Skocz do zawartości
druidionin

Wymiana górnego mocowania przedneigo amortyzatora

Rekomendowane odpowiedzi

w eksploatacji sie oplaca jesli duzo jezdzisz ropy zawsze mniej bedzie jadl niz paliwa cenowo tez lepiej w tym ze jak przekladac to wszystko od zbiornika po wszytskie przewody nie bedzie wtedy druciarni co do przekladki teraz to jest jako element wymieny na dizgnostyce dostaniesz odpowiedni druczek przed rejestracja ze to zostalo zmienione. Co do opłat moze ktos inny powie ale tragedi obecnie raczej nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy półośki od skrzyni tej z benzyny będą pasować do skrzyni diesla?jak to się ma do mocowań itp? wszystko będzie grało? mam rozbitka passata b3 1,9Y w kombi więc części takie jak silnik i skrzynia i półośki będzie można przesadzić ale czynie będzie problemu bo tamten to passat b4 2,0 benzyna.. ale jest bardzo wyposażony i za śmieszną cene mogę go kupić,dlatego kalkuluje czy opłaca mi się przekładka silnika..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to raczej powinno pasowac jak patrzylem sobie po czesciach to tu czy tu sa takie same wiec nie sadze aby to byl problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha dzięki kolego,czyli mogę brać się za przekładanie tego silnika bez większych problemów.ciekaw jestem jak będzie z podłączeniem alternatora żeby obr silnika pokazywało bo w tym passku b3 nie było obrotomierza ale słyszałem opinie że da się podłączyć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany!! Co za cyrk z tym autem... Ale do rzeczy, przyczyną stukania był wygięty talerzyk trzymający sprężynę lewego przedniego amortyzatora. Koszt nówki 37 zł w aso

dafota.3.e5b1314969109n.jpg.smDSC07039.jpg&th=6699

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba czas sprzedać to gówno

 

Problem rozwiązany!! Co za cyrk z tym autem... Ale do rzeczy, przyczyną stukania był wygięty talerzyk trzymający sprężynę lewego przedniego amortyzatora.

 

No to kolego chyba jakiś czas jeszcze pojeździsz, wymieniłeś dzięki temu "stukaniu" większość części w zawieszeniu :dobrze. Pasek na pewno odwdzięczy się teraz bezawaryjną jazdą:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

A czy ma ktoś patent jak odkręcić górną nakrętkę amortyzatora jak obrobiło się gniazdo na ampula?

Da radę naciąć dremelem i śrubokrętem płaskim przytrzymać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gniazdo na ampula
znaczy się na imbusa?
Witam

A czy ma ktoś patent jak odkręcić górną nakrętkę amortyzatora jak obrobiło się gniazdo na ampula?

Da radę naciąć dremelem i śrubokrętem płaskim przytrzymać?

klucz pnematyczny lub też w obrobione gniazdo wbijamy troszkę wiekszego torxa lub splina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy ma ktoś patent jak odkręcić górną nakrętkę amortyzatora jak obrobiło się gniazdo na ampula?

Da radę naciąć dremelem i śrubokrętem płaskim przytrzymać?

 

 

klucz pnematyczny lub też w obrobione gniazdo wbijamy troszkę wiekszego torxa lub splina.

 

Najszybciej pneumatem..

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100404&page=2 (post 40)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Da radę naciąć dremelem i śrubokrętem płaskim przytrzymać?

Jest jeszcze inny sposób, auto na kołach , żabką do rur lub patentem z łańcucha (rower motor) blokujemy "talerzyk" i odkręcamy nakrętkę, oczywiście w przypadku pierwszej górnej nakrętki, drugą (ta z wybraniami) też idzie popuścić bez kontry tylko też auto musi stać na kołach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam pytanie, wczoraj wymieniałem poduszkę amortyzatora z przodu i żeby odkręcić mcperson od piasty tam jest śruba wpustowa czy może ktoś się orientuje jaki to jest klucz i jaki rozmiar ?? Strasznie się wczoraj namęczyłem żeby to skręcić. Obiecałem sobie że póki nie kupię klucza drugiej strony nie ruszam. Więc bardzo proszę o poratowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tam tzw. klucz imbusowy, rozmiar 7 (po tym jak teraz na szybko szukałem dla B4/Golfa 3 - bo na takim właśnie forum napisałeś). Polecam podjechać do pierwszej lepszej wulkanizacji i niech odkręcą to pneumatycznym. Ja odkręcałem akumulatorowym kluczem udarowym, po tym jak imbus rozerwał mi końcówkę amortyzatora ;)

 

Po odkręceniu skręcic lekko aby dojechać do domu - nic się nie stanie.

Edytowane przez radekrp90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności