Skocz do zawartości
kosta

[B5] Z relingami czy bez?Ważne zapytanie o zaślepki relingów!?

Rekomendowane odpowiedzi

Nie kminie Twojej wypowiedzi.

 

Witek napisał, żeby zaspawać i pomalować, ale to kosztuje dlatego powiedziałem, że kolega musiałby przeznaczyć kilka stówek czyli kilka złotyszy za spawanie i malowanie.

 

Pozdro

Arek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kosta, maluj dach na czarny mat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już wcześniej napisałem nie znajdę kupca..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdybyś mial tego paska bialego z czarnym dachem ale po lifcie to jestem pierwszym chetnym kupcem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał po lifcie to nie chciał bym sprzedawać przez długi,długi czas :) A myślę że b5 można max tak zrobić jak jest teraz biorąć pod uwagę pozniejsza sprzedaż :)B5 to juz troche taki klocek jak na dzisiejsze czasy b5fl niby nie wiele zmienione ale juz wizualnie jest fajniejszy :P

Edytowane przez kosta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega Kosta myśli racjonalnie no i ma rację, bo ile widzimy na allegro poprzerabianych pasków nawet w dosyć ciekawy sposób okopujących allegro przez długi czas.

a nie myślałeś o oklejeniu dachu? w PL jest zakład który się zajmuję profesjonalnym oklejaniem aut i chyba robi to dobrze skoro oklejali niedawno merca CL;)

ale to chyba jako ciekawostka, bo ceny mają sporee.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie cena... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdyby nie to ze nosze sie z zamiarem kupna boxu (relingi poprzeczne mam) to bym se tak juz dawno zrobił

8272d4cd03be35acmed.jpg

00b9977b88fee2abmed.jpg

1f01ee20e1b4c211med.jpg

5874a6ddb7d5aaaamed.jpg

11656fd0ca9bb999med.jpg

58ca0a72bc0d27d1med.jpg

 

mam nadzieje ze pomogłem niektórym z Was

 

---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 22:51 ----------

 

i moje ulubione 3a42118d80a346a4med.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko po co sypiesz fotami? jak tu temat o zaślepkach;)

ale całkiem fajny ten pierwszy passat, gdyby mu pake obciąć:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz przykład ze zaślepki raczej egzaminu nie zdadzą w tej modyfikacji :bleble wiec wolałbym dołozyc pare zł i zrobic to tak jak być powinno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kamil,tu masz dokładne foto jak zamontowane są relingi: http://www.passatplus.de/umbauteile/dachreling/dachreling.htm

Znalałem jeszcze opis,ale tylko po niemiecku a nie chce mi się wszystkiego tłumaczyć ;) Generalnie zaślepek niema do tego.Pozostaje jedynie kwestia zaspawania i pomalowania,ale to już większe koszty.Decyzja należy do Ciebie :) Pozdrawiam

Z resztą tu masz linka,jak by się komuś chciało tłumaczyć :lolhttp://www.passat3b.de/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=57003

Edytowane przez Patryk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tam na fotkach ktore zapodał Patryk widać jak relingi kaleczą dach.... ;/ No i przyda sie tym ktorzy nie wiedzieli ze relingi da się sciągnąć od zewnętrznej str.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i tam na fotkach ktore zapodał Patryk widać jak relingi kaleczą dach.... ;/ No i przyda sie tym ktorzy nie wiedzieli ze relingi da się sciągnąć od zewnętrznej str.

 

Dokładnie,bo ściąga się od zewnętrznej ;) Pozdrawiam

P.S. Sam się zastanawiałem się nad demontażem,ale stwierdziłem że jak narazie zostają....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm widze ze jest to jeszcze prostsze niz myslalłem i raczej nie trza demontowac podsufitki,pospawac puntkowo,zeszlifowac zaszpachlowac pomalowac.Kosta rób to przeróbke,i ja chyba se dam spokoj z boxem na dach i pomysle nad tym,jedyny wydatek to chyba byłoby lakierowanie,reszte mozna spokojnie samemu ograrnąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy temat stary ale mam pytanie w jaki sposób pozbyć się dziur w dachu. Myślę odciąć ile się da te śruby następnie nawiercić małym wiertłem śrubę jakieś 0,5cm i później rozwiertakiem ile się da usunąć pozostałą cześć śruby. Nie chcę spawać w dachu bo na bank przegrzeje się blacha. Myślę wpakować w otwór klej do szyb, poczekać aż zastygnie i na to szpachlówka. Liczę na pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdjąć podsufitkę, wywalić mocowanie relingów, podkleić na dobry klej jakąś blachę i zaszpachlować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest da się usunąć te śruby w mniej inwazyjny sposób. Zobaczę co na to mój lakiernik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że ten temat Cię zainteresuje, jest pokazane jak się dobrać do tych śrub: http://forum.vw-passat.pl/threads/134422-Jak-zdj%C4%85%C4%87-podsufitk%C4%99-kombi-tutorial-%28podsufitka-3B6%29

 

Zastanów się jednak nad pospawaniem tych otworów. Najlepiej było by wyciąć z blachy ok. 0.8mm krążki odpowiadające wielkością otworów i wspawać. Mając już zdjęta podsufitkę masz dostęp do zabezpieczenia spawów od wew. żeby później nie rdzewiało na to dać jeszcze uszczelniacz do spawów, a od zew. podkład, szpachla i kolor i masz zrobione raz a porządnie.

Edytowane przez dominikc200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem u lakiernika i jednak zostają relingi. Mówi mi że albo sam sobie to rozbiorę i to zrobi albo nie bierze się za to bo ma masę roboty a z tym jest dzień pier.....nia się. Ja sam nie ogarnę tematu sam patrząc na to jak targałem podsufitkę w a4b5 a w pasku trochę większa jest.

Szkoda bo marzyło mi się takie coś http://motokiller.pl/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL/201401/1389805569_by_Jajek89.jpg?1389805569 :-/

 

 

Skoro już tu temat poruszyłem to napiszcie mi jeszcze czy jak dam auto do lakierni to muszę wymienić te uszczelki pod relingami czy składa się to na starych? Jeśli nowe to macie może jakieś dane do numerów żeby w sklepie podać co mają szukać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że na starych spokojnie da rade;) zdejmowałeś już swoje relingi? też ci się pod nimi purchle robią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności