi, błotniki i inne elementy narażone na korozję w największym stopniu, ale maska? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach