aro555222 Zgłoś #21 Napisano 18 Kwietnia 2010 Nie kminie Twojej wypowiedzi. Witek napisał, żeby zaspawać i pomalować, ale to kosztuje dlatego powiedziałem, że kolega musiałby przeznaczyć kilka stówek czyli kilka złotyszy za spawanie i malowanie. Pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #22 Napisano 18 Kwietnia 2010 kosta, maluj dach na czarny mat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosta Zgłoś #23 Napisano 18 Kwietnia 2010 Jak już wcześniej napisałem nie znajdę kupca.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #24 Napisano 19 Kwietnia 2010 gdybyś mial tego paska bialego z czarnym dachem ale po lifcie to jestem pierwszym chetnym kupcem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosta Zgłoś #25 Napisano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Gdybym miał po lifcie to nie chciał bym sprzedawać przez długi,długi czas A myślę że b5 można max tak zrobić jak jest teraz biorąć pod uwagę pozniejsza sprzedaż :)B5 to juz troche taki klocek jak na dzisiejsze czasy b5fl niby nie wiele zmienione ale juz wizualnie jest fajniejszy Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez kosta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #26 Napisano 19 Kwietnia 2010 kolega Kosta myśli racjonalnie no i ma rację, bo ile widzimy na allegro poprzerabianych pasków nawet w dosyć ciekawy sposób okopujących allegro przez długi czas. a nie myślałeś o oklejeniu dachu? w PL jest zakład który się zajmuję profesjonalnym oklejaniem aut i chyba robi to dobrze skoro oklejali niedawno merca CL;) ale to chyba jako ciekawostka, bo ceny mają sporee. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosta Zgłoś #27 Napisano 19 Kwietnia 2010 Właśnie cena... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #28 Napisano 19 Kwietnia 2010 gdyby nie to ze nosze sie z zamiarem kupna boxu (relingi poprzeczne mam) to bym se tak juz dawno zrobił mam nadzieje ze pomogłem niektórym z Was ---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 22:51 ---------- i moje ulubione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #29 Napisano 19 Kwietnia 2010 tylko po co sypiesz fotami? jak tu temat o zaślepkach;) ale całkiem fajny ten pierwszy passat, gdyby mu pake obciąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #30 Napisano 19 Kwietnia 2010 masz przykład ze zaślepki raczej egzaminu nie zdadzą w tej modyfikacji wiec wolałbym dołozyc pare zł i zrobic to tak jak być powinno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #31 Napisano 20 Kwietnia 2010 (edytowane) Kamil,tu masz dokładne foto jak zamontowane są relingi: http://www.passatplus.de/umbauteile/dachreling/dachreling.htm Znalałem jeszcze opis,ale tylko po niemiecku a nie chce mi się wszystkiego tłumaczyć Generalnie zaślepek niema do tego.Pozostaje jedynie kwestia zaspawania i pomalowania,ale to już większe koszty.Decyzja należy do Ciebie Pozdrawiam Z resztą tu masz linka,jak by się komuś chciało tłumaczyć http://www.passat3b.de/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=57003 Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosta Zgłoś #32 Napisano 20 Kwietnia 2010 No i tam na fotkach ktore zapodał Patryk widać jak relingi kaleczą dach.... ;/ No i przyda sie tym ktorzy nie wiedzieli ze relingi da się sciągnąć od zewnętrznej str. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #33 Napisano 20 Kwietnia 2010 No i tam na fotkach ktore zapodał Patryk widać jak relingi kaleczą dach.... ;/ No i przyda sie tym ktorzy nie wiedzieli ze relingi da się sciągnąć od zewnętrznej str. Dokładnie,bo ściąga się od zewnętrznej Pozdrawiam P.S. Sam się zastanawiałem się nad demontażem,ale stwierdziłem że jak narazie zostają.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #34 Napisano 20 Kwietnia 2010 hmm widze ze jest to jeszcze prostsze niz myslalłem i raczej nie trza demontowac podsufitki,pospawac puntkowo,zeszlifowac zaszpachlowac pomalowac.Kosta rób to przeróbke,i ja chyba se dam spokoj z boxem na dach i pomysle nad tym,jedyny wydatek to chyba byłoby lakierowanie,reszte mozna spokojnie samemu ograrnąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #35 Napisano 5 Kwietnia 2015 Koledzy temat stary ale mam pytanie w jaki sposób pozbyć się dziur w dachu. Myślę odciąć ile się da te śruby następnie nawiercić małym wiertłem śrubę jakieś 0,5cm i później rozwiertakiem ile się da usunąć pozostałą cześć śruby. Nie chcę spawać w dachu bo na bank przegrzeje się blacha. Myślę wpakować w otwór klej do szyb, poczekać aż zastygnie i na to szpachlówka. Liczę na pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #36 Napisano 6 Kwietnia 2015 zdjąć podsufitkę, wywalić mocowanie relingów, podkleić na dobry klej jakąś blachę i zaszpachlować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #37 Napisano 6 Kwietnia 2015 Czyli jest da się usunąć te śruby w mniej inwazyjny sposób. Zobaczę co na to mój lakiernik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikc200 Zgłoś #38 Napisano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Myślę że ten temat Cię zainteresuje, jest pokazane jak się dobrać do tych śrub: http://forum.vw-passat.pl/threads/134422-Jak-zdj%C4%85%C4%87-podsufitk%C4%99-kombi-tutorial-%28podsufitka-3B6%29 Zastanów się jednak nad pospawaniem tych otworów. Najlepiej było by wyciąć z blachy ok. 0.8mm krążki odpowiadające wielkością otworów i wspawać. Mając już zdjęta podsufitkę masz dostęp do zabezpieczenia spawów od wew. żeby później nie rdzewiało na to dać jeszcze uszczelniacz do spawów, a od zew. podkład, szpachla i kolor i masz zrobione raz a porządnie. Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez dominikc200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #39 Napisano 7 Kwietnia 2015 Dzisiaj byłem u lakiernika i jednak zostają relingi. Mówi mi że albo sam sobie to rozbiorę i to zrobi albo nie bierze się za to bo ma masę roboty a z tym jest dzień pier.....nia się. Ja sam nie ogarnę tematu sam patrząc na to jak targałem podsufitkę w a4b5 a w pasku trochę większa jest. Szkoda bo marzyło mi się takie coś http://motokiller.pl/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL/201401/1389805569_by_Jajek89.jpg?1389805569 Skoro już tu temat poruszyłem to napiszcie mi jeszcze czy jak dam auto do lakierni to muszę wymienić te uszczelki pod relingami czy składa się to na starych? Jeśli nowe to macie może jakieś dane do numerów żeby w sklepie podać co mają szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #40 Napisano 7 Kwietnia 2015 Myślę że na starych spokojnie da rade;) zdejmowałeś już swoje relingi? też ci się pod nimi purchle robią? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach