The_Saint Zgłoś #41 Napisano 1 Maja 2011 Przód jest taki miękki? Załóż sprężyny jak fabryka przykazała i będzie dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #42 Napisano 1 Maja 2011 no może nie jest az tak miekki ale jak naciskam reką o przod to sie "buja" chce zalożyc spreżyny od golfa 3 zeby troche go posadzic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #43 Napisano 1 Maja 2011 Tak go nie posadzisz, załóź sprężyny od B4-ki to będzie stał normalnie; ewentualnie chcesz niżej to springi -20, -40, -60. A to że się buja to amortyzatory zwyczajnie nie trzymają, niezależnie od tego jakie bajki opowiada sprzedający Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #44 Napisano 1 Maja 2011 spreżyny są orginalne , amory sa nowe (wizualnie widać nawet ) , były firmy MaXgear . to co mam zrobic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #45 Napisano 1 Maja 2011 MaXgearNajtansze gówno jakie chyba jest na rynku przedstawicielem ich jest AutoPartner z Tych, tylko na sprzedaż takie amorki bym założył a nie do swojego auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #46 Napisano 1 Maja 2011 to co mam zrobic?? Przede wszystkim zainwestować w porządne amortyzatory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #47 Napisano 1 Maja 2011 (edytowane) to jakiej firmy polecacie amorki? naprawde to takie "gówno" te maXgear? ale przez te amorki stał by tak wysoko przód?? z tego co wyczytałem to ,sprężyny przednie z Golf 3 maja dlugość 390mm , a z passka b4 maja 510mm. czyli jeżeli zaloże springi z golfa to ile siądzie mi przód? ma ktoś tak zrobione w swoim passku? Edytowane 3 Maja 2011 przez derbi013 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #48 Napisano 3 Lipca 2011 znowu ja.... musze wymienic amory bo te bujanie strasznie mnie denerwuje.... komplet bilsteinów to ok 500-600zł za same amory. http://cgi.ebay.de/TA-Technix-Sportfahrwerk-VW-Passat-35i-60-40mm-/320631001690?_trksid=p5197.m185&_trkparms=algo%3DSIC.OPJS%26itu%3DI%252BUA%26otn%3D10%26pmod%3D330575143907%252B290574478494%252B320631001715%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D1079469980101054040 ten zestaw jest cos wart?? czy lepiej dołożyć 50e i kupic gwint?? chciałbym troche posadzic auto bo wyglada jak koza.... fotki macie w podpisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #49 Napisano 3 Lipca 2011 komplet bilsteinów to ok 500-600zł za same amory. komplet na oś czy na dwie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #50 Napisano 3 Lipca 2011 za same amory .... dlatego sie zastanawiam nad kitem ta technix , a nad gwintem ta technix ktory jest po 200e. ma z was ktos zawieche tej firmy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ma3y Zgłoś #51 Napisano 4 Lipca 2011 gwint ta technixa? po 200e? a u nas dedykowany do b3/b4 1350zł ? kiedy bedziesz sprowadzal taki gwincik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #52 Napisano 4 Lipca 2011 http://cgi.ebay.de/TA-TECHNIX-PREMIUM-GEWINDEFAHRWERK-VW-PASSAT-TYP-35I-/220805744189?pt=DE_Autoteile&hash=item33690c463d czy będzie on pasował do mojego b4? myśle że pod koniec lipca/sierpnia. chyba że sie zmieni koncepcja ..... u nas taki gwint ok 1000zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość damian-21skc Zgłoś #53 Napisano 19 Sierpnia 2012 a ja mam pytanko czy dł.sprężyn w golfie 3 w wersji variant jest inna niż w zwykłym golfie?czasem można spotkać na allegro gwint do golfa 3 variant Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jegor Zgłoś #54 Napisano 7 Kwietnia 2013 Witam Nie wiem czy dobrze trafiłem w temat ale potrzebuje fachowej porady kupiłem KIT-a do Passat B4 i stoi jak motorówka co zrobić zeby tak nie było ? ze tył stoi nizej niż przód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freeq Zgłoś #55 Napisano 11 Kwietnia 2013 A jaki KIT kupiłeś? Możesz podać linka? Jeśli gwint to go skręć, jeśli zwykłą zawiechę, to zdejmij amory z tyłu, wyjmij sprężyny, i przełóż talerzyki niżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach