dragoks Zgłoś #1 Napisano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam. Mam Problem otóz wymianiełem dzis wezyki podciśnienia w moim AVF i gdy juz skonczylem zrobilem jazde próbną i auto wogole nie idzie nie zbiera sie jest mulowate jakby turbina nie ciagneła. podlaczłem pod vaga i wyskoczył ten błąd 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - czy zle podłaczyłem te wezyki czy moze jeszcze sa jakies dziurawe bo nie wymieniałem na nowe tylko miałem inne czy moze jakis zaworek sie nagle popsuł.nie wiem tez jak jest z tym zaworkiem zrwotnym biało czarnym w która ma isc strone.nie bardzo umiem sie tez polapac w tyvh schematach do podcis. co sa na forum.prosze o pomoc ---------- Post added at 21:52 ---------- Previous post was at 20:03 ---------- a jak sie to zwie http://images33.fotosik.pl/425/8be3f1cf2b7f2402med.jpg Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez dragoks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbylut Zgłoś #2 Napisano 3 Kwietnia 2010 Może są za miękkie i je zasysa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #3 Napisano 3 Kwietnia 2010 a jakie powinienem dac wezyki we wtorek musze pojechac do motoryzacyjnego i wziac tylko nie wiem jakie i ile ich trzeba a nie wiesz moze jak sie zwie to cos http://images33.fotosik.pl/425/8be3f1cf2b7f2402med.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 3 Kwietnia 2010 a nie wiesz moze jak sie zwie to cos http://images33.fotosik.pl/425/8be3f1cf2b7f2402med.jpg To coś to jest zawór ogrzewania filtra paliwa. ---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:38 ---------- a jakie powinienem dac wezyki we wtorek musze pojechac do motoryzacyjnego i wziac tylko nie wiem jakie i ile ich trzeba Tutaj http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=750126&postcount=46 masz plik pdf ze schematem i długościami wężyków podciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #5 Napisano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) a nie wiesz moze jeszcze czy ten zawór ma cos wspólnego z cisnieniem doładowania tzn jesli bedzie niesprawny to moze auto mulic? jak sprawdzic jaki zawór pozatym to jak patrze na ten schemat to zdaje mi sie ze ja nie mam w swoim ukladnie czegos takiego jak tłumik podcisnienia do czego on słuzy i jakie sa konsekwencje tego ze go nie ma Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez dragoks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #6 Napisano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) jakiej średnicy powinny być wężyki podciśnienia w AVF?? Z tego schematu od GURAL nie mogę do końca zrozumieć niby jest 3,5x2 i 5x3 jak mam rozumieć te wymiary? Na allegro znalazłem coś takiego http://allegro.pl/item972777453_weze_wezyki_podcisnienia_do_turbiny_tdi.html nada się? Czy długośc węzy ma jakiś wpływ na działanie całego układu? Jak kupię 3,2 mm - 3,2x7 4mm - 4x8 to będzie dobrze? Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez maxdax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #7 Napisano 4 Kwietnia 2010 a no własnie czy długosc tez ma znaczenie i czy te plasitkowe rurki tez musza byc pomiedzy wezykami czy nie ma to znaczenia cos czytałem kiedys ze 3.2 potrzebny przewód ale to tylkomoje skojarzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinS Zgłoś #8 Napisano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) a no własnie czy długosc tez ma znaczenie i czy te plasitkowe rurki tez musza byc pomiedzy wezykami czy nie ma to znaczenia cos czytałem kiedys ze 3.2 potrzebny przewód ale to tylkomoje skojarzenie Długość można dobrać ze starych. 5-10cm na całości nie powinno mieć wpływu. Plastikowe rurki bym zostawił, one się nie stażeją ale u mnie jedna była przetarta więc warto je dokładnie sprawdzić. Wężyki kupowałem paliwowe,zbrojone(tak się nazywały,wewnątrz z plecionką, czarne), firmy Gates w sklepie sieci Gordona pół roku temu. Te grubsze o średnicy 5mm a te cieńsze 3,2mm, coś po ok 8zł/m. Wziąłem po 3m i trochę zostało. Pasują idealnie jak oryginały. Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez martinS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #9 Napisano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) a tak pozatym gdzie znajduje sie tłumik podcisnienia taka banka w avf za cholere nie moge sie tego u mnie doszukac jakby wsiakło Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez dragoks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris87 Zgłoś #10 Napisano 18 Stycznia 2011 Koledzy podlacze sie pod temat bo tez mam problem z podcisnieniem,mam problem z uciekaniem powietrza w miejscu oznaczonym strzalka,tam waz plastikowy wchodzi na trzpien metalowy i ten wlasnie trzpien sie rusza i przy ruszaniu slychac uciekajace powietrze,jak to naprawic,czemu ten trzpien sie rusza?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybak02 Zgłoś #11 Napisano 19 Stycznia 2011 To jest pompa podciśnienia. Nic tam raczej ruszać się nie powinno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #12 Napisano 19 Stycznia 2011 Nie jestem pewien ale czpien chyba jest wkrecany do pompy, dzis sprawdze u siebie jak chcesz, mam silikon na tym wiec zdjecie i sprawdzenie to 30 sekund. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris87 Zgłoś #13 Napisano 19 Stycznia 2011 (edytowane) Ok kolego to jezeli nie jest to problem dla ciebie to sprawdz jak jest z tym kroccem,u mnie jak rusze reka toi slychac uciekajace powietrze a tak raczej nie powinno byc Acha i jeszcze pytanko,rozumiem ze podcisnienie z tej pompy ma wplyw na dzialanie zaworka n18 i dalej dzialanie egr-a ??? Edytowane 19 Stycznia 2011 przez kris87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #14 Napisano 19 Stycznia 2011 Ok kolego to jezeli nie jest to problem dla ciebie to sprawdz jak jest z tym kroccem,u mnie jak rusze reka toi slychac uciekajace powietrze a tak raczej nie powinno byc Kruciec jest sztywno jednak nie wkrecany(u mnie) a powietrze moze uciakac spod plastikowego weza(one tak maj) i niestety bedzie go trzeba wymienic na gumowy albo skrocic i dac silikonowa laczke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris87 Zgłoś #15 Napisano 19 Stycznia 2011 U mnie widac ze krociec sie rusza ten metalowy na ktory nachodzi waz plastikowy wiec albo cos sie ulamalo albo poluzowalo,musze rozebrac i zobaczyc jak jest u mnie,dzieki za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #16 Napisano 19 Stycznia 2011 U mnie widac ze krociec sie rusza ten metalowy na ktory nachodzi waz plastikowy wiec albo cos sie ulamalo albo poluzowalo,musze rozebrac i zobaczyc jak jest u mnie,dzieki za odpowiedz Dokładnie ten króciec się obluzowuje i są problemy z hamulcami, po kilku wciśnięciach pedału hamulca pedał robi się twardy i nie ma hamulców. Bardzo dużo było na ten temat wpisz w szukajkę "twardy pedał" a na 100% coś znajdziesz na temat króćca tej pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris87 Zgłoś #17 Napisano 19 Stycznia 2011 Kolego tylko ze u mnie nie ma zauwazalnego problemu z hamulcami,u mnie jest problem z dzialaniem n18 i egr,i szukam po kolei co to moze byc,a pierwsze co sprawdzilem to wlasnie wezyki no i przy kruccu ucieka podcisnienie,bo rozumiem ze to jest to powiazane?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #18 Napisano 19 Stycznia 2011 To ja ci pomogę, u mnie był luźny króciec a na kompie co jakiś czas błędy dot. EGR, czasem jeszcze turbo się nie załączało ( od samego zapłonu - poprostu odpalałem auto i od razu było zwykłym SDI ). Moderatorzy oczywiście odrazu skasowali moje posty słowami - zapieczona turbina, użyj szukajki ... Któregoś dnia przyglądając się klapie gaszącej w EGR zauważyłem że się nie domyka bo jest słabe podciśnienie. Okazało się : luźny króciec przy pompie. Na chwilę obecną króciec jest zaklepany delikatnie młotkiem oraz oklejony poxiliną. Od tej chwili (na dzień dzisiejszy już jakieś 6 miesięcy)wszystkie wyżej wymienione objawy jak ręką odjął. Auto nie trzęsie się podczas gaszenia, brak błędów EGR, i zawsze turbo działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #19 Napisano 19 Stycznia 2011 EGR, czasem jeszcze turbo się nie załączało ( od samego zapłonu - poprostu odpalałem auto i od razu było zwykłym SDI ). Moderatorzy oczywiście odrazu skasowali moje posty słowami - zapieczona turbina, użyj szukajki ... Któregoś dnia przyglądając się klapie gaszącej w EGR zauważyłem że się nie domyka bo jest słabe podciśnienie. Okazało się : luźny króciec przy pompie. Na chwilę obecną króciec jest zaklepany delikatnie młotkiem oraz oklejony poxiliną. Od tej chwili (na dzień dzisiejszy już jakieś 6 miesięcy)wszystkie wyżej wymienione objawy jak ręką odjął. Auto nie trzęsie się podczas gaszenia, brak błędów EGR, i zawsze turbo działa. A jak było z hamulcem? Bo ja miałem luźny króciec i nigdy nie miałem problemu z turbinką, za to pedał hamulca twardniał po kilku wciśnięciach. No i jak widać jedna przyczyna a objawy mogą się różnić w zależności od auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris87 Zgłoś #20 Napisano 19 Stycznia 2011 (edytowane) Dzieki,zlikwiduje ta usterke i dam znac co i jak,dodam ze u mnie turbo dmucha dobrze,zadnych bledow na kompie,problem tylko z niedzialajacym egr i przez to mysle ze n18 przez brak lub male podcisnienie nie steruje egr-em A jeszcze kolego Pawle powiedz mi jak dostac sie do tego krucca zeby go naprawic,sciagnac ten wezyk plastikowy i co dalej rozkrecic zeby ta czesc wyjac?? Edytowane 19 Stycznia 2011 przez kris87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach