Skocz do zawartości
lysy

Przeguby wymienione, a po jakimś czasie znowu przy skręcie stuka

Rekomendowane odpowiedzi

wiesz kwestia jest taka że jak nawalili na ten przegub sporo smaru to może chwilę było cicho potem smar się rozprysnął i zaczęło terkotać może jak włożyli drugi raz to samo badziewie objawia się jakaś wada partii tych przegubów ? bo przecież lepszego mi nie włożyli skoro raz nie powiedział co wkłąda dwa nawet nie pokazał pudełka

 

lipa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

A może w ogóle nie wymienili tylko napchali smaru?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo przecież lepszego mi nie włożyli skoro raz nie powiedział co wkłąda dwa nawet nie pokazał pudełka

 

Tym bardziej mi się wydaje, że przesmarował stary...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
......terkotało przy skręcie w lewo wymienili mi prawy...

 

a dlaczego nie wymienili lewego? jeśli terkocze przy skręcie w lewo to wymienia się lewy, jeśli przy skręcie w prawo to prawy ale przecież mechanicy o tym doskonale wiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie wszyscy mówią inaczej że jak skręcam w lewo to słyszeć powinno się prawy i na odwrót , a dziś znalazłem super miejsce na testy i co się okazało na max skręconych kołach ani w lewo ani w prawo , nie terkocze tylko na łukach i to jak mocniej wciskam pedał gazu , odgłos kulowy jak by kule tarły o metal , i skręcając w lewo słyszę o dziwo lewą stronę , i teraz już zgłupiałem łożysko ?przegub zewnętrzny? czy wewnętrzny z lewej strony co to może być , mechanik wymienił prawą Stronę masakra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a dlaczego nie wymienili lewego? jeśli terkocze przy skręcie w lewo to wymienia się lewy, jeśli przy skręcie w prawo to prawy ale przecież mechanicy o tym doskonale wiedzą.

 

Nie ma na to reguły akurat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w passatach klekocze przegub po tej samej stronie w którą skręcasz.

Dodatkowo jeśli klekocze przy łagodnym skręcie - szykuj się na wymianę półosi z przegubem wew.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w passatach klekocze przegub po tej samej stronie w którą skręcasz.

Dodatkowo jeśli klekocze przy łagodnym skręcie - szykuj się na wymianę półosi z przegubem wew.

to nie jest jakieś klekotanie tylko odgłos jak by łożysko nie miało smarowania taki metaliczny odgłos jak by kule szorowaly na sucho z lekkim terkotaniem , słyszalne tylko na łukach i przy dodawaniu gazu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słyszalne tylko na łukach i przy dodawaniu gazu
Piotrek mam to samo u siebie przy skręcie tylko w lewo na łukach. Przy pełnym skręcie nie dzieje się nic. . Lewy przegub wymieniałem jak terkotało w prawo ( jakieś 1,5 roku temu) i pomogło. Więc teraz zamierzam wymienić prawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piotrek mam to samo u siebie przy skręcie tylko w lewo na łukach. Przy pełnym skręcie nie dzieje się nic. . Lewy przegub wymieniałem jak terkotało w prawo ( jakieś 1,5 roku temu) i pomogło. Więc teraz zamierzam wymienić prawy.

tylko ze u siebie słyszę to właśnie z lewej strony skręcając w lewo prawy zewnętrzny wymieniony parę dni temu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi że tym razem nie przegub, więc co? Mam możliwość założenia całych półosi z W8 manual ale wątpię żeby pasowały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko ze u siebie słyszę to właśnie z lewej strony skręcając w lewo prawy zewnętrzny wymieniony parę dni temu

 

Ja bym na Twoim miejscu wymienił też lewy, wiadomo koszty ale nie trzeba od razu zakładać lobro/spidan (chociaż ja bym wymienił na taki).

Przynajmniej będziesz wiedział na czym stoisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak bym zrobił ale nikt nie wie czy to przegub czy łożysko , bo na max skręconych kołach jest cisza a wymienić przegub i łożysko podwyższa bez sensu koszta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniaj lewy przegub i zobaczysz, że będzie ok. Tak ma być w początkowej fazie zużycia przegubu zewnętrznego, że nie słychać przy pełnym skręcie a tak gdzieś w połowie i dodaniu gazu, to przeciążenie a kulki już nie pasują w łożyskowaniu. Pojeździj jeszcze z pół roku a będziesz też słyszał to przy pełnym skręcie. U mnie też tak było w zeszłym roku, przy skręcie w lewo, kupiłem ruville cały komplet za 81 zł i jest ok. Od pewnego czasu już tak mi się dzieje z prawym przegubem, kupiłem też ruville cały komplet za 85 zł ale jakoś nie chce mi się teraz wymieniać bo trochę zimno jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności